Activision oznámil, že se prodalo 18 milionů balíčků map do Call of Duty: Black Ops.
Skvělé prodeje odhalil na investorské akci v Los Angeles CEO Eric Hirshberg. Ten se nechal slyšet, že v průběhu dvanácti měsíců (od června 2010 do června 2011) zaznamenala série zisk neuvěřitelných 1,7 miliard amerických dolarům, což představuje o 22 procent více než v předchozím roce.
Dodatečných balíčků map se prodalo neuvěřitelných 18 milionů kusů při ceně 15 dolarů za kus.
Pro srovnání, World at War prodalo devět milionů DLC v prvních devíti měsících, cena za jeden balíček byla 10 dolarů. Modern Warfare 2 prodalo 11 milionů balíčků za stejné období, cena 15 dolarů za kus.
"Existuje více než 30 milionů hráčů Black Ops, kteří dali dohromady neuvěřitelných 2,3 miliard hodin hraní. Jde o více než čtvrt milionů let. Znamená to, že naši hráči tráví víc času za den hraním Black Ops než na Facebooku," dodal Eric Hirshberg.
Další Call of Duty s podtitulem Modern Warfare 3 vyjde letos v listopadu a opět se dočkáme balíčků dodatečných map.