Zpět na článek

Diskuze: Bethesda nechce sdílet mody Falloutu 4 přes Steam Workshop z pádného důvodu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
11. 1. 2016 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ostavam verny komunite. . To co nedokaze Bethesda zvladne zanich komunita.... .

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
10. 1. 2016 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norb: Mě více naštvalo, že i když jsem to dohrál 3x tak konec byl pokaždé stejný. Jinak nejlepší konec se mi povedl, když jsem se dostal do Institutu a toho Shauna zastřelil hned, když přišel to byl jediný odlišný konec. To Outro tam není, protože ve hraní pokračuješ i po dohrání "příběhu" a postavy jsou pořád ve hře.

Norb
Norb
Level 1 Level 1
9. 1. 2016 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zajímavý, hra je už 2 metry venku , ale update stále žádnej. BTW ještě někdo je zklamanej, že udělali zakončení na styl mass effectu3? Stejný outro akorát se to trochu liší v jedný větě? Mimochodem těžký zklamání, že tam už není to shrnutí osudů lidí, frakcí a companionů co jste potkali atd, jak bývalo dycky na koncu ve falloutech.

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
9. 1. 2016 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Routa: Takhle, máš pravdu a Bethesda má právo dělat si s mody, co se jí zlíbí. Co chci říct je to, že mi nepříjde morálně správné, aby ještě parazitovala na práci moderů, když to jsou lidé, kteří tu hru vlastně drží naživu. Že pokud něco takového zavedou, tak ne proto, aby odměnili modery ale proto, aby si na tom sami namastili kapsy.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
9. 1. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slim50: extra líný ? shieeet bez nexus mod manageru bych si netroufnul nic naínstalovat už jsem si takhle párkrát doje*al Skyrim

Slim50
Slim50
Level 1 Level 1
9. 1. 2016 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nexus > Steam Workshop

Kolousek001: Víš, Nexus má takovej program pro ty extra líný , Nexus Mod Manager, kde taky jenom klikneš a mod se nainstaluje...

GrindyCZ
GrindyCZ
Level 1 Level 1
9. 1. 2016 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Modifikace + Fallout to bude velmi zajimavé ale musím uznat že je to dost pěkné od Bethesdy že se soustředí i na konzole to málo kdo takhle dělá

T800
T800
Level 31 Level 31
8. 1. 2016 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolousek001: žádné složité instalování u nexusu není, alespoň v případě Skyrimu, který jsem nedávno hrál a chtěl jsem vyzkoušet nějaké mody. Stáhnul jsem si ten jejich program, na začátku člověk nastaví pár věcí a pak už stačilo 2 -3 kliknutí a mod byl bez problému ve hře nainstalovaný. K nějakému kopírování souborů do adresáře vůbec nedocházelo, všechno šlo hezky z těch jejich stránek rovnou do hry.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen ať je nenapadne z toho potom udělat něco jako Origin a uPlay. . 🔫 Co jsem tak četl a viděl, tak je to i protože ve hře nesmí být na konzolích věci z jiných her, což je zvykem vytvořit třeba do třetího Zaklínače postavu z Just Cause 3 atd. takže to chápu co se mi ale nelíbí je to, že mohou i dobré módy u kterých si ale budou myslet, že nebudou na konzolích pracovat jak by měly smazat tzn. třeba věci jako ty neoficiální expansiony pro Skyrim apod.

Routa
Routa
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lonewolf Co řešíš? Takhle přesně to funguje, dokud jsou mody zdarma. My ale řešíme možné zpoplatnění módů a podíl Bethesdy. Prostě nemůžeš říct, že by na něj neměli právo .

Někteří modeři by to vítali, jiní by tvořili dále zdarma. Lidi s tím mají problém, jen protože by za některé kvalitní výtvory museli solit peníze.

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A myslíš, že kdyby nebyly mody, že by třeba takový Skyrim ještě někoho zajímal? Rozhodně ne. Modeři "platí" Bethesdě za uvolnění modifikačních nástrojů tím, že tvoří obsah do hry. Díky tomu tu hru drží při životě i dlouho poté, co byla vydána. Třeba takový gamespot má/nebo měl takový seriál - 5 nejlepších Skyrim modů týdne. To je samo o sobě reklama na hru jak prase a přinutí spoustu lidí koupit si hru i několik let po jejím vydání.

Tak to dosud fungovalo a zatím pořád funguje, je to fér pro obě strany. Nevidím důvod, proč by se na tom mělo něco měnit. A kdyby na tom Bethesda chtěla vydělat ještě víc, vnímal bych to jako sviňárnu. Je ale zbytečné si cokoliv domýšlet, možná se obávám úplně zbytečně.

Routa
Routa
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lonewolf A myslíš, že když kapela hraje na něčím pozemku (a navíc na tom vydělává) , tak majiteli toho pozemku nic neplatí? Kdyby kapela neměla kde hrát, koncerty nebudou. Bez hry by ty mody taky nebyly.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 1. 2016 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo už vidím jak si někdo uploaduje své mody na nějaké no-name stránky. Nic se nemění. Stále budou největším zdrojem modů fan stránky Uvidíte že do roka od spuštění nástrojů bude i ten Workshop.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zoufalci ... Jako sorry, všichni vyzdvihujou Nexus do nebe ... Možná ... ale já na něj akorát tak kálím a to samozřejmě z důvodu mojí naprosté lenosti... Protože tam ty mody složitě hledat a hlavně stahovat a složitě instalovat a přeiposovat nějaký soubory atd... To určitě... Na workshopu stačí jedno jediný kliknutí a mód je ve hře. Zlatý.

To je jako problém to mít u nich a zároveň i na workshopu?

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Routa: Nevidím problém v tom, že moder by dostal za svoji práci zaplaceno ale spíš v tom, že by si Bethesda strhávala určité procento ze zisku. (A zdůvodní to nějakou blbostí - třeba že peníze půjdou na provoz bethesda. net)

TonyThon
TonyThon
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OK, takze aby lamky s konzolema nebreceli, tak nedame moznost ani PCckarum mit mody na Steamu. Bethesda zase jednou dobre zokokotila

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

patasde: Vidíš to moc růžově, zpoplatnění byl nápad Bethesdy a Valve. Valve bez svolení Bethesdy nemůže s tím obsahem dělat co chce. .

Jinak nexus mods ftw.

Routa
Routa
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Klikneš a funguje... ? Možná něco nevím, protože jsem nikdy workshop na mody do Skyrimu a Falloutů nepoužíval, ale zajímalo by mě, jak řeší konflikty mezi mody. Kdyby to bylo "klikneš a funguje", tak vážně nerozumím množství různých programů pro úpravu load orderu, hledání konfliktů, tvorbu custom compatibility patchů apod.

Samozřejmě, pro nějaké lehké modování je to asi ideální a rozumím, že někoho rozhodnutí Bethesdy může štvát. Nemyslím si ale, že by ten Bethesdí software měl být nějak mínusovej. Komentáře na zingu jsou vždycky plné negativismu .

Pokud plánují jak píše Lonewolf zavést zpoplatnění módů... tak ať. Který moder bude chtít nadále tvořit pro komunitu zdarma, tak mu to myslím nikdo zakazovat nebude. Kdo za to bude chtít si něco účtovat, ať si účtuje... je to jedině fér.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stejne zustanu na nexusu to je jasný

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
8. 1. 2016 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aneb dát si mody na vlastní server kde o nich bude rozhodovat Bethesda a nebude do toho kecat Steam když je zpoplatní a lidem se to nebude líbit. . je jasný kam míří

midder
midder
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ah... Bethesda vzdy musi vymyslet takovy kraviny. Je ASI fajn mit mody na konzolich, ale odepsat kvuli tomu Steam workshop?

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatujete, jak chtěla Bethesda zpoplatnit Skyrim modifikace na steamu a komunitě se to vůbec nelíbilo? Jestli tohle není ten hlavní důvod.... 🙇

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
8. 1. 2016 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nekdo se divi, proc pc komunita nadava na konzole...prozmenu se pc verze zase podrizuje nejslabsimu clanku, misto pohodlnyho steam workshopu kde staci kliknout a fungujes, se musi jeste matlat s nejakym pochybnym bethesdim bordelem...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První co bych za mod udělal pro konzole by byly 4K textury, ať se ty mašinky nenudí .

Routa
Routa
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Nevidím důvod proč by se měli na konzole vykváknout. Samozřejmě na konzolích všechny mody nepoběží, ale nevím proč by nějaké tweaky a nenáročné mody nevyžadující např. script extender nemohly běžet i na konzolích (pokud na nich nebudou nějaké další problémy s kompatibilitou) .

Co se týče Steam Workshopu, ... ten se stejně k modování her od Bethesdy moc nehodil.

Reklama
Reklama