Gearbox slibuje, že si druhý díl akce Borderlands nebude tolik zakládat na přesném výběru zbraní.
„Tentokrát chceme po hráčích, aby si opravdu užili jednotlivé kousky, kterých ve hře najdete opravdu hodně,“ řekl kreativní ředitel Paul Hellquist. „Chceme, aby bylo zábavné zkoušet jednotlivé výhody i slabiny zbraní, jejich módy a upgrady. Často se totiž stává, že někdo proběhne celou hru s jedním samopalem.“
V tom byl první díl dost omezující, což přiznává i umělecký ředitel Jeramy Cooke.
„To jsme v jedničce přehnali. Pak jsme zjistili, že lidé chtěli jen hrát s těmi zbraněmi, které se jim zalíbili. Bez nutnosti něco řešit,“ řekl Cooke. „Tentokrát jsme se snažili být méně nároční ohledně toho, co přesně musí hráči používat a otevřeli strom schopností, aby si s ním všichni vyhráli.“
„Tentokrát můžete narazit na zbraně, jež jednoduše lépe sedí k některým schopnostem a postavám, nikoho ale do jejich používání nenutíme.“
Borderlands 2 vychází 18. září letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.