Zpět na článek

Diskuze: Bohemia Interactive trousí další informace o Armě 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

thundeus
thundeus
Level 22 Level 22
10. 7. 2013 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

😂

Dominik Kuznik
Dominik Kuznik
Level 1 Level 1
8. 7. 2013 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anmare : Proč myslíš že se konzole možná dočkají spin-offu ... Jasně že ne

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 7. 2013 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BlackJoint: Právě ty jsi nejlépe nastínil problém. Bude vůbec někdy možné udělat plnohodnou Armu na konzole?

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
8. 7. 2013 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: kurna mam doma hromadu konzoli a vubec nezapadam do profilu "konzolista" ? Ja bych to tak cerne nevidel. Jen ti pubertaci jsou vic videt protoze se furt vytahuji ze to jejich nadobicko je to nejlepsi. Ja musim rict a mam to vyzkouseno ze vse ma sve plus a minus a kazda vec je lepsi v necem jinem a hodi se na neco jineho. Nicmene puvodne byla konzole pro ty co nechteji nic resit. Koupim bednu zapojim dva kable prdnu tam placku nebo stahnu a hraju. Nic vic neresim. Druha vec je PC kde se instaluje upravuje nastavuje neni to sice vetsinou nutne ale je to vetsinou lepsi si s tim pohrat. Je to pro ty co se radi v necem stouraji zkouseji atd... No a vetsina simulatoru je prave na teto skupine lidi zavisla uz jen kvuli doplnovani techniky, modu atd. a jejich instalace je mnohdy slozitejsi jak instalace samotne hry. Jinak mi je taky sumak kdyz to vyjde na necem jinem jen at si to zachova to sve kouzlo a nestane se z toho nejaky nepovedeny komercni hybrid.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
8. 7. 2013 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: Já bych třeba rád viděl TLOU nebo GTA 5 na PC, ale tohle napsat, tak mě fanboys nazvou "plačícím PCčkářem". Nejsem proti Armě na konzoli, ale je tam technický blok, na rozdíl od TLOU nebo GTA, kde je blok pouze komerční.

BTW, honit se za maximálním HW můžou jen idioti, mám 3 roky starý komp a vše na high.

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
8. 7. 2013 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BLACKJOINT, máš pravdu, že se "simulátorům" dařilo a ještě nějaký čas bude dařit především na PC, ale nebude to tak určitě napořád. Jenom s tím, že by většina uživatelů na PLAYSTATION 4 nebo XBOX ONE neměla o hry typu ARMA 3 zájem si dovolím nesouhlasit. Někteří zarytější zastánci PC (nejen u nás v ČR/SR) mají nějakou zvláštní představu o konzolovým hráči, kterýmu je kolem 13 let, konzoli má od maminky a tatínka, hraje na podivným ovladači ty svý hopsačky, Tekkeny nebo Fify (na nic jinýho se přece konzole nehodí) a má potíže se zapnutím stolního PC

To je samozřejmě nadsazený, ale z některých komentářů na internetu to tak působí. Ale tohle téma nechci rozebírat, to je na dlouhý povídání a zná to asi většina z nás. Vrátím se na začátek a to na představu konzolovýho hráče. Je potřeba si uvědomit, že velká část majitelů konzolí jsou chlapi 25+, často už s vlastníma rodinama a jsou to - světe div se - "bývalí" PC hráči, který už prostě nebavilo honit se za maximálním výkonem a zvolili si pro změnu cestu maximální jednoduchosti a pohodlí. A právě proto, že jsme hrávali na PC, tak věřím, že nemalá část z nás by si ráda zmiňovanou ARMU 3 zahrála i na svý současný oblíbený platformě, kterou už z mnoha důvodů není ta PC. Tím pádem by to s ARMOU 3 na PS4 a XBO asi prodejně špatný nebylo a v Bohemia Interactive by toho kroku litovat nemuseli

ANMARE, i Ty máš pravdu, u ARMY jde i o hráčský "modifikace" a to je věc, která by byla na konzolový scéně asi těžko realizovatelná (jde o přístroje na zábavu, nikoliv práci) , ale hra ARMA 3 sama o sobě nabídne spoustu adrenalínu a za zahrání stojí i bez moddingu, nebo ne? Takže si myslím, že by si konzolový hráči s hlavní hrou určitě vystačili a.... . ale jelikož se v BI vyjádřili, že tuhle hru na novou generaci konzolí neplánují, tak už se od tématu odpoutávám a peláším do víru velkoměsta Fajn odpoledne

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
7. 7. 2013 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je dobrý. . arma jako arkáda he ( (:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať přispěji k diskuzi o konzolové Armě. V BI už to zkoušely u dvojky ale skončilo to málo ovládacími prvky. A i kdyby jste překonaly tuto potíž tak si musíte uvědomit že Arma je vždy především o komunitě vytvářející modifikace bez kterých se neobešel druhý díl a časem to tak bude i u dílu třetího.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3: Myslim ze vsem simulatorum a ARMA je spis vice simulator nez hra se bude vzdy lepe darit na PC. Casem by to mozna slo. Konzole se PC hodne priblizuji a pripojit klavesnici nebo mys ke konzoli asi nebude problem nicmene je otazka zda by to vetsina uzivatelu konzoli vubec chtela a zvladla hrat ono i na PC s tim ma vetsina lidi problem a je to spis komunitni zalezitost pro opravdove nadsence a ke hram typu BF3 a COD to ma hodne daleko.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3 - já ten hlas u hry moc nemusim... v ME3 sem to zkoušel a potom už me sralo furt neco rikat nvm no ... jak pro koho

