Budoucnost Valve zahrnuje i obrovské projekty
Half-Life Novinka Budoucnost Valve zahrnuje i obrovské projekty

Budoucnost Valve zahrnuje i obrovské projekty

Michal Maliarov

Michal Maliarov

12

Současné zaměření studia je však spíše na malé, rychlé projekty s krátkým vývojovým cyklem.

Reklama

Předchozí zaměření Valve na epizodické hry je prý u konce. Nahradil jej model "hry jakožto služba", což ale nutně neznamená, že se studio distancuje od velkých, dlouholetých projektů, prozradil v nejnovějším rozhovoru pro Develop zakladatel studia, Gabe Newell.

„Prošli jsme si epizodickou fází, nyní směřujeme k malým a rychlým projektům,“ vysvětlil Newell. „Nejlepším příkladem tohoto stylu je hra Team Fortress 2, která se od vydání v roce 2007 dočkala více než 200 updatů. Pokud se podíváte na tento titul, zjistíte, co je naším současným heslem.“

Soustředění na časté updaty a krátké projekty však neznamená, že nemá Valve v rukávu dlouholetý, velký projekt. „Chcete vyvíjet to, co si vyberete,“ řekl Newell. „My jsme prozatím pod menším tlakem, který nás nutí se soustředit právě na styl malých projektů. To se ale může změnit.“

„Myslíme, že od nás ještě uvidíte obrovské projekty, jednoduše protože na to máme,“ dodal Newell.

Vše samozřejmě směřuje k veleúspěšné sérii Half-Life, která od roku 2007 upadla do zimního spánku. Je velká pravděpodobnost, že se nějakých informací o třetí epizodě, případně hned třetím dílu dočkáme na brzké výstavě E3. Pokračování Left 4 Dead se nechystá a Portal 2 je venku. Tak na co ještě čekáte chlapi?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama