Bohemia Interactive prozrazuje několik detailů o mapě Tanoa z datadisku Army 3
Arma 3 Novinka Bohemia Interactive prozrazuje několik detailů o mapě Tanoa z datadisku Army 3

Bohemia Interactive prozrazuje několik detailů o mapě Tanoa z datadisku Army 3

Martin Cvrček

Martin Cvrček

1

Z nového náhledu do zákulisí vývoje jsme se dozvěděli něco málo o rozložení celého souostroví, inspiraci nebo o využití jednotlivých lokalit.

Reklama

Studio Bohemia Interactive příležitostně nabízí prostřednictvím rozhovorů s jednotlivými zaměstnanci studia poměrně detailní pohled do zákulisí vývoje Army 3. Nyní se dostalo i na nedávno oznámenou mapu Tanoa, o které jsme se ústy designérů Radima Vítka a Petra Sedláčka dozvěděli několik nových detailů.

Nejdůležitější je pravděpdobně skutečnost, že Tanoa není jediný ostrov, ale souostroví. Ačkoliv vývojáři z Bohemia Interactive už při oznámení používali anglický termín archipelago, přesto se téměř všude mluvilo o ostrovu. Zprvu jsem tak Tanou označoval i já sám.

Každý z menších ostrovů tvořících Tanou by přitom měl být trochu odlišný od ostatních, ale samozřejmě jen v určité míře, aby celé souostroví stále zůstalo konzistentní. Ostrovy se tak liší především v architektuře, místním průmyslu nebo v kultivaci krajiny. Nečekejte, že na jednom ostrově bude poušť a na jiném třeba sníh. Všude vás tedy čeká tropická zeleň.

Různá místa přitom nabízí ideální podmínky pro různé přístupy k hratelnosti a designu hry. A také pro různé mody. Na ostrovech najdeme velká města vhodná pro CQB, ostrov vhodný třeba pro scénáře spočívající v zabírání celého ostrova, prostředí ideální pro mody typu Altis Life a nechybí ani deštný prales (označovaný jako Jurassicarma), který někdo určitě využije pro mody s dinosaury. Vedoucí vývoje Army 3 Joris-Jan van 't Land koneckonců na PC Gaming Show na nedávné E3 prohlásil, že se těší právě na dinosauří mody.

Jednou z největších inspirací pro Tanou bylo přitom souostroví Fidži, které vývojáři navštívili. To už neoficiálně víme nějakou dobu, teď jsme se dozvěděli, že další inspirací byly ostrovy v Melanésii, určité části Austrálie a další ostrovy v jihozápadním Pacifiku. Tvůrci dokonce čerpali inspiraci z jiných her, v rozhovoru je konkrétně zmiňované Far Cry a jeho zobrazení deštných pralesů.

Deštný prales na Tanoe dokonce Radim Vítek označuje za jeden z nejrealističtějších a nejlépe vypadajících deštných pralesů, jaké lze vidět v dosud vydaných open world titulech. Nezbývá než doufat, že také nebude jeden z nejnáročnějších na hardware. Ačkoliv odpověď už je nejspíš jasná.

Pro úplnost připomínáme, že datadisk pro Armu 3, který zahrne Tanou, vyjde v první polovině roku 2016. Přibližně 75% terénu Tanoy se nyní nachází v pre-alpha fázi, což by vysvětlovalo, proč je vydání tak daleko.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama