Jedine co me fakt toci, jsou petisekundove loadingy pri kazdem hovoru s NPC a doskakovani textur primo pred oblicejem. Nevim jestli se to da nejak fixnout, nebo je to tim ze mi uz odchazi HDD...
Je potřeba ještě HODNĚ zapracovat na optimalizaci a vyladit bugy, ale stejně už jsem to nevydržel a pár hodin si zahrál. Hratelnost jako taková je absolutní špička. Takhle jsem se naposled ponořil možná tak před třinácti lety do Morrowindu.
Za tohle může spíš vydavatel než vývojáři. Je jasný, že na ně zatlačili. Kdyby jim nechali třeba ještě měsíc k dobru, mohlo to vyjít téměř 100%. Ikdyž, to dneska neni nic.
Musí pořádně zakamuflovat že TES VI bude pořád běhat na archaickém Gamebryu (s dřevnatejma NPC a combat systémem) kterej pojmenujou Creation Engine 2. 0. (Však oni si to modeři dodělaj ne? )
Ten Todíkův dávný koment, že na to ještě nemaj kvalitní technologie svědčí o tom, že Bethesdě se prostě nechce investovat a radši budou ještě pár let recyklovat Skyrim. To co předvádí je fakt k smíchu.
AC: O s Denuvem+ VMProtect mi sice na mojí sestavě nepadne pod 60fps, ale to že se procesor vlivem tohohle balastu pořádně zapotí je sakra vidět. Je to zbytečný. Myslim si, že lidi kteří mají stabilní příjem se na pirátství dávno vykašlali, a tohle jenom omezuje platícího zákazníka.
Vaham s koupi. Ma to trosku ten gothic vibe co se tyce frakce Berserkers. Trochu me na tom odrazuje to scifi- fantasy kombo. Prece jenom typek vystrojeneh jak z gothicu kterej pouziva jetpack, a najednou nad nim preleti vesmirna lod...
DA mě bavilo jen Origins. Další dvě mě nedokázaly zaujmout a vtáhnout do děje zdaleka tak jako první díl. Nehledě na nechutné množství politické agendy v jejich posledních hrách (ať už DAI nebo MEA) , ke které se BioWare propůjčilo.
Moc mě to mrzí. Andromeda zdaleka neměla tak dobře napsaný příběh, charaktery a hlavně hlavního protagonistu/protagonistku. (Repetitivní) questy vám místo zajímavých NPC s vlastní osobností zadávají random nakopírovaná NPC které projevují asi tolik emocí jako hlavní hrdina. Level design kde mapa je sice obří ale víceméně prázdná a nezajímavá. Žádná dramatická rozhodnutí která mají opravdový dopad atd... Lepší tak akorát soubojovej systém kterej je sice super, ale hru ani značku už to nezachrání...
Všichni chtěli dedikované servery už od začátku (dneska už samozřejmost X let) , jelikož bylo jasné že P2P v dnešní době je už archaická technologie, která bude akorát dělat problémy. Ale Ubi radši na svých hráčích ušetřil. Hned od začátku se to samozřejmě stalo jedním z hlavních kazů hry, a až půl roku po vydání se to snaží zachránit a zkusit ještě vydojit co se dá, jelikož samozřejmě selhali a v důsledku nízkého počtu hráču penízky z mikrotransakcí jaksi nejsou tam kde očekávali. Netleskal bych jim za to.
Fakt bych uvítal kdyby to už zařízli a LOTRO kompletně předělali do moderní podobody na novém enginu. Ta hra by si to zasloužila, jako jedno z mála MMO mě tenkrát když jsem to hrál (2009? ) pohltilo atmosférou a pěkně udělaným světem Pána Prstenů.
Tak já jsem se bál že to bude jenom taková bezduchá rubačka, ale tohle video mě přesvědčilo o opaku. Vypadá to že příběh bude silnej a snad i ten dopad rozhodnutí. Je z toho cítit hutná atmosféra.