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa, Chepa, zas to tolik nedramatizuj

Jinak pokud si přečteš můj příspěvek celý, tak píšu o kombinaci gamepad - pohyb - hlas. Někdo si to představit dovede, někdo ne a bude se držet svýho zavedenýho ovládání. Potom je ale otázkou, kdo brzdí ten herní vývoj - jsou to hráči, kteří rádi vyzkouší nový věci nebo hráči, kteří za žádnou cenu nehodlají žádný novinky zkoušet? Ať si každý odpoví sám Ahoj

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejstik3 - proč by kluci z BI mlžili? Arma ma ovladani na 100 Dualshocků, je mi celkem jedno esi to je konzole nebo PC ale ta hra je proste pro K+M no

Plejstik3
Plejstik3
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hru ARMA 3 bych na PLAYSTATION 4 uvítal, vypadá zajímavě a pohledně, ale když v BOHEMIA INTERACTIVE řekli, že nebude, protože se chtějí naplno věnovat jen jedný platformě, tak holt nebude. Krapet to zamrzí, ale svět se kvůli tomu určitě nezboří

Ale kdoví, zda mládenci z BI jen nemlží a jestli potají netestují i verzi pro nový konzole. Výkon tam je, jen mít chuť a dostatek představivosti na vytvoření novýho způsobu ovládání. Jinak jak někteří neustále tvrdí, že ovládání na gamepadu je na nic, tak jak už někdo psal, ovládání by šlo na novou generaci konzolí skutečně vytvořit mnohem přirozenější a zábavnější - kombinace gamepad, pohyb a hlas - protože co si budeme povídat, takový salutování zmáčknutím písmene na klávesnici, to asi není to pravý ořechový

Ale to byl jen menší rýpanec a zamyšlení pro ty, kdo si neradi připouští, že jsou i jiný možnosti ovládání než kombo klávesnice a myš a teď už vyrážím na kolo. Zdar a sílu, žijte tady v míru 💃

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě pár let bude BI dělat na Armě a udělají i nějáký ten gameplay

Ian606
Ian606
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tleskám redakci a jejímu kroku. Opravdu už bylo na čase udělat něco takového, doufám že pokud se bude pokračovat v tomto trendu lidé, kteří se sem chodili hádat ať už jenom kvůli anonymitě, kterou internet poskytuje nebo tomu, že to zkrátka mají v povaze se nebudou dále účastnit diskuzi protože nic neprinasi ani nenabízí. Asi nejen já si přeji aby diskuze na Zingu měli svoji úroveň a pokud možno názory v nich byly přínosem pro co největší počet lidí. Jen tak dal naprosto správný a především oprávněný krok.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sonic: DirectX 11 je super, Armě nabízí nevídané možnosti, co se týče dynamických světel.

RED WHITE
RED WHITE
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha tak to chápu. Flame mezi pc a konzolemi je skoro v každé novince a už je toho opravdu dost.

sonic
sonic
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, kdyby to měli udělané v OpenGL, tak by nebyl takový problém s portací na PS3/4, Mac i Linux. DirectX využívá pouze Windows (tu ale jde i OpenGL) a Xbox. Die DirectX, die!

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně jak píše Saix. Běžný off-topic je naprosto v pořádku, ale další flame na téma PC versus konzole, který i po stopadesáté nikam nevede tu vážně není potřeba. Proto bylo určitě lepší smazat i ty první, klidnější komenáře (já sám však nic nemazal, pokud by to někoho zajímalo) . Většinou na nich nebylo nic závadného, většinou šlo o umírněnou diskuzi ohledně možnosti konzolové Army, ale kdyby se nechaly, zaručeně by se jich chytnul někdo další a začalo by to znova. Když ten flame odstartoval poprvé, určitě by začal i podruhé. A bezpředmětných flamů už bylo prostě dost

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RED & WHITE: To ano, ale flame mezi PC a konzolemi se poslední dobou objevuje skoro všude a úplně zazdívá normální diskuzi k novinkám. Začalo to ještě slušně, ale rychle to naběhlo asi na padesát komentářů a zvrhlo se to pouze ve vzájemné urážení a to sem prostě nepatří. Pokud tady sleduješ diskuze pravidelně, určitě sis všiml, že jsme to doposud nemazali, ale už musíme začít. Běžný OT nevadí.

RED WHITE
RED WHITE
Level 1 Level 1
7. 7. 2013 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

burcha: Jak vymazali? Nedávno psali v nějaké novince, že se tolerují i komentáře, které se netýkají článku. 🔫 Mě by docela zajímalo, které komentáře byly vymazány.

takon999
takon999
Level 1 Level 1
6. 7. 2013 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak myslím že 3. světová válka bude mezi PC a Konzolemi.

burcha
burcha
Level 1 Level 1
6. 7. 2013 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vymazali se protože se netýkali tématu v tomhle článku

takon999
takon999
Level 1 Level 1
6. 7. 2013 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kam zmizely všechny ty komentáře?

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
6. 7. 2013 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wifinus: Ty mě taky nezajímáš a co jako?

Reklama
Reklama