Údajně se prodalo již více než 6 milionů kopií.
Společnost Alinea Analytics, která se orientuje na videoherní průmysl, zveřejnila první odhady prodejních čísel Battlefieldu 6. Podle čerstvě zveřejněné analýzy dokázala novinka od Electronic Arts napříč platformami oslovit již 6,5 milionu hráčů.
Z pohledu rozvržení jednotlivých trhů dominují Spojené státy americké (33 % prodaných kopií) a Čína (15 % prodaných kopií). Zajímavé je rovněž rozložení jednotlivých platforem. Na rozdíl od konkurenční série Call of Duty, u které mají dlouhodobě převahu hráči na konzolích, se Battlefieldu 6 nejvíce daří na PC.
Níže přiložený graf prozrazuje, že téměř 57 % všech prodaných kopií údajně připadá právě na počítače. Z pohledu konzolí připadá 23,7 % pro PlayStation 5 a 19,6 % pro Xbox Series X/S. Je však nutné zdůraznit, že se jedná pouze o odhad zmíněné společnosti, který nemusí být zcela přesný.
Samotné EA zatím z pohledu prodejů oficiální čísla nezveřejnila. Na úspěch hry na PC ale poukazovaly už první hodnoty ze Steamu. Pozornost vzbudilo především více než 747 tisíc souběžně připojených hráčů nebo zhruba 2,5 milionu uživatelů, kteří do hry zavítali hned v den vydání.