Elden Ring má být pouze začátkem.
Bandai Namco je velkou společností, jež má dlouhodobě v plánu expandovat mimo Japonsko a přilehlé asijské země. Jeho cílem je už nějaký ten pátek růst směrem k Západu za pomoci své evropské pobočky, které se daří vytvářet kontakty s těmi největšími hráči evropského herního průmyslu. Opravdu zásadním úspěchem v jeho snažení je bezesporu výborné akční RPG Elden Ring, které má za sebou už více než 16,6 milionu prodaných kusů. Úspěch to nebyl úplně nečekaný, což můžete vyčíst z reakce generálního ředitele Bandai Namco Europe Arnauda Mullera, který řekl - "Předpokládali jsme, že [Elden Ring] bude velmi kvalitní, ale skutečnost, že zasáhl tak velké publikum, nás nesmírně těší.". Radost má taktéž z vysokých prodejů.
Nejvíce jej však dle rozhovoru s Games Industry těší skutečnost, že právě s tímto kouskem zasáhla společnost skupinu hráčů, která se dosud sérii Dark Souls vyhýbala. Elden Ring v podstatě představuje první z titulů, jemuž se opravdu podařilo prorazit na Západě. Portfolio společnosti je nebývale rozsáhlé, takže je jisté, že její ambice nezůstanou nenaplněny. Jednou z jejich priorit má být aktuálně snaha navýšit vydávání IP pro západní trh o 50 %, čehož díky značkám jako Park Beyond, nebo The Dark Pictures Anthology jistě dosáhnou relativně snadno. Jedná se totiž o silné značky, jež mají zacíleno vždy na určitý druh publika. V rukávu má navíc několik dosud nepředstavených projektů.
Jedním z hlavních cílů společnosti Bandai Namco se z dlouhodobého hlediska má stát tvorba vlastních IP, díky nimž nebude tolik závislá na potenciální konkurenci. Zásadní pro ní taktéž bude pokračování v expanzi na západní trh. Podle Mullera je tím pádem Elden Ring pouze začátkem velkolepé jízdy, která nás v budoucnu čeká.