Zpět na článek

Diskuze: Bethesda má pro Starfield partnerství s AMD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pulse10
pulse10
Level 1 Level 1
28. 6. 2023 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

raději bych šel do rtx než fsr

pulse10
pulse10
Level 1 Level 1
28. 6. 2023 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

amd mělo v minulosti problem s rage 1

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2023 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžou tam ještě mrdnout Denuvo,ať nám to ty procesory rovnou odpálí do jiné galaxie 😂

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to dík, ale ono to stejně nejspíš bude nejnáročnější na procesor.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2023 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ajéje... to zase bude optimalizační nářez, ještě na tom stoletém bethesda creation enginu, kterej nebyl dobrej už v době prvního vydání...

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2023 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Já tipuji, že to dopadne jako Star Wars Jedi Survivor, který je na tom hodně bídně.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2023 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L taky bych to čekal, ten engine nemá pro tak obrovské světy vůbec optimalizované procesy a když to prostě "na sílu" přifouknou, bude to nepoužitelné

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další exkluzivní info pro kultovní hru desetitisiciletí. Tohle bude kult!!!

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle blbosti někdo používá ?

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
28. 6. 2023 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jako budou lidi opravdu plakat kvuli upscalingu? Wow. Zatim jsem nemel nutnost pouzit tuhle featureku na sve 6800XT. Pokud nekdo nedokaze rozjet hry na svem PC a potrebuje takove blbosti tak je problem trosku nekde jinde.

PauloKP
PauloKP
Level 30 Level 30
28. 6. 2023 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak No vidíš a já s výkonnější RTX 3090 už po DLSS občas musím šáhnout ve 4K u nových her, když chci vše na max

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Problém je v dnešním vývoji. Nevím jestli to je tím co dělá Nvidie/AMD nebo vývojáři her, ale když chceš opravdu to nejlepší - 4K, RT, Ultra detaily, 60 FPS+, tak to bez DLSS nebo FSR nedáš u nových her ani kdyby ses na hlavu postavil. Třeba Portal RT na Ultra a 4K rozjede 4090 bez DLSS sotva na 25 FPS a to se bavíme o grafice za 40k a více. Je to zdá se dvousečné. Na jednu stranu tu máš technologii, která ti dovolí získat i desítky FPS a kvalita je více méně zachovaná. Na druhou stranu si kdejaký vývojář může říct, že když udělají horší optimalizaci, tak to DLSS/FSR potahá. Já třeba nevím proč Portal RT jede tak jak jede, když ta hra vypadá graficky obyčejně.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
28. 6. 2023 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Na co pouzivat Ray Tracing. Ano vypada to dobre, ale bere ti to stejne dost vykonu i na NVIDIA kartach. Dokud to nebude dobre optimalizovane tak stale budu preferovat klasicky styl a budu mit o dost vic FPS diky tomu. Nemusim ani pouzivat upscaling.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
28. 6. 2023 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Portal RTX používá path tracing, tedy v podstatě plnohodnotný ray tracing, který je opravdu velmi náročný. Proto se dosud používal spíš jakožto přídavek do starších her, které samy o sobě příliš náročné nejsou. První použití PT v novější hře bylo až nedávno v Cyberpunku a tam je myslím naprosto zjevné, co všechno path tracing dokáže (a proč je tak náročný, psali jsme o tom i v jednom z dřívějších článků), ten vizuální posun je obrovský.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Ano, v Cyberpunku je posun hodně velký a hra vypadá fakt pěkně. A přesto že hra je to sama o sobě náročnější, tak to jede lépe než ten Portal, což mně prostě přijde divné a holt mi přijde špatně optimalizovaný, jinak nevím.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
28. 6. 2023 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Jo no, proč mít hezčí obraz a víc FPS, když to jde naopak ... jako u FSR chápu, že to nikdo moc nepoužívá, to vážně vypadá občas tragicky, ale DLSS po porodních bolestech vypadá super a kdo má monitor s více Hz, tak je DLSS příjemnej bonus. Třeba teď s Diablo 4, můžu na 144Hz monitoru to táhnout čistě přes rasterizaci, grafika těch 100FPS+ utáhne se spotřebou cca 250W ... nebo můžu pustit DLSS na kvalitu, mít 144FPS stabilních a spotřebu pod 180W (a tím hlavně menší teplo, což se v létě hodí)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
28. 6. 2023 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Lidi asi chtějí hrát na fake rozlišení a nalhávat si že jim to jede ve 4K na 120FPS když renderují 800x600. :D

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm... takze dalsi hrebicek 👌

Reklama
Reklama