Hlavní designer Dragon Age II připouští, že se jim příběh Hawka moc nepovedl.
David Gaider, hlavní designer Dragon Age II v BioWare, na oficiálním fóru odpovídal na otázky a zároveň se v jedné odpovědi přiznal, že musejí v budoucnu zlepšit přístup k vývoji her.
"Jsem si plně vědom nedostatků, které zmiňujete, včetně opakujících se úrovní, nové vlny nepřátel, nedostatky v příběhu nebo význam volby. Všechny problémy si poznamenáme a důkladně prozkoumáme. Nejen mě, ale také dalším členům týmu, pomohou v budoucích plánech."
"Nejen, že jsem si vědom obav a nedostatků, ale zároveň souhlasím s tím, že určité aspekty DA 2 musíme v budoucích dílech zlepšit. A to je právě náš záměr," nechal se slyšet Gaider.
Následoval ještě menší dodatek: "Příběh Hawka byl odklon od obvyklého příběhu. Hodně se liší, při jeho vytváření a zároveň při vývoji samotné hry jsme se toho hodně nového naučili. Někdy z toho, co fungovalo, ještě více však z toho, co nebylo takého, jaké jsme doufali. Osobně doufám, že v budoucnu změníme svůj přístup a zároveň budeme naslouchat vašim obavám a názorům."