Bulletstorm moc nevydělal, ale stál za to
Bulletstorm Novinka Bulletstorm moc nevydělal, ale stál za to

Bulletstorm moc nevydělal, ale stál za to

Michal Maliarov

Michal Maliarov

12

Ne všechny hry se dělají pro prachy. Mike Capps, šéf studia Epic, svých rozhodnutí nelituje. Bulletstorm byla nádherná ulítlost.

Reklama

Ulítlost, která měla velký hype a skvělé reklamy. Byla to velmi osobitá FPS, která sršela vulgárními výrazy a odměňovala hráče za co nejhustší zabití. Hráli jsme to a bavilo nás to. Bulletstorm ale sotva nahlodal hranici 300 000 prodaných kusů za svůj první měsíc a studiu předpokládané peníze nevydělal.

V zásadě se tedy jedná o nepovedenou hru, že? Omyl. Capps ničeho nelituje a studio, které má za sebou jedny z nejkvalitnějších her historie a nejpoužívanější engine na světě, je s ním za jedno. Jeden z čerstvých rozhovorů tak měl rozvířit mýty ohledně studia. Mnozí hráči totiž myslí, že je Epic podpořen obrovskými finančními prostředky a nekonečným časem pro vývoj svých pecek. Společnost však nemá ani jedno. Capps chce všechny přesvědčit, že i během nostalgických dnů vývoje Unreal Tournament dělalo studio nejlepší práci především díky interní motivaci a chuti do práce, nikoliv obrovským výdělkům. Mnohé prvky, které jsou v současné době považovány za klasiku žánru, byly do her přidány během posledních šesti měsíců vývoje.

V současné době se společnost snaží vydávat AAA tituly na mnoha platformách a využít při tom svůj „rodinný“ engine. Studio mohlo hned od začátku jít lehkou cestou, vykašlat se na Bulletstorm a pověřit kluky z People Can Fly DLC obsahem pro Gears of War. Tak to ale Epic nedělá. A ani nehodlá.

„Studio vydalo AAA titul,“ řekl Capps. „Příští projekt, který s People Can Fly uděláme, bude skvělý.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama