Call of Duty je napěchované marketingem až po okraj. Activision je, zdá se, nadšený, protože nové exoskeletony způsobily, že Advanced Warfare má letošní nejlepší launch v zábavním průmyslu.
Activision se pochlubil, že nový díl Call of Duty má nejlepší launch letošního dílu protože dokázal překonat všechny ostatní hry, filmy, hudbu a knihy.
Naneštěstí se ale Activision nepochlubil přesnými čísly, ale oznámil, že prodeje za první týden byly podobné těm u Ghosts. Také dodal, že prodeje Season Passu každým rokem stoupají, během prvního týdne bylo odehráno více jak 370 miliónů zápasů a do dnešního dne vydělala série celosvětově více jak 10 miliard dolarů (v přepočtu asi 220,5 miliard korun). To je více, než vydělaly velké filmové série jako Transformers, Hunger Games, Iron Man a další dohromady za první týden.
Hře to určitě přejeme. Vývojáři ze Sledgehammeru dokázali hodně a spousta lidí se k sérii vrátila s úsměvem na tváři.