Randy Pitchford z Gearboxu potvrdil, že oproti prvnímu dílu Borderlands bude druhý díl pro PC daleko lepší než na konzolích. K tomu navíc ujasnil, že se nedočkáme SDK.
"Vyvíjíme hry na PC, tak to děláme," řekl pro Rezzed. "Nicméně, jsme vývojáři a spoustu věcí bereme jako samozřejmost a spousta z nás se nezabývá síťovým nastavením, nebo podobnými věcmi. Takže to prostě uděláme a nebudeme se starat o konzole. Co jsme si ale po vydání Borderlands 1 uvědomili je, že lidé co hrají na PC, očekávají lepší podmínky pro hraní."
"S Borderlands 1 i Borderland 2 jsme se naučili několik věcí. Nejen, že na PC vypadají obě hry nejlépe, ale důležité jsou detaily, které dělají hru daleko lepší."
V Borderlands 2 se tedy dočkáme lepší podpory pro PC uživatele. Už teď se můžete těšit na lepší ovládání, nastavení, matchmaking, snadnější ovládání s myší, achievementy, seznamu přátel, Cloud save, podpory klávesnic Logitech a LANu (včetně v off-line režimu).
"Je to skoro jako zázrak, co jsme dokázali - je to velký risk, vybudovat novou IP," pokračoval Pitchford. "Využili jsme každý dolar, který jsme měli pro tuto hru a ačkoli jsme měli dobrý rozpočet, stále jsme byli omezeni tím, být racionální a zodpovědní za to, co se stane."
"Naštěstí byl Borderlands 1 velmi úspěšný, miliony prodaných kopií. V dnešní době máme prodáno před 6 milionu kopií a to je dost, na úplně novou IP - opravdu nezvyklé."
"Takže nyní se nebojíme do Borderlands 2 dát takové peníze, jaké si hra zaslouží."
Takže od Borderlands 2 můžeme očekávat jen to dobré. Pitchford také prozradil pár dalších věcí.
"Chvíli po vydání Borderlands 1, jsme přemýšleli o vydání oficiálního SDK, ale nedlouho na to jsme zjistili, že co by šlo v SDK udělat, bylo dávno vytvořeno komunitou."
Komunita se dokázala dostat do souborů hry, což dovolovalo měnit zbraně a další věci.
"Nejlepší věc, co můžeme pro komunitu udělat je, že na Borderlands 2 vůbec děláme. Představte si, kdybychom ještě rok dělali na SDK pro Borderlands 2."
Pitchford stále doufá, že komunita vytvoří takové věci, jako v případě prvního dílu a určitě není sám. Takže i když nebude SDK vytvořeno oficiálně, stále je zde komunita, která určitě vytvoří super módy.
Pro úplnost dodejme, že Borderlands vychází již toto záři pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.