Bude to znamenat absenci DLSS?
Je poměrně běžné, že vývojářská studia uzavírají pro určité projekty partnerství s výrobcem hardwaru, výjimkou nebude ani očekávané sci-fi RPG Starfield. Bylo totiž oznámeno, že Bethesda na této hře spolupracuje se společností AMD. V krátkém videu se obecně mluví o implementaci různých technologií, vývojáři pro hru používají in-house engine s názvem Creation Engine 2. Podrobněji jsme o technické stránce Starfieldu psali už dříve.
Zdaleka největším tématem je však technologie pro upscaling. Ve videu bylo samozřejmě potvrzeno, že se dočkáme implementace FSR 2 od AMD, nicméně zatím není jasné, jak to bude s DLSS od Nvidie a XeSS od Intelu. Jak jsme před pár dny psali v HW přehledu, hry, které mají spolupráci s AMD, v poslední době často vychází pouze s FSR (např. Star Wars Jedi: Survivor nebo Resident Evil 4), přičemž ostatní technologie chybí. Je poměrně pravděpodobné, že je AMD výslovně blokuje, protože implementace by neměla být nijak složitá, nicméně na přímou otázku od magazínu Wccftech, jenž téma řešil, odpověděla firma vyhýbavě. Jak to bude se Starfieldem, si každopádně musíme počkat.
Hra vychází 6. září na PC a Xbox Series X|S.