Velmi (ne)populární quick-scope se nedočká svého comebacku v dalším díle Call of Duty.
Určitě existuje spousta hráčů, které štvali takzvaní „quick scope” hráči. Tahle věc doprovázela sérii Call of Duty prakticky od prvního dílu. Od té doby se takový počet hráčů razantně rozšířil do současné podoby. Tvůrci nového dílu Call of Duty tomu chtějí učinit přítrž. Alespoň částečně.
Spoluzakladatel Sledgehammeru Michael Condrey v interview pro 3 News prozradil, že si tvůrci dali záležet na vybalancování hry, a tím zamezit i quick-scopu.
„Snipeři nebudou ve hře nijak zvýhodnění nad ostatními hráči. Zvládnutí a mistrovské ovládnutí sniperky bude stejně těžké jako ovládnutí jakékoliv jiné zbraně. Udělali jsme pár věcí, abychom se ujistili, že snipeři nebudou mít nad ostatními hráči výhodu. Například máme pro konkrétní zbraně určitá příslušenství. U útočné pušky je důležité rychle zamířit, ale nechceme nic takového mít i u odstřelovací pušky, protože by to nabádalo na quick-scope,” rozpovídal se Condrey.
„Věřím, že lidé budou se sniperkami opravdu výteční, ale díky exoskeletonům máte více cest kam jít a můžete se hýbat daleko rychleji. Někoho zasáhnout ve vzduchu bude opravdu náročné, ale stejně tak to bude uspokojující.”
Advanced Warfare se zatím vyvíjí poměrně dobře, i přes některé kontroverzní prvky. Alespoň částečná absence quick-scopu (hráči si stejně najdou cestu) je rozhodně velké plus. Jak tomu skutečně bude, uvidíme 4. listopadu.