Těšit se můžete i na Mak'gora.
World of Warcraft Classic je návratem k relativně náročným kořenům. Mezi hráči se však stále najdou tací, pro které není hra dostatečně náročná. Pro tuto skupinu bude v následujících měsících přidán Hardcore režim, nebo spíše řečeno servery, které jej budou aplikovat v celé šíři. A co to pro vás znamená v praxi? Nebudete moci udělat chybu, protože smrt se má stát něčím stálým a neměnným, takže vám ani sebelepší léčitel nepomůže vrátiti se zpět do světa živých.
Jediné co vám má být umožněno se stane transformace v ducha, skrze něhož bude moci vůdce gildy předat vedení, nebo napsat svým nástupcům co mají dělat. Nic víc však očekávat nemůžete. Pro plné zapojení do hry si budete muset vytvořit novou postavu. Producent World of Warcraft Classic Josh Greenfield komentoval vliv této novinky na hráče během streamu takto: „Je to podle nás skvělý přídavek pro všechny odvážné gladiátory, ale i pro diváky. Na PvP rozměr se v hardcore módech často zapomíná, ale my chceme, aby i tahle stránka byla součástí zážitku,“ Scházet tu podle všeho nebude ani legendární souboj na smrt Mak'gora, v němž se utkáte se svým sokem třeba právě o vedení vaší gildy.
Prozatím není jasné, kdy se hardcore servery ve World of Warcraft Classic. Je však jasné, že pro řadu hráčů se bude jednat o zásadní moment, který dá jejich hernímu zážitku zcela nový rozměr.