borderlands-2-dojmy-z-hrani-6
Blogy čtenářů Článek Borderlands 2 - dojmy z hraní 6

Borderlands 2 - dojmy z hraní 6

Pozor, spoilery.

Reklama

Pozor, spoilery.

 

Souhrn:Záchrana vojína Rolanda s následným návratem do Sanctuary. Výprava do Tundra Express, kde mají jednokolejku, holku Tinu a metamorfující kobylky.Dosažený level: z 14 na 19.

 

Jdu zachránit Rolanda.

 

- Sběr součástek pro zkonstruování buginy banditů (její troubení je klíčem k osvobození Rolanda) znamená přejíždění skagů v prašné pustině a to je nuda.

 

První mise na čas, novinka Borderlands 2. V doručení dopisů jsem selhal, před opakováním proto napřed vystřílím adresáty v přístřešcích na vodě a poté misi aktivuji znovu.

 

Pořád nevím, k čemu je třetí skin (první slouží ke změně barvy svršků, druhý k obarvení buginy).

 

Buginové souboje nemohou být jednodušší. Při řízení držím stisklé tlačítka myši, čímž pálím (kulomet nestřílí dozadu, protivníka si proto držím před sebou).

 

+ Skok s buginou z útesu do jinak nedosažitelného tábora.

 

- Mám level 15 a nepřátelé nejvýše 13.

 

- Pořád dokola likvidovat buginy buginou kvůli zprovoznění toho banditského vozítka tlustou automechaničkou.

 

Karavana se chová jinak, než minule. Po zlikvidování doprovodu zůstává dodávka stát a já tak mohu otevřít zbraňovou truhlu na její střeše.

 

Jackpot v hracích automatech znamená výhru zbraně.

 

Eridiánský relikt dokáže zlepšovat boost buginy.

 

+ Z banditské buginy vystupuji stojkou.

 

-----

 

Bloodshot Stronghold neboli dobytí opevněného vězení, ve kterém bandité drží Rolanda:

 

- K opevnění jsem se blížil po střechách přilehlých chýší, ale po představovací animaci bosse Bad Mawa vyskočivšího z brány mě to hodilo před něj.

 

+ Bad Maw má stejný level jako hráč (nikoli nižší).

 

Nalézám třetí ukrytou zbraňovou truhlu - na ledu za budovami vpravo od vězeňské brány.

 

+ Někteří bandité uvnitř mají level shodný s hráčovou postavou (nikoli nižší) a jakýsi Mad Mike má o level více.

 

+ Využití granátu na protivníky chráněné štítem.

 

+ Trezor jsem neúspěšně zapínal a vypínal, než mě napadlo otevřít jej bodnutím.

 

+ Ledovec prorazivší železobetonovou stěnu opevnění.

 

+ Možnost otevírat loot za současného přebíjení.

 

Spousta lootu.

 

+ Prodejce zbraní Marcus hraje na obě strany. Nabízí výbavu nám (Crimson Raiders) i banditům (Bloodshot).

 

+ Efektně ztvárněná voda, teče přes dlaždice na podlaze, stéká ze stěn... hřejivé nasvícení útrob pevnosti, působí to jako Bioshock. Gigantická výlevka s vodním vírem, mně rovní protivníci, nápad s odemčením cel.

 

Opět nalézání dvou log hry vyrytých do okolí.

 

Při nízkém zdraví se zvyšuje pravděpodobnost nalezení insta health kapsle.

 

Plakát "hledá se modrobílý robot Jimmy Jenkins". Potká-li ho hráč, bude přátelský?

 

Siréna se při střílení směje (podobně jako Lilith v jedničce), dokonce dvoustupňově a při spatření elitních typů nepřátel vykřikuje "Badass!".

 

Marcus daroval Bloodshot banditům nějakou výbavu a ti ho za to blahořečí.

 

Z používaných zbraní zatím vede sniperka, konkrétně verze se zvýšenou stabilitou hledí. Většina soubojů se tak odehrává na dálku a spočívá v sázení headshotů podpořeném namaxovaným skillem kritických zásahů. Na blízko používám pušku nebo pistoli střílející dávkou či "tak rychle, jak stíhám klikat" (typicky revolvery). Brokovnice mi přijdou slabé, raketomet těžkopádný (střela dlouho letí), SMG mi střílí s velkým rozptylem.

 

-----

 

Skrze díru ve zdi pevnosti se přesouvám na Bloodshot Rampars, území banditů, kterému dominují sochy Marcuse:

 

V úvodní animaci padají ohnivé bomby (Jack je střílí z orbitu) a buď ničí nebo sesílají roboty. Zároveň je cosi přepravováno ve vznášejícím se silovém poli (Roland?). Bomby kryjí jeho přepravu a zabíjí Bloodshot bandity?

 

Anděl má obavy, zdali Jack nevyslal nějakého Wilhelma.

 

+ Roboti s ustřelitelnými končetinami a zónami kritických zásahů v ramenních kloubech a senzoru. Mají hlášky, svítí jim opravárenský hologram a jejich torza se plíží jako Terminátor.

 

+ Bandité proti robotům, roboti proti banditům.

 

- Roboti beztrestně bloumající mezi bandity. Až přijdu blíž, pustí se do sebe.

 

Nalézám čtvrtou ukrytou truhlu - v kufru auta, na střeše pod 1. Marcusovou sochou.

 

- Naskriptovaná pasáž souboje robota s banditou, během které je robot imunní vůči mé palbě.

 

+ Zdánlivě bezcílně poletující ničivé raketky Repair Surveyor.

 

Na místě záchrany Rolanda lze otevřít raketové silo. K čemu?

 

-----

 

Zpátky v Sanctuary:

 

- Pořád dokola mohu sbírat ty čtyři pásky. Doktor Zed se znova představuje v animačním intru.

 

Na popud Zeda jsem zabil pacienta.

 

Nemohu najít chlápka, který pro mě má mít novou zbraň (snad modrou).

 

+ Roland se vyjadřuje vojensky, úsporně a k věci. Lilith mu vytýká absenci zdravení a zdvořilostních frází.

 

Jack má klíč k vaultu, jenž představuje Eridiány vytvořeného Warriora (živý tvor?). Nově ho nemám zabít, nýbrž ovládnout a k tomu potřebuji Jackův klíč.

 

Na black marketu kupuji přešití batohu na 27 pozic. Další se už nenabízí. Zbytek utrácím za rozšíření munice do sniperky.

 

Je zde spousta vedlejších misí. Beru všechny.

 

Na levelu 17 nacházím první slag zbraň.

 

Claptrap mi po strašení nesplnitelnými úkoly zpřístupnil čtyřslotový sejf, který sdílí všechny mé postavy.

 

-----

 

Tundra Express:

 

+ Kobylky měnící se v nebezpečné létavce se zranitelným zadkem a s tím spojená mise, která proměnu ještě umocňuje.

 

Povalující se hlava sněhuláka.

 

Mordecai, hratelná postava z jedničky, je zde i se svým dravcem.

 

Na levelu 17 nacházím druhou růžovo-fialovou zbraň. Střílí laserové impulsy. Je slabá.

 

Nepřátelé mají level 16.

 

+ Mordecai střílí na mé protivníky fialový slag, čímž asi naznačuje, že nový typ elementového poškození je dělaný pro dva hráče. První takto markuje a oslabuje cíle, druhý je doráží.

 

- Tiny Tina, nejlepší explozivní mistr na Pandoře, odpravila banditu na dynamitu.

 

+ Tiny Tina, jenž mi má pomoci získat Jackův vault klíč, skvěle střídá démonský a dětský hlas.

 

Důl na eridium, rachot a rychlí lidští nepřátelé zvaní hornické krysy.

 

+ Důl na eridium, nápad s vyběhnutím po pásech.

 

+ Sakra, přejel mě vlak.

 

Jsou zde obří miny detekující pohyb, jako v jedničce.

 

+ Konečně dobrá přestřelka v helikoptérské akademii.

 

V akademii jsem zmáčkl tlačítko a spustil poplach spolu s výzvou "proveď totéž se třemi poplachy". Co mám udělat? Poplach jsem stejným tlačítkem vypnul, ten však stihl spustit vlnu respawnu nepřátel. Pokud se některý z nich dostal k tlačítku, spustil poplach znovu a tím i novou vlnu. Totéž jsem později provedl jinde s jiným poplachovým tlačítkem.

 

- Stav plnění misí typu "nalezni vyrytá loga hry" a "udělej něco se třemi poplachy" se asi nikde nezobrazuje.

 

+ U zastřeleného bandity nacházím "souřadnice" lootu s ubezpečením, že se nejedná o past. Jak to dopadlo...

 

Vstup do observatoře skrz podzemní tunel znemožňují elektrické výboje.

 

+ Tina chce, ať na její párty pozvu sira, kterému v tom brání jeho matka. Jdu, divné, že úkol vede na vršek, kde nic není. Ta matka je boss, je o level níž a zabila mě.- Z místa svého znovuzrození jsem ji ustřílel zdálky - nechtělo se mi věřit, že se nechá, nezareaguje a lehne po několika ohnivých střelách. Nezareagovala, padla a já přišel o bossfight.+ Zbyla po ní první oranžová zbraň (pro level 15, já 18), rychlá SMG s velkým zásobníkem a 10% ohnivým poškozením. Takové jsem používal při hře s Lilith v jedničce, jen bez zbytečné optiky. Tahle nová navíc při přebíjení odhazována vybuchuje. Hodí se k ní class mód přidávající 78% poškození SMG zbraním.

 

+ Tina je šílená, na párty pro ni pozývám kobylku a panenku.

 

Zkouším kombinovat slag pistoli se žlutou SMG. Střílím ze slag pistole, dokud cíl nezfialoví a pak ho přes optiku odstřeluji žlutou SMG. Výsledek je slabý. Stávající sniperka a rychlopalné pistole / pušky jsou lepší.

 

Eridiánský relikt dokáže zvyšovat poškození zbraní.

 

+ Tina chce speciálního hosta na párty. Banditu:Jdu a zabiju ho. Špatně. Chce ho živého.Jdu a výstřelem mu uberu zdraví na minimum. Chvíli jde za mnou, pak se vrací, bodnu ho a je po něm. Špatně.Potřetí jdu, chci ho jen bodnout, o zbytek se ale postará můj ohnivý štít, je po něm. Špatně.Po čtvrté jdu bez štítu, bodnu ho, uberu mu zdraví na minimum, jde za mnou, vrací se, bodnu jej a je po něm. Špatně.Po páté jdu vylootovat nějakou slabou zbraň. Nic. Teleportuji se na začátek hry a kupuju ji v automatu. Mezitím jsem si dal štít, takže když se bandita přiblíží, je po něm.Po šesté jdu s nejslabší zbraní, bez štítu a úspěch. Následují útoky banditů na Tinino útočiště. Bez štítu málem zhynu, dodatečně ho aktivuji. Tina má na rozdíl od Marcuse k vraždění banditů důvod (asi jí zabili rodiče).

 

Vykolejení vlaku je závěrečným úkolem v Tundra Express. Vstup do vagónu nechám na příště. Napřed splním vedlejší mise.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama