Brigade engine chce využít cloud pro lepší grafiku ve hrách
Novinka Brigade engine chce využít cloud pro lepší grafiku ve hrách

Brigade engine chce využít cloud pro lepší grafiku ve hrách

Michal Burian

Michal Burian

45

Fotorealistická grafika ve hrách by byla možná za pomoci cloudu. Nahradila by tak DirectX a OpenGL.

Reklama

Firma OTOY z amerického Los Angeles, která se specializuje na cloud a věnuje se své technologii Brigade engine, představila již třetí verzi svého enginu, která má do her za pomoci cloudu přinést fotorealistickou grafiku.

Systém by se podle jejich slov dal jednoduše implementovat do populárních herních enginů jako je Unreal Engine nebo Unity a nahradit v nich tak DirectX či OpenGL. Výsledkem by byla fotorealistická grafika bez větší zátěže na hardware, kdy by si hráč na obrazovce nebo televizi mohl užívat dosud nevídaných detailních efektů, včetně lepší simulace světla a rozsáhlejších herních světů.

Kromě toho se vývojáři budou moci spolehnout na podporu celé řady 3D modelovacích nástrojů.

To vše a mnohem více má nová generace Brigade enginu zajistit ve spolupráci s Amazon EC2 cloudem. Jde tak o podobný záměr jako má Microsoftu u konzole Xbox One. Otázkou je, jak to bude fungovat a jakou rychlost internetu bude technologie pro správné a bezproblémové fungování vyžadovat. Dá se očekávat, že cloud grafiky bude mít i připravovaná konzole od Amazonu, poběží na systém Android.

Brigade Engine 3 by měl být k dispozici v druhé polovině letošního roku společně s Amazon EC2 cloudem.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama