borderlands-2-dojmy-z-hrani-2
Blogy čtenářů Článek Borderlands 2 - dojmy z hraní 2

Borderlands 2 - dojmy z hraní 2

Pozor, spoilery.

Reklama

Pozor, spoilery.

 

Souhrn:Od Hammerlockovy osady dál, splnit všechny jeho úkoly.Dosažený level: z 4 na 8.

 

V Hammerlockově osadě se kontejnery znovu vyplnily lootem a nepřátelé respawnovali. Hra je tak zábavná kdykoli a kdekoli, ale stejně bych radši, kdyby k tomu nedocházelo.

 

V osadě je kontejner s ustřelitelným zámkem a v něm... netopýři. V jedničce ustřelitelné zámky asi nebyly?

 

Nemá smysl přebírat, která z bílých zbraní je lepší, rovnou vybírám ze zelených. Zbytek prodávám.

 

+ Hammerlock chce, ať mu kvůli ozdobě klobouku zabiju bullymongy tak, že je střelbou zraním a dorazím ručně.

 

- V prodejních automatech musím krom klávesnice používat i myš (chci-li prodávat).

 

- Chvíli blbne inventář (v batohu nevidím věci).

 

+ Bandité jsou pořád v pohybu, hážou granáty, sekyrky, střílí, kryjí se, metají kotouly, běží ke mně.

 

Za první osadou jsou miniosady kolem zčásti zmrzlého zálivu.

 

+ Voda zraňuje chladem.

 

Stejně jako v jedničce, držím-li tlačítko pro sebrání déle, zbraň mi místo do batohu vklouzne do ruky (občas nechtěně).

 

Jak se dostat k tomu a tamtomu sudu s lootem na střeše? Aha, výtahem a spadnout dolů, aha, krkolomným skokem.

 

Na popud Hammerlocka jsem výtahem dojel zbytečně pro štít (mám už vlastní, lepší). Za to od něj dostávám skin na postavu - akorát se v transformačním automatu zpřístupní nová barva oděvu.

 

+ Claptrap radil, ať projdu elektrickým polem. Já to zkoušel, než mi anděl řekl, ať rozstřelím generátor proudu.

 

Nalézám první ukrytou zbraňovou truhlu na budově, ke které se musí nahoru výtahem.

 

Bullymongy se mi nedaří "téměř" ustřílet. Střílím je "zcela".

 

Přechod na 5. level s možností poprvé investovat skillpoint. Utrácím ho za speciální schopnost phaselock a zkouším funkčnost. Vyzvednu protivníka do vzduchu, tam je chvíli bezmocný a já do něj pálím.

 

- Hledání audiologů: Kde předtím nebyly, po zadání mise jsou.

 

Handsome Jackovi dle audiologu, ve které střílí do Heleny Pierce, slouží robot Hector? nebo tak nějak.

 

+ Za splnění mise si lze vybrat odměnu (tu nebo tamtu zbraň).

 

+ Mám pistoli, jejíž zásobník po odhození (při přebíjení) exploduje jako granát. Musím dávat pozor, ať mi nepřistane pod nohama.

 

- Látka (praporky, plachta) nejde prostřelit.

 

+ Větvící se úkol: Dát skalpy bullymongů Hammerlockovi a získat sniperku nebo claptrapovi za brokovnici?

 

+ Při běhu netřeba držet Shift a během se neunavím.

 

Claptrap chce, ať zabiju krom Handsome Jacka i nějakého Warriora.

 

Benzínové nádrže mají ukazatel "zdraví" stejně jako nepřátelé (v jedničce to asi nebylo).

 

Monglet, to jsou ti pancéřoví psi bez zadních nohou.

 

Optimalizace - při prvním pohledu na nové textury (okolí, protivníci) se obraz trhá, pak jede plynule (jednička to nedělala).

 

Nevím, jestli dostavám různě xp dle toho, zda nepřítele zabiju headshotem / střelbou do těla / melee útokem / granátem / výbušným sudem => zkouším => je to jedno, dostanu stejně xp za zabití stejného protivníka libovolným způsobem.

 

- Strom skillů vede přes skilly využitelné pouze v coopu.

 

Skilly jsou asi postavené tak, že dávají největší užitek při používání speciální schopnosti (u sirény phaselock).

 

Chodit v nových lokacích nejkratší cestou k cíli nebo je napřed celé procházet? V jedničce jsem je procházel a cíl nechával na konec. Získal jsem levely navíc, ale hra se stala snadnou... i ve dvojce napřed lokaci projdu, pak udělám misi.

 

Výbavu porovnávám dle ceny, pak barvy a nakonec podle jednotlivých charakteristik.

 

Pořád nemám zdraví uchovatelné v batohu a tak se musím při úbytku vracet do automatu pro insta zdraví.

 

+ Bullymongové hážou i velké kry, které nejde rozstřelit.

 

- Některé ledovcové plošky vyčnívající nad hladinu jsou fake - zmizí, pokud na jejich místo skočím (nebo na nich ubývá zdraví, i když se vody nedotýkám).

 

+ Zranění bullymongové jsou pomalejší kvůli ochromeným nohám.

 

Jsem si vzpomněl, podle intra, vesmírná loď na obloze patří Hyperionu.

 

+ Do další lokace se lze dostat jen skokem z útesu na útes.

 

Všudypřítomná běloba není dlohodobě příjmená na oči.

 

- Střelba s mířidlem kousek nad překážkou: Mířidlo zčervená, ale rány protivníka nezraní, jdou do neviditelného pásu nad překážkou.

 

+ Vertikální členění hrací plochy.

 

Teleskopy, na které občas narazím (dá se jimi podívat) má hráč najít v dané oblasti všechny. Asi je za to odměna.

 

Pro Hammerlocka mám v pirátském přístavu plném loděk a přístřešků zabít jezdce na bullymongovi. S jeho objevením se respawnovali i protivníci. Chtěl jsem je napřed vystřílet, ale vzdávám to (respawnují se do nekonečna?) a zabíjím jezdce s bullymongem. Poté nepřátelé vystřílet jdou.

 

Protivníci jsou zatím lehcí, maximálně o level výše.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama