Ne všechny hry se dělají pro prachy. Mike Capps, šéf studia Epic, svých rozhodnutí nelituje. Bulletstorm byla nádherná ulítlost.
Ulítlost, která měla velký hype a skvělé reklamy. Byla to velmi osobitá FPS, která sršela vulgárními výrazy a odměňovala hráče za co nejhustší zabití. Hráli jsme to a bavilo nás to. Bulletstorm ale sotva nahlodal hranici 300 000 prodaných kusů za svůj první měsíc a studiu předpokládané peníze nevydělal.
V zásadě se tedy jedná o nepovedenou hru, že? Omyl. Capps ničeho nelituje a studio, které má za sebou jedny z nejkvalitnějších her historie a nejpoužívanější engine na světě, je s ním za jedno. Jeden z čerstvých rozhovorů tak měl rozvířit mýty ohledně studia. Mnozí hráči totiž myslí, že je Epic podpořen obrovskými finančními prostředky a nekonečným časem pro vývoj svých pecek. Společnost však nemá ani jedno. Capps chce všechny přesvědčit, že i během nostalgických dnů vývoje Unreal Tournament dělalo studio nejlepší práci především díky interní motivaci a chuti do práce, nikoliv obrovským výdělkům. Mnohé prvky, které jsou v současné době považovány za klasiku žánru, byly do her přidány během posledních šesti měsíců vývoje.
V současné době se společnost snaží vydávat AAA tituly na mnoha platformách a využít při tom svůj „rodinný“ engine. Studio mohlo hned od začátku jít lehkou cestou, vykašlat se na Bulletstorm a pověřit kluky z People Can Fly DLC obsahem pro Gears of War. Tak to ale Epic nedělá. A ani nehodlá.
„Studio vydalo AAA titul,“ řekl Capps. „Příští projekt, který s People Can Fly uděláme, bude skvělý.“