Bohemia Interactive spolklo slovenský Cauldron, Dean Hall informuje o nadcházejících novinkách v DayZ
DAYZ Novinka Bohemia Interactive spolklo slovenský Cauldron, Dean Hall informuje o nadcházejících novinkách v DayZ

Bohemia Interactive spolklo slovenský Cauldron, Dean Hall informuje o nadcházejících novinkách v DayZ

Martin Cvrček

Martin Cvrček

24

Dean Hall prozradil, že Bohemia Interactive odkoupilo bratislavské studio Cauldron. Také řekl něco málo o dalším vývoji DayZ a oznámil, že se prodalo už 1,7 milionu kopií hry.

Reklama

Jak informuje třeba britský Eurogamer, Dean Hall na akci EGX Rezzed 2014 prozradil, že Bohemia Interactive odkoupilo slovenský tvůrčí celek Cauldron. Ten vznikl v roce 1996 a má na svědomí třeba tahovku Spellcross, brutální střílečku Soldier of Fortune: Payback nebo tituly ze série Dangerous Hunts. Nyní bude Cauldron, čítající 25 zaměstnanců a přejmenovaný na Bohemia Interactive Slovakia, vypomáhat s vývojem DayZ.

Není to nicméně poprvé, co došlo k podobné akvizici. Bohemia Interactive, které má už léta sídlo v Mníšku pod Brdy a nyní i na pražském Smíchově, v roce 2010 vzalo pod svá křídla i brněnský celek Altar Games (UFO trilogie) a pražské Black Element Software (Carrier Command: Gaea Mission, Alpha Prime). Na oficiálním webu lze dokonce občas vidět i pracovní nabídky do pobočky v Thajsku.

Ale abychom nemluvili jen o byznysu, Dean Hall se na EGX a DayZ blogu podělil o budoucí plány s DayZ. V polovině nebo ke konci dubna (to podle rychlosti vývoje) máme očekávat nový patch, který kromě vylepšeného lootu přidá i ohniště, jež půjdou vylepšit na provizorní pece pro pečení chleba. A také kuši. Tu jsme mohli vidět už na konceptu z loňské E3 a hráči, kteří si budou chtít hrát na Daryla Dixona z The Walking Dead, si tak konečně přijdou na své.

Tolik lze říct s jistotou o příštím patchi. V budoucnu můžeme očekávat i dvě nová městečka a nové zbraně, jež můžete vidět na obrázcích na blogu. Dojde také k vylepšení ovládání postavy především v souvislosti s myší, pathfindingu AI a také fyziky. Ta se projeví hlavně při pádu vaší postavy nebo manipulaci s tělem cizích přeživších, bude se ale vztahovat i na šipky kuše a šípy luku, jehož prototyp jsme viděli posledně.

Očekávat můžeme i nová zvířata, která půjde lovit. Právě na nich dělá bývalý Cauldron, stejně jako na kolizích a zmíněném pathfindingu.

Když se podíváme do vzdálenější budoucnosti, ve třetím čtvrtletí chystají vývojáři přidat více zvířat, včetně psů fungujících na principu společníka a možná i koní. Nezapomene se snad ani na podporu modů, Steam Workshopu a na achievementy, stejně jako na sázení a sklízení rostlin. Ve čtvrtém čtvrtletí a dále přijdou na řadu především vozidla všeho druhu.

Jo a jen tak mimochodem, Dean Hall také oznámil, že samostatné DayZ už má na kontě přes 1,7 milionu prodaných kopií.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama