Společnost Koei Tecmo chce nový titul od studia Omega Force vydat v roce 2016.
V minulém týdnu došlo k celkem překvapivému oznámení týkajícího se další herní adaptace velmi populární manga a anime série Shingeki no Kyojin, nebo-li Attack on Titan. Prozatím se milovníci obřích titánů mohli těšit pouze na lokalizovaný 3DS titul Attack on Titan: Humanity in Chains, který díky obstrukcím s autorskými právy vyšel v Evropě 2. července pod jménem Shingeki no Kyojin: Humanity in Chains.
Nová hra od Omega Force bude určena pro PlayStation 4, PlayStation 3 a PS Vitu, jejíž prozatimní pracovní název je jednoduše Attack on Titan. Vyjít má v Severní Americe, v Evropě a v Japonsku v roce 2016.
" Jsem velmi šťastný, že můžu odhalit začátek vývoje nové akční hry založené na neobyčejně úspěšné sérii Attack na Titan," řekl prezident Tecmo Koei Hisashi Koinuma v doprovodné tiskové zprávě.
Dengeki Online pak v tomto týdnu vydalo s Hisashim Koinumou rozhovor, a tak se můžeme dovědět několik zajímavých podrobností.
Celý projekt odstartoval koncem roku 2013 a plánování se táhlo až do ledna a února 2014. Má jít primárně o akční hru, jejímiž hlavními faktory jsou „spojenectví s vašimi kolegy” a také „oběti vašich kolegů a kamarádů”. Principem se tedy bude dost silně odlišovat od toho, co si představujeme pod klasickými loveckými hrami typu Monster Hunter.
Na hře se podílí i původní autor Hajime Isayama, díky čemuž zde najdeme jeho stěžejní myšlenky a návrhy. Hra také přímo navazuje na původní příběh mangy.
I když má jít o akční hru, Koei Tecmo chce vytvořit svět, ve kterém se hráči mohou pohybovat zcela volně úplně všude. Nepůjde tedy o klasiku, kdy se po porážce určitého Titána posunete dále v příběhu, ale ve své podstatě jde o akční hru, při jejímž hraní budete schopni vnímat a porozumět i příběhu.
Akční části využívají podle slov Koinumy model pokusu a omylu. Nejdůležitější částí celé hry je ale výbava pro 3D manévr, a tak bude důležité, naučit se ji ovládat, pohybovat se s její pomocí a také bojovat. Nevíme ale, zda se budeme moci vžít do role Erena Yaegera, ale i tak má být hraní rychlé, doprovázené elegantními zakončovacími údery.
Hotový je hlavní příběh, různé vedlejší prvky a také herní systémy, a tak prý chce Koei Tecmo vydat hru v Japonsku ještě letos v zimě.
Koinuma také prozradil, že je v čele projektu již od počátečního plánování a bere jej velmi osobně. Poté, co se ale stal v dubnu generálním ředitelem společnosti Tecmo Koei, se mu již nedařilo přímo zasahovat do vývoje a tak již jen dohlíží na směr, kterým se vývoj ubírá.
Hra je netradičně primárně vyvíjena pro PlayStation 4. Dříve se totiž Koei Tecmo specializovala na vytvoření PlayStation 3 verze, kterou následně převedla pro PlayStation 4 a následně „ořezala” na kapesní verzi pro PS Vitu. Tentokrát má ale PlayStation 4 verze bezprecedentní přednost.