Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 3 nakonec bez dema

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 4. 2011 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo vidim, že tomu rozumíš. Já jsem si jen postěžoval na to, že velký procento vývojářů ubere prachy na vývoj a nacpe je do reklamy a propagace. Hra stojí za prd demo se nevydá aby lidi nepoznali jakej to je šunt. A pak se diví proč warez kvete (ten herní)

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
27. 4. 2011 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(doplňuji: Kdo zná z USA online půjčovnu filmů NETFLIX, ten ví o čem mluvím. )

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
27. 4. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mihal: "Warez fuj! " Dneska si stahuje téměř každý vše od seriálů až po hudbu, což je u nás pro vlastní potřebu legální. Nelegální jsou hry a programi. Proto mi přijde naivní a zoufalé říkat podobné dětinskosti, když je warez rozšířený už v takové míře že je schopno malé dítě stáhnout dnes už prakticky cokoliv. Všechno je to o výchově, každý máme v sobě nějáký vzorec chování a zásad, které přejímáme jednak geneticky a druhak životní cestou a okolnostmi, které nás formují. Warez může být přežitek ale to by museli všechny společnosti filmovými počínaje a hudebními konče spojit síly a vymyslet nějáký globálnější systém distribuce, kde by jste si mohli za malý poplatek stáhnout cokoliv. Kdo zná z USA online půjčovnu filmů. TV shows etc. , ví o čem mluvím. ([ odkaz ] Zde si jeden měsíc službu máte vyzkoušet zcela zdarma a poté platit malý poplatek, což je opravdu dokonalé. U nás jsou prostě vykukové typu o2, které si za vše účtují šílené prachy. U nás je toto stonásobně dražší a ani podobné služby u nás nejsou. A ještě je tu ten paradox s platy. Nájmy se zvyšují, vše od vody po plyn až po potraviny se zdražuje a platy jsou u nás stále stejné. Dokonce i pivo se zdražuje! To je tedy opravdový ráj!

traget: Ano souhlasím, ochrana je přežitek když nefunguje tak jak má a neplní svůj účel, jediné co dělá je, že sere zákazníky. S usb šifrováním by ta ochrana měla opět nějáký smysl.

traget
traget
Level 1 Level 1
27. 4. 2011 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Tenhle soft totiž v podstatě nikdy účinně nefungoval a velice často měl ve zvyku vykopávat slušné hráče. Jeho nová verze navíc dokáže identifikovat hardware, takže pokud dostanete ban, budete si muset koupit nový disk a CPU, abyste si opět zahráli. "

Tohle mi příjde jako strašlívé odstrašování:) ) Zajímalo by mě zdali autor članku tohle má ověřené, nikdy jsem takovýto ban nedostal avšak mohu tvrdit ze v EA mi bylo vždy vztřícně vše vyřešeno s ochotou a hlavně s takovou starostí o vlastní produkt;) 💃

traget
traget
Level 1 Level 1
27. 4. 2011 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman ochrana je již přežitek ověření klíče registrovany platny v ea učtu a pres ea download manager hru stahnes naistalis a fungujes hra timpadem stoji par kacek mas ji doma hned prijde ti mailem klic a nepotrebujes zadne naklady na usb disky ochrany a prkotiny staci jeden login, vzhledem k cene her takhle distrribuovanych se muzes vykaslat na koplikace s krekovanim a nemoznost zaparit si online. .

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 4. 2011 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman píše: "Dnes máme notně zprofanované recenze, které nemohou být směrodatné ani kdyby chtěli a nic neříkající krátké gameplay videa". Pod to se musím podepsat. Ty videa mají střih kadou desetinu sekundy navíc. A ted si běž pro nějakou hru. Pak se strašně zlobí když si lidi stáhnou "demoverzi z warezu". Vždyt ani jiná možnost podívat se co to vlastně vyrobili není. WAREZ FUJ !

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při tomhle prohlášení mi spadla brada ("demoverze sloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl") . Když nemají sebejistotu, nemohou mít úspěch. Je pravda že dnes se na dema nehraje v takové míře jako tomu bylo dříve, jen si vzpoměňte na ty nostalgické časy kde se hrávali dema jako oživot, na jejichž základech jste se tíženou hru koupili... To byly časy. Dnes máme notně zprofanované recenze, které nemohou být směrodatné ani kdyby chtěli a nic neříkající krátké gameplay videa. JakER: Crysis 2 se právě nechala jako po másle, vždyť ochrana byla vyřazena již měsíc před vydáním. Dobrou ochranu má např. ArmA. Tam to jede naprosto spolehlivě a ikdyž se warezákům podaří hru spustit a hrát, jde o to jak . Obecně lze ale říci že utkvělá představa o nepřemožitelné ochraně je totálně mylná, protože čím lepší ochrana vždy byla, tím lépe na ní hackerské grupy pilovaly své umění. Teď připadá jediná ověřená ochrana, která by nešla prolomit. A to šifrování na usb disk anebo jak se tomu říká. Počítám že pár stovek nákladů navíc by se jim vyplatilo milionkrát. S tím ale nikdo nepřijde.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER : Ak nezlanária CoD-károv ku kúpe BF, CoD "neporazia". Však pred 5-imi dňami si aj ty postoval, že "u hry takového typu by demo měla být samozřejmost. Když s tím plánují udělat díru do světa tak by měli dát možnost hru si i ozkoušet. " A mal si svätú pravdu.

ParKii
ParKii
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda je toho , těšil jsem se na to !

JakER
JakER
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dalo se to čekat. Mě to samozřejmě mrzí, ale hru mám stejně předobjednanou takže to pro mne není potřeba. A tohle je další důvod: "aby demoverze nesloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl. " To je dost dobré. Co se týče ochrany, tak též doufám že konečně použijí něco, co bude fungovat pořádně. S touhle hrou chtějí jisto jistě udělat díru do světa a to se jim s PunkBusterem nepodaří. Dále doufám v lepší ochranu proti warezačení. Chci aby tady konečně byla hra, která se jen tak nenenchá jako například Crysis 2.

Vojtas
Vojtas
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A den mi udělali ještě horší

Pustynia
Pustynia
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BF: BC2 taky neměl DEMO, jen MP betu, a myslím, že to pomohlo rozhodně. Já jsem po jejím zahrání hned běžel do obchodu (teda pošťák běžel ke mně ) což by se jenom na základě písemných, popřípadě gameplay videí asi nestalo.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
26. 4. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenže tyto věci se vypouští do světa zcela záměrně nebudme naivní.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
26. 4. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudme naivní. Ti co vlastní MOH si to zahrají tak o týden dříve než všichni ostatní "Rozhodnutí EA nevydávat klasické demo je pak podle mnohých obyčejnou obchodní strategií, kdy vydavatelský dům nechce, aby demoverze sloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl. " Tohle může napadnout jenom blba PŘESNĚ TAK. BATTLEFIELD PŘECE CHCE PŘETÁHNOUT HRÁČE COD NA SVOU STRANU. Nebo aby si hráči koupili oboje, když už.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MP beta s najväčšou pravdepodobnosťou bude. Otázne je, či pred vydaním hry, alebo až neskôr. Vplyv na to môže mať aj záväzok voči zákazníkom MoH, ale závisieť to bude aj od počtu predaných limitiek.

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry myslel jsem nevydávat klasické demo...

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bela: Naprosto souhlasím. BF 3 potřebuje CoD fandy. Je to nehorázná blbost neuvolnit MP betu. Mohli tím hodně získat. .

Bela
Bela
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten vstup EA (vydavateľa) do vyhlásení DICE (vývojára) vo mne evokuje Crysis 2. Názor o vylúčení fanúšikov CoD z dema je ultimátna blbosť. Práve CoD komunitu potrebuje BF3 pretiahnuť na svoju stranu a MP beta je na to ideálna príležitosť. Sprístupnenie bety po vydaní hry (aj nového CoD) už nebude mať zásadný význam.

wolflegion
wolflegion
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na betu se tesim MOH LE mam takze jsem za vodou

Reklama
Reklama