Attack on Titan dorazí také na PlayStation platformu
Novinka Attack on Titan dorazí také na PlayStation platformu

Attack on Titan dorazí také na PlayStation platformu

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

24

Společnost Koei Tecmo chce nový titul od studia Omega Force vydat v roce 2016.

Reklama

V minulém týdnu došlo k celkem překvapivému oznámení týkajícího se další herní adaptace velmi populární manga a anime série Shingeki no Kyojin, nebo-li Attack on Titan. Prozatím se milovníci obřích titánů mohli těšit pouze na lokalizovaný 3DS titul Attack on Titan: Humanity in Chains, který díky obstrukcím s autorskými právy vyšel v Evropě 2. července pod jménem Shingeki no Kyojin: Humanity in Chains.

Nová hra od Omega Force bude určena pro PlayStation 4, PlayStation 3 a PS Vitu, jejíž prozatimní pracovní název je jednoduše Attack on Titan. Vyjít má v Severní Americe, v Evropě a v Japonsku v roce 2016.

" Jsem velmi šťastný, že můžu odhalit začátek vývoje nové akční hry založené na neobyčejně úspěšné sérii Attack na Titan," řekl prezident Tecmo Koei Hisashi Koinuma v doprovodné tiskové zprávě.

Dengeki Online pak v tomto týdnu vydalo s Hisashim Koinumou rozhovor, a tak se můžeme dovědět několik zajímavých podrobností.

Celý projekt odstartoval koncem roku 2013 a plánování se táhlo až do ledna a února 2014. Má jít primárně o akční hru, jejímiž hlavními faktory jsou „spojenectví s vašimi kolegy” a také „oběti vašich kolegů a kamarádů”. Principem se tedy bude dost silně odlišovat od toho, co si představujeme pod klasickými loveckými hrami typu Monster Hunter.

Na hře se podílí i původní autor Hajime Isayama, díky čemuž zde najdeme jeho stěžejní myšlenky a návrhy. Hra také přímo navazuje na původní příběh mangy.

I když má jít o akční hru, Koei Tecmo chce vytvořit svět, ve kterém se hráči mohou pohybovat zcela volně úplně všude. Nepůjde tedy o klasiku, kdy se po porážce určitého Titána posunete dále v příběhu, ale ve své podstatě jde o akční hru, při jejímž hraní budete schopni vnímat a porozumět i příběhu.

Akční části využívají podle slov Koinumy model pokusu a omylu. Nejdůležitější částí celé hry je ale výbava pro 3D manévr, a tak bude důležité, naučit se ji ovládat, pohybovat se s její pomocí a také bojovat. Nevíme ale, zda se budeme moci vžít do role Erena Yaegera, ale i tak má být hraní rychlé, doprovázené elegantními zakončovacími údery.

Hotový je hlavní příběh, různé vedlejší prvky a také herní systémy, a tak prý chce Koei Tecmo vydat hru v Japonsku ještě letos v zimě.

Koinuma také prozradil, že je v čele projektu již od počátečního plánování a bere jej velmi osobně. Poté, co se ale stal v dubnu generálním ředitelem společnosti Tecmo Koei, se mu již nedařilo přímo zasahovat do vývoje a tak již jen dohlíží na směr, kterým se vývoj ubírá.

Hra je netradičně primárně vyvíjena pro PlayStation 4. Dříve se totiž Koei Tecmo specializovala na vytvoření PlayStation 3 verze, kterou následně převedla pro PlayStation 4 a následně „ořezala” na kapesní verzi pro PS Vitu. Tentokrát má ale PlayStation 4 verze bezprecedentní přednost.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama