Duchovní otec výborného Heavy Rain, David Cage, se rozpovídal o přístupu designerů a o tom, co chtějí skutečně tvořit.
"Od spousty vývojářů v USA slýchám to samé - Hele, je mi 40 a už mě vážně nebaví dělat hry, kde pořád po někom střílíš. Bylo to fajn, když mi bylo dvacet, ale teď bych rád zkusil něco jiného," začal Cage.
"Nedívám se na ty samé filmy jako ve 20, neposlouchám stejnou muziku, ale pořád dělám ty samé hry! Tvůrci toho prostě mají plné zuby."
"Chtějí mluvit o rodině, politice a spoustě dalších věcí. Tak proč ne ve hrách? Proč ne?! Nevidím jediný rozumný důvod."
"Heavy Rain je projekt, o kterém jsem vždycky snil. Na příběhu jsem si dal skutečně záležet a je proto první, jenž čerpá z mé osobní zkušenosti."
"Nebyli v něm proto žádní vesmírní mariňáci bojující proti vetřelcům, Heavy Rain byl čistě o mém vztahu s mým prvním synem a o tom, jak mi změnil život."
"Mělo by to zkoušet víc lidí," vybídnul Cage kolegy. "Nepište o vojákovi v druhé světové válce, protože stejně nemáte ani ponětí jaké to je. Pište o sobě, o svém životě, pocitech, lidech kolem vás. Jedině takhle se herní průmysl posune kupředu."