Očekávat máme logicky vytvořený herní svět, který bude o třetinu větší než v původním Borderlands.
"Borderlands 2 má rozhodně větší svět než první díl. Řekl bych, že jsme vytvořili o třetinu větší svět, než jsme předvedli v původní hře," řekl kolegům z Destructoid vývojář Jeramy Cooke.
Podle Cookeho jsou jednotlivé lokace v Borderlands 2 propojeny, což znamená, že když stojíte v poušti a otočíte se na sever, tak uvidíte výběžky zasněžených hor, zatímco na jihu můžete v dálce vidět vysoké zelené stromy.
"Jde o hladké a logické spojení světa na Pandoře, což má zajistit, aby se hráči na jednotlivá místa podívali. Pracovali jsme velmi tvrdě, abychom takový svět vytvořili."
"Na Pandoře naleznete trávu, zasněžená místa a také spoustu sopek," dodal Jeramy Cooke.
Borderlands 2 očekáváme v průběhu roku 2012 na PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Více informací se dočtete z našeho dřívějšího zpravodajství, z nedávno preview a speciálu.