borderlands-2-dojmy-z-hrani-11
Blogy čtenářů Článek Borderlands 2 - dojmy z hraní 11

Borderlands 2 - dojmy z hraní 11

Pozor, spoilery.

Reklama

Pozor, spoilery.

 

Souhrn:Ze Sanctuary do Hero's Pass k finálnímu souboji s Jackem a Warriorem. Aréna v Natural Selection Annex. Boj s červem o levelu 52. Konec?Dosažený level: z 36 na 37.

 

Sanctuary

 

Do Sanctuary se vracím se splněnými úkoly a zadavateli je odmačkávám tak rychle, až prošvihnu (zase) možnost zvolit si odměnu (tu nebo tamtu zbraň).

 

Mordecai tvrdí, že Jack, Lilith a Warrior jsou v Hero's Pass, kam mě dostane claptrap. Poté vykřikuje "za mého opeřeného přítele!", "za Rolanda!", "za Pandoru!" (to už přehnaně řve).

 

Kdysi mi v Sanctuary jeden chlápek slíbil, že mě při každém setkání obdaruje zbraní. Blíží se konec hry a já ho viděl jen jednou.

 

Mám si promluvit se známými postavami v Sanctuary (Zed,...) a s claptrapem. Jakmile ale robota oslovím, zadání "promluv si se známými" se zruší. ?!

 

-----

 

- Před finální misí ještě odskakuji do Arid Nexus Boneyard, kde mám pro Zeda zabít jakýchsi 20 potvor. Jsou to kříženci skagů a rakků (okřídlení skagové) a jsou slabí (mají level 32, já 36). Následně mám odpravit monstrum z Frostburn kaňonu. Probíhám tedy nepřáteli o levelu 9 a dostávám se k mutantovi na pavoučích nohách. Má level 32 a vydrží jednu střelu raketometem.

 

-----

 

+ Vstup do Hero's Pass je akční a vtipný. Claptrap neúspěšnými pokusy o otevření brány způsobuje její stále lepší zabezpečování a přivolává vlny nepřátelských robotů (kolem 30. levelu). Povede se mu však hacknout obranné věžky v náš prospěch a nakonec i bránu samotnou. Za ní jeho mise končí, neb jsou tam schody, po kterých neumí.

 

Jack volá, že klíč je téměř nabitý.

 

+ Dobré přestřelky s roboty o levelu 33. Likviduji je korozivní SMG s poškozením zvýšeným o 85% díky class módu.

 

Přilétá nepřátelská loď, já sestřeluji její věžky i mariňáky, poté se objevuje Brick a na vznášející se lodi stojí Mordecai. ?! Nepřátelská loď asi odletěla a hned nato přiletěla přátelská.

 

- Na mě a Bricka pálí dvě nepřátelské věžky kryté štíty, ale protože jsem daleko, neubírají mi. Nesmrtelný Brick mezitím mlátí roboty o levelu 33, já je zdálky odstřeluji opakovací korozivní sniperkou a je to nuda.

 

Další přestřelka se odehrává na krytém dvoře základny, kde je třeba bojovat na blízko... když už nic, užívám si převahu. Nejsilnější badass robot má level 34 a stačí na něj zásobník z raketometu.

 

Vstupuji do vaultu Warriora.

 

Tipuju, že Jack využije Lilith k aktivaci Warriora, kterého na mě poštve.

 

- Chtěl jsem napřed vystřílet rakky, ale pořád se respawnují.

 

Novinka, tlačítko k materializaci nábojových beden, fungující v několikaminutových intervalech.

 

- Jack má level 32 a po zničení jeho dvojníkových hologramů na něj stačí vystřelit několikrát raketometem, umírá...

 

+ ...ale ještě stihne aktivovat respekt budícího Warriora a poslat ho na mě.

 

+ Sbírám loot po Jackovi a Warrior o levelu 32 mě odhazuje do lávy... poté už jen občas ničím třínohé crystalisky (level 32) a střílím Warriora rychlopalným revolverem do zlatého terče na hrudi. Lilith pokřikuje, že snad stoupá láva? Mám jít na vyvýšené místo... nepřijde mi, že se láva zvyšuje. Warrior padá k zemi a chrlí ze sebe spoustu lootu. Zmáčknu tlačítko a silové pole nad umírajícím Jackem zmizí. Dorazím ho. Úchvatná scenérie závěrečného boje a úchvatný, v lávě se potápějící a z ní se vynořující Warrior.

