Zpět na článek

Diskuze: Britské obchody: Hry by neměly přestat vycházet ve fyzické podobě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

lukodlak
lukodlak
Level 1 Level 1
19. 9. 2015 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám radši digitální distribuci , ale i přesto si myslím , že by krabice měli zůstat i z toho duvodu , že se najde stále dost sběratelů krabic a ruznych sberatelských edicí

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
10. 4. 2015 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedovedu si představit kdyby hry, které opravdu chci (což je většina) neměl v krabičce s DVD... Za prvé: Dodává to takový ten pocit vlastnictví... když ke mne někdo přijde tak obdivuje mojí sbírku her. Za druhé: Už jsem to psal k minulému článku k Batmanovi tady na webu a v tomto článku je to uvedené taky ohledně stahování 50 GB dat... nehledě na to, že by klienti byli tak přetížení, že by si z nich nikdo nic nestáhl - teď si představte co by to udělalo se 'stabilním' Uplayem...

Ma4zu6
Ma4zu6
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s nimi, taky bych si rád koupil MGSV pro PC v krabicové podobě za nějakou normální cenu.

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl - prave proto se nezdrazi, moc dobre vedi, ze kdyby se pokusili zdrazit pc hry, lidi zacnou vice krast, jen diky warezu si nedovolej nastavit cenu jako u konzole...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
9. 4. 2015 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenže pokud zruší krabice tak se digitální prodej zdraží kvůli tomu že lidi nebudou mít jinou možnost kde nakupovat tak budou muset šáhnout po digitálce a v ten moment se zvedne warez

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokud bude platforma jako Steam "sjednocovat" PC hraní tak se digitálky budou prodávat.

Je mnohem jednoduší a pohodlnější mít všechny hry na jednom místě.

newborec
newborec
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou zase argumenty. Trh rozhodne, jak to nakonec bude. Digitální distribuce asi vyhrají, nicméně sběratelské edice nezaniknou

declare
declare
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V ideálním světě bych si koupil krabici, velkou, s mnoha bonusy a to v ceně standardní edice, neměla by žádné DRM, žádné day-one patche, v podstatě by to byla GoTY edice (all DLCs included) v den vydání a pakliže bych se rozhodl za 20 let si tu hru zahrát, neotravovala by mě žádná aktivace, nehratelnost, protože není patch apod. .... . Ale budu snít dále .... .

skylines
skylines
Level 0 Level 0
9. 4. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boxované hry jsou něco co s klidem mohou přežít i tištěná média. Mechaniky dnes slouží jen k nostalgickému projíždění starých záloh ještě z doby opto - diskové někde mezi lety 1980-2005 A. D.

Halali
Halali
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krabicovky bych zachoval, páč oblíbené hry chci mít v krabičce, kterou si můžu vystavit, navíc se svým downloandem fakt nemůžu stahovat 50 GB, to bych stahoval týden... BR nejsou nutné, ono jestli je v krabičce1 blůčko, nebo 4 divka, nemá na ceně nějaký zásadní rozdíl a mnoho hráčů v PC BR mechaniku nemá, protože ji vůbec nepotřebují.

Plesnivej Krysák 🐁 ¯\_( ͡❛ ͜ʖ ͡❛)_/¯

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Navíc... digitálně jsou mnohé hry dražší, například se podívejte na PS Storu kolik stojí třeba Fac Cry 4 a porovnejte s krabicovkou... k poblití ... nechce sem někdo z redakce přidat ještě zvracejícího smajlíka?

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se divím, že zrovna ty BRitské, když v Británii je PC hraní celkově hodně vzadu a krabicový totálně. Se divím, že tam nějaký obchody ještě žijou

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím souhlasím, fyzické kopie musí zůstat zachovány (pro nás co máme download pod 1 MB/s je to spása) , ale už je nutno přejít na Blu-ray.

Skel3t
Skel3t
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen se chci zeptat za kolik a kde se tak daj strelit hry na ps4? treba theCrew nebo thief, cod ghost atd, , mam toho hromadu a rek sem si ze si necham to ceho si cenim a nebo to co vymenim za novej dil, asi tak.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

digitalni verze kupuju jen zřídka protože hry na kterých mi záleží chci mít hezky ve voňave krabičce

antiku
antiku
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jen kvůli ceně na steamu : /

Plesnivej Krysák 🐁 ¯\_( ͡❛ ͜ʖ ͡❛)_/¯

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi nebudu sám, ale to, aby byly hry v budoucnu jen digitálně, se mi opravdu hodně moc nelíbí.

Od mých počátků v hraní her je jednou z mých oblíbených věcí jejich sbírání, sbírám je jako jiní třeba známky, jak je asi budu sbírat když budou digitálně co? ! Na Steamu? ! to určitě 🔫 na to jim se** pes 😠

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem třeba koupil DIshonored celkem brzy po vydání ve fyzické podobě za 500 Kč s aktivací na Steam, Steam verze byla drahá snad i v 50% slevě což je smutné na tož že by náklady na krabici měli být vyšší a paradoxně na tom ušetřím a ještě tu hru nainstaluji za pár minut místo půldenního stahování na zasekaném Steamu.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
9. 4. 2015 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky nějak nechápu, jak tvrdí, jak jim to ulehčí práci a sníží náklady a blablabla. Dobře, takhle by se nad tím dalo uvažovat. Ovšem realita je jiná a většinou se za digitální verzi platí větší peníze, než za fyzickou kopii hry. Samozřejmě když neberu v potaz nějaký ty akce. Tak ať mi sakra řeknou, kam se poděli ty ušetřené peníze, když nám to pak dávají ještě za víc ? Tím pádem, pokud zrušíme krabičky úplně, tak cena digitálek opět vzroste třeba o 2-3 stovky ? Taková logika dobrá možná tak pro děcka z mateřské školy. Každýho normálního to musí praštit do očí.

lukayson
lukayson
Level 30 Level 30
9. 4. 2015 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Často stojí hra v krabici méně než na steamu po 50% slevě. Já doufám že krabicovky nezaniknout, jsem tak trošku sběratel. Krabicovkám ani nepomáhá to že jsou na PC nošeny na DVD, bohužel se bluray mechaniky v PC moc nechytly, škoda. Hlavně ať nakonec nezmizí i limitované edice her s fyzickými předměty. To by mě mrzelo nejvíce

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jediny, za co bojuji je, aby si mohli namastit kapsy na bazarovym prodeji, ja bych vsechny fyzicky media zrusil i pro konzole, pak by dost mozna klesla cena za jednotlivy hry, ktera je nadsazena prave kvuli bazarovejm prodejum

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
9. 4. 2015 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na digitalní verze jim seru na ps4 store jsou hry o 200 kč dražší jak krabicovky, až budou hry na konzole stát 800 kč rád budu kupovat digitální verze

Wast
Wast
Level 34 Level 34
9. 4. 2015 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen at bojujou za krabicovky. Ty digi verze her nemají hráči plně pod svou kontrolou a to i přes to, že za ně platí mnohdy více než by se mělo.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC bazarovky se moc neprodávají, protože se často vážou na digitální platformu. V bazarech hodně jedou konzolové verze her.

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vincent_Vega: mno na fyzických bazarových pc hrách toho vydělaj fakt hodně. 😗

Reklama
Reklama