Někdy je vývoj skutečně náročný.
Larian Studios patří do kategorie studií, která světu ukazují, že když chcete, dokážete vše. Příběh této společnosti však nemusel být tak velkolepý, kdyby přišla o příležitost dodat hráčům Baldur's Gate 3. Podle Swena Vinckeho existovala možnost, že by na třetím pokračování legendárního RPG společnost nepracovala. Veřejnosti se jej rozhodl prezentovat skrze rozhovor v magazínu Edge, jehož detaily do světa vypustil server GamesRadar+. Důvodem, proč jim mohla jedna z největších zakázek vůbec uniknout, byla skutečnost, že se studio v určitý moment příliš zaměřilo na dokončení Divinity: Original Sin 2 pro PC.
Kvůli tomu nebyla firma schopná dodat odpovídající návrhy pro BG3, z čehož nebyla značku vlastnící společnost Wizards of the Coast příliš nadšená. Naštěstí ale dala malému videohernímu hráči šanci na nápravu, a tak Sven mohl spolu se svým týmem vytvořit RPG, které je aktuálně považováno za titul tak nějak ukazující směr, jakým by se mohl tento žánr v budoucnu ubírat. Larian Studios aktuálně pracuje na dvou nových projektech z dobře známých vesmírů. Kam nás ale vývojáři vezmou příště, není známo.