 

Můj odhad, že Jacka najdu v lodi na oběžné dráze, nevyšel. Podobně jako domněnka, že na finální souboj budou zapotřebí elementové zbraně.

 

- Loot po Warrioru je pouze pro level 30, tudíž v něm není pro mě hodnotná zbraň. Jediný žlutý loot (v pořadí čtvrtý za hru) představuje korozivní granátový mód pro level 30.

 

Dívám se a ve výzvách je odměna 10 badass ranků, pokud bych Warriora zabil bez rány do srdce (představovaného asi tou zlatou náprsenkou).

 

Lilith nějak znovu aktivuje klíč, ten zobrazí sluneční soustavy a v nich, to jsou lokace vaultů?

 

-----

 

Zbyla mi jedna mise stažená s updatem a v Sanctuary další dvě neobjevené, jdu tam.

 

Mám 330 000 $ a 66 eridia, které nemám za co utratit (jedině za automaty).

 

- V Sanctuary nikdo nereaguje na to, že jsem zabil Jacka (předtím mě k tomu všichni povzbuzovali).

 

Na velitelství získávám misi pro level 50. Mám zabít nějakou obludu. Už zde také visí klíč k ovládání Warriora.

 

- Druhou skrytou misí je úkol v Arid Nexus Boneyard. Jdu tam a v místní radiostanici vezmu pásky, zabiju mariňáka plus dva roboty a vracím se do Sanctuary k zadavateli, kterým je Mordecai.

 

-----

 

V rámci update obsahu jdu do Wildlife Exploitation a nacházím vstup do Natural Selection Annex s Creature Slaughter arénou, což je třetí aréna ve hře:

 

- Jsou zde výhradně zvířecí nepřátelé o maximálním levelu 31. Není potřeba se krýt, stačí uskakovat a střílet.

 

- Ve třetím kole mi na mapce zůstává svítit červený bod. Protivníka ale nevidím a tak spouštím třetí kolo znovu.

 

Přecházím na level 37.

 

Arénu dělám pozdě, už nepředstavuje výzvu (neměl jsem ji odkládat).

 

Zbývá mise pro 50. level, zabít monstrum. Jsem zvědavý, jestli mu něco uberu. V Sanctuary odemykám mystickou truhlu, k níž mám od počátku hry zlatý klíč. Získávám dvě fialové SMG pro level 37 (tedy pro level shodný s mým).

 

Vstup k obludě je přes Thousand Cuts a potřebuji k němu 4 cihly eridia, které kladu na spínač (už jsem zde byl, ale spínač aktivovat nešel), čímž se mi zpřístupňuje Terramorphous Peak lokace.

 

-----

 

Terramorphous Peak

 

Jsou zde automaty pro level 34, tj. asi nejlepší z celé hry.

 

Monstrum v podobě obrovského zemního červa s chapadly lákám na skalní plošinu a zkouším na něj svou nejsilnější zbraň, raketomet s poškozením 21 400. Nic. Červ má 52. level, raketomet mu neubírá a sám mě dostává na jednu ránu. Zkouším to znovu, hledám, jestli se nedá schovat za balvan na plácku, nedá. A nejde se skrýt ani pod útes na kraji, ani za balvany pod výtahem. Daří se mi jen lehce ubírat chapadlům, které však mají při mé příští návštěvě zase plné zdraví. Opakované pokusy mě finančně vyčerpávají, neb munice do raketometu je drahá. Končím.

 

Ještě zkusím pirátské DLC... i když, je-li stavěné jako celá hra, protivníci budou slabí.

 

-----

 

Několik postřehů z Borderlands 2, základní hry:

 

Nejedná se o otevřený svět tvořený všemi lokacemi. Hra je otevřená pouze v dané lokaci a v částech lokací navazujících. Měl jsem za to, že překážkou postupu bude vysoký level nepřátel, ale není tomu tak. Hráč je držen v dané lokaci mechanickou zábranou (typicky zavřená brána), která zmizí poté, co hráč splní aktuální příběhovou misi.

 

- Hratelnost je ruinována levelováním. Plní-li hráč všechny mise, hra ztratí na obtížnosti, souboje přestanou být výzvou a změní se v nudu.

 

- Využitelnost elementových zbraní je omezená. V singleplayeru hráč smysluplně využije jen korozi, protože jedinými protivníky představujícími výzvu jsou roboti.

 

+ Optimalizace hry a její délka jsou dobré, chyby zanedbatelné (občas se musí opakovat kolo v aréně).

 

Muzika v jedničce mi přišla lepší.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama