Call of Duty: Black Ops 2 s podporou LAN, DirectX 11 a možná i s dedikovanými servery
Call of Duty: Black Ops 2 Novinka Call of Duty: Black Ops 2 s podporou LAN, DirectX 11 a možná i s dedikovanými servery

Call of Duty: Black Ops 2 s podporou LAN, DirectX 11 a možná i s dedikovanými servery

Martin Cvrček

Martin Cvrček

28

Podle prvních informací o PC verzi Black Ops 2 to vypadá, že tentokrát by počítačová verze nemusela být jen nedodělaný port a přívěšek konzolových verzí.

Reklama

Pokud nás paměť neklame, je to už hezkých pár let, co se o PC verzi nového Call of Duty mluvilo hned v den oznámení. A nyní tu máme docela dost informací, které by mohly leckterého PC hráče potěšit.

Treyarch si totiž již před týdnem pozval na rozhovor redaktora PC Gameru. Díky tomu jsme se dozvěděli, že můžeme v multiplayeru Black Ops 2 očekávat podporu LAN. Zatím to sice není úplně stoprocentní, Mark Lamia z Treyarchu ale tvrdí, že v tom není problém, architektura pro hraní přes místní síť v enginu dávno je. V souvislosti s tím promluvil i o možné podpoře progamingu, resp. eSports, což je pro tvůrce údajně dost důležitá věc.

Pár slov padlo i o anti-cheat ochraně. Zatím neznáme žádné detaily, Treyarch s ní však počítá, ačkoliv Lamia dodává, že v tomto směru nezávisí rozhodnutí na nich.

Nejdůležitější informace se ale týká dedikovaných severů. Ