Zpět na článek

Diskuze: Blizzard po sedmi letech vývoje zrušil MMO Titan

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MARTIN MAJDA
MARTIN MAJDA
Level 1 Level 1
29. 9. 2014 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad už brzy vyjde StarCraft 2 s kampaní za protossy.

Norb
Norb
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys, přesně tak to cítím s diablem taky, datadisk to sice oživil, to ano, v podstatě jsme vysolili další tácek za to, aby ta hra byla taková, jak měla být od začátku. Obtížnost šla rapidně dolů a to stejné se sbíráním lootu. Během prvních 2 týdnů jsme s kámošem nasbírali gear na ty lepší Tormenty a tím to tak nějak zhaslo, pak jen dokola rifty.... Craftění gemů zlevnili na pakatel a peníze se daly utrácet jen za nekonečný předělávání statů na věcech. D3 bylo dost těžký a člověk se musel snažit, aby měl dobrou postavu, ale to se nelíbilo většině těch děcek, co chcou přijít a udělat si insta-max lvl (viz WoW) a okamžitě mít top equip, aby byly strašně cool. Takže to s každým patchem zjednodušujou, aby to mohl hrát úplně každej a prodalo se co nejvíc kusů a starý diablo je to tam. Já sám jsem měl po vydání D3 taky docela problém uhrát inferno, tak jsem holt musel na hell a nasbírat nějakej peníz a koupit lepší vybavení. Novej patch, nový rifty, nový gemy atd to sice osvěžijou, ale to nemění nic na tom, že se to záhy začne opakovat. A proti tomu bych ani nic neměl, diablo bylo a vždy bude o grindovaní lootu, ale tady se dá mluvit o grindování asi tak první 2 týdny, kdy se většina přivaří do publicu na torment, na kterej nemá ani dps ani toughness, nechaj to odpracovat ostatní a jen posbírají loot a dál už není moc co zlepšovat. Mě osobně u toho držely jen ty paragony, ale levlování paragonu taky zjednodušili těma fontánama a velkejma XP odměnama za rifty a bounty.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 9. 2014 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: Pokud náhodou pro někoho je v pohodě torment 6, což je největší úroveň obtížnosti, tak tam jsou teď čerstvě greater rifty a ty se k nastavené obtížnosti vůbec nevztahují, ty mají vlastní ranky a čím vyšší rank, tím vyšší obtížnost, takže pak ve vyšších rankách by se dala obtížnost přirovnat k neexistující úrovni torment 7, 8, 9 atd.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock161

----

je mi jedno co tam je teď, rozhodně to není tak těžké jako bylo Inferno po vydání Diabla 3. Howgh.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 9. 2014 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: inferno už tam dávno není, fakt by sis měl zjistit víc.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock161

----

Fakt? Je Inferno brutálně těžké jako bylo na začátku? Nebo bych si ho dával s prstem v nose? Už jsou PVP arény? Nebo se veselo instant kiluje 1vs1?

Tak sem jen namátkou otevřel DIablo. cz a koukám na patch notes 2. 1

Cleave

Zvýšeno poškození z 150 % na 200 %

Frenzy

Zvýšeno poškození z 155 % na 220 %

Furious Charge

Zvýšeno poškození z 360 % na 540 %

Bash

Zvýšeno poškození z 215 % na 320 %

A tak to jde už od roku 2012, každým patchem překopávají celou herní mechaniku. Proto sem to přestal hrát, protože to dělají břídilové, kteří ani po dvou letech nedovedou vybalancovat skilly. Hra je jednoduchá a upravedná pro děti a konzolisty, žádná výzva. Jen farmit silnější loot a tak pořád dokola, prostě nekonečná nuda.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
24. 9. 2014 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paranoia: Tak jak je to v prvním odstavci samozřejmě.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 9. 2014 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: Fakt by sis měl zjistit víc než začneš takovéhle věci psát. Rozdíl mezi Diablem 3 těsně po vydání a teď je obrovskej, datadisk tu hru slušně nakopnul, podobně to bylo i u Diablo 2, historie se opakuje.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
24. 9. 2014 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukkys, 5 milionov ludi denne je nikto? Nice trolling. A dopadlo to katastrofalne pri vidani, hra je teraz v lepsiom stave ako bola.

Paranoia
Paranoia
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: Můžeš nám všem vysvětlit jak si ty hry rozřadil? Protože já je ani při nejlepší vůli nedokážu poskládat správně

Docik
Docik
Level 26 Level 26
24. 9. 2014 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

d3NTON: Hlavně s příběhem by si museli pohrát, protože je hodně lidí co četlo knížky a hrálo WoW a pak jsou zase lidi, co warcraft hráli naposledy jako strategii, nebo vůbec. Tak myslím, že multiplayer by byl lepší než v Diablu, dodnes dáváme s kámoši lanky a hrajeme W3 proti PC ,

firearse
firearse
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: ty jsi uplne mimo....

skylines
skylines
Level 0 Level 0
24. 9. 2014 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakou důvěru? Vždyť mají tři hry z čehož jedna je doslova strašná a nechápu proč se pořád hraje, druhá je o moc horší než její stará verze a ta třetí třetí je v podstatě o ničem.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč vydali Diablo 3? Vždyť to dopadlo katastrofálně a dneska to už skoro nikdo nehraje.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 9. 2014 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gerchan: Tjn, o té hře vlastně nevíme nic, mně to připadá jako jeden velkej marketingovej trolling, jediný snad co o tom oficiálně řekli, bylo, že to bude úplně něco jinýho než wowko a že to bude F2P, to je všechno.

Gerchan
Gerchan
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli by alespoň ukázat, co za tu dobu udělali, docela by mě zajímalo, na čem 7 roků dělali, není možné, aby neměli nějakou funkční herní ukázku.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3nton: Diablo 3 jsem si koupil 2X .... ale až na PS4 to má cenu už mam zasebou lvl 70 Hardcore char a bylo to mnoho hodin poctivé adrenalinové zábavy .... kam se hrabou dnešní exkluzivity .... .

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik: Njn, věřím, že by hned měli zisky. Akorát by na tom museli pořádně zapracovat, trochu více než na Diablu, které úplně nesplnilo očekávání.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: .... . naprostá pravda jen málo z těch lidí se počítá do GM serverů, adminů a zprávců sítě.... na těch se šetří nejvíce...takže ani výsledný efekt není kdo ví jaký .... však si podej ticket ve wow reakce příjde tak za jeden den ....

Docik
Docik
Level 26 Level 26
24. 9. 2014 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ať udělají alespoň Warcraft 4 !

Murcielago
Murcielago
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1 blizz si muze sam za pokles hracu WOW, 2 aspon nekdo ma koule

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
24. 9. 2014 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém Blizzardu se mi rýsuje spíš takový, že jim celý ten cirkus přebujel jako naše státní správa (přes 400 000 státních zaměstnanců) . Jejich nezanedbatelnou výhodou ovšem je, že oni prostě můžou lidi propustit, i když to je samozřejmě smutné řešení. To ta naše vyžírkovská mafie nikdy nedopustí. Ale upřímně, 4600 zaměstnanců? 90% procent z nich má na smlouvě něco jako: "Senior chief coffe machine manager" a kopou se do prdele.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čajda: Blizz má 4600 zaměstnanců .... dej jim každý měsíc výplatu .... . kde je udržba infrastruktury serverů a podobně.... není vše zlato co se třpití (odhad je že přímo na vývoj hry za běhu jde 100M ročně ) ...a na kingdoms come bych nedal jako manažer ani korunu .... , ale to bych nebyl první ...

cajda
cajda
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudu hodnotit kvalitu World of Warcraft, ani dalších her od Blizzardu Entertainment, ale jen bych to rád zhodnotil z finančního hlediska.

Za předpokladu, že se použije uvedené číslo 6 milionů platících hráčů (což je nižší hodnota) a dále vynásobí cenou měsíčního "předplatného", které při nejvýhodnější nabídce (podle battle. net) vychází na 12, 99 $ (~13 $) . Nakonec vynásobením počtem měsíců v roce (12) , vyjde přibližná částka, kterou hráči dohromady zaplatí. Tento rok.

Je to zhruba 936 000 000 $.

Pro srovnání, zaplatilo by to vývoj tří nejdražších her dohromady, které byly kdy vyrobeny. (podle [ odkaz ]

Samozřejmě, Blizzard má výdaje na provoz serverů, výplaty zaměstnancům a další skryté náklady, ale i tak jim z toho zůstane nezanedbatelná částka.

Je dobře, že Blizzard nevypustí ven hru, o které není přesvědčen, že je skvělá, ale stále to nutí k zamyšlení o tom, co vše by se za peníze, každý rok investované hráči do World of Warcraft dalo udělat.

Kdyby se zůstalo jen v herní branži, tak jsou okamžitě částky jako $18M u Psychonauts 2 (nezafinancováno) či cca $6M (? ) u Kindgdom Come směšné.

Přitom idea o financování méně úspěšných herních vývojářských kolegů není nemožná.

Ale přesvědčit o tom manažery, závislé na tabulkách zisku není snadné. Třeba v budoucnu.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo to je ke cti všech značek co Blizzard vytvořil jo kdyby všichni vývojáři byly takový.... platím si wow a přitom ho zapnu tak jednou za měsíc jen abych se nostalgicky někde prošel po azerotu ...MMO začalo a skončilo wowkem takže těžko se ubírat tímto směrem.... , ale jestly na to někdo má tak Blizz...

Reklama
Reklama