Vedoucí vývoje Army 3 zodpověděl několik otázek čtenářů portálu Pixel Enemy, díky čemuž jsme se dozvěděli o absenci Zbrojnice, o zamítnutí konzolových verzí nebo o možné podpoře Oculus Riftu.
Některé otázky čtenářů portálu Pixel Enemy, které zodpověděl project lead Army 3 Joris-Jan van’t Land, jsou přinejmenším přihlouplé, třeba otázka podpory modů v plné verzi, což je samozřejmost. Jiné otázky však odhalily i několik dosud neznámých informací.
V Armě 3 se bohužel budete muset rozloučit s režimem Armory, resp. Zbrojnice. Ta v předešlých dvou dílech umožňovala vybrat si jakoukoliv zbraň nebo jednotku ze hry a plnit s ní různorodé úkoly, tentokrát se s tím ale budeme muset rozloučit, alespoň v době vydání. Pokud si jí totiž dostatek hráči vyžádá, možná se jí později ještě dočkáme.
Pokud čekáte, že Bohemia Interactive do bety časem přidá stíhačky nebo tanky, musím vás zklamat. Obojí dorazí až v plné verzi, což je pochopitelné, ostrov Stratis je na jejich plné využití přeci jen trochu malý.
Dobrá zpráva naopak je, že vývojáři i tentokrát plánují obrovskou podporu po vydání hry, nejen prostřednictvím patchů. Konkrétní plány ohledně DLC ještě nejsou stanovené, ale nějaký dodatečný obsah se jeví jako jistota.
Možná bychom se mohli dočkat také podpory Oculus Riftu, headsetu virtuální reality. V Bohemia Interactive mají k dispozici vývojové nástroje a navíc uznávají, že ve hře jako je Arma 3 se dá Oculus velmi dobře využít. Takže jakmile si programátoři najdou čas, rádi by využití stále populárnějšího zařízení prozkoumali.
S čím se ale můžeme určitě rozloučit, je myšlenka na konzolové verze. Podle současných plánů se Arma 3 na konzole prostě nedostane, ani na next-gen. Vývojáři nicméně s Microsoftem a Sony spolupracují, van’t Land navíc prohlásil, že potenciální konzolová Arma by musela být pro konzole navržená od samého začátku. Takže kdo ví, možná se v budoucnu dočkáme nějakého konzolového spin-offu.