V celé hře budou přibližně jen tři cutscény, prozradili vývojáři ze studia Gearbox.
Komiksová střílečka Borderlands 2 od Gearbox Software omezí filmové scény jak je to jen možné.
"Klíčem k úspěchu je nepřerušit hratelnost. Toho docílíte omezením filmových scén, jak je to jen možné. Na rozdíl od našich skvělých splash screens [loga na začátku], které trvají asi pět vteřin, jsou v Borderlands 2 možná tři cutscény. Nejsem si jistý přesným číslem, ale moc jich není. Vím ale, že jedna je na samém začátku, jedna na samém konci a jedna uprostřed," prozradil Anthony Burch časopisu GameInformer.
"Hratelnost je u nás na prvním místě, příběh na druhém. Příběh informuje hráče a dává mu pocit, že věci, které dělá ve hře, mají jistý důvod. Nikdy se nestane, že byste chytili někoho pod krkem a viděli devět minut cutscén o té postavě. U nás je to spíš o tom, že chceme hráči představit svět."
I přesto nabídne Borderlands 2 propracovanější a především delší příběh než první díl.
"V Borderlands 2 existuje spoustu nových NPC a parta starých známých NPC, které jste z téhle stránky ještě nepoznali. To co děláme v Borderlands 2 má větší rozsah a měřítko," dodal.