Bulletstorm původně bez skill killů
Bulletstorm Novinka Bulletstorm původně bez skill killů

Bulletstorm původně bez skill killů

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

3

Kreativní ředitel vývoje Bulletstormu, Adrian Chmielarz je přesvědčen, že nebýt hráčů, gamesa mohla jít do prodeje bez skill killů.

Reklama

"Jsem přesvědčený, že za to můžou hráči," prozradil Chmielarz v jednom z rozhovorů. "Pravdou je, že původně jsme nic takového neplánovali."

"Originální plán zněl vytvořit něco, čemu se říká sandboxová střílečka, v níž by písek (anglicky sand) představoval nepřátele a kbelíky a lopaty zbraně."

"Během prvního live testování jsme si ale všimli, že hráči tráví s nepřáteli víc času, než je nutné. Místo prostého zabití a pokračování ve hře je vykopávali do vzduchu, přitahovali zpátky, opět vykopávali a pak teprve zabíjeli. Takové lidské jojo."

"A v té chvíli nás napadlo 'Tak počkat! Co kdybychom tyhle šílené způsoby smrti pojmenovali a dávali za ně hráčům body, které by jim odemykali cool upgrady?' A tak se zrodil skill kill systém."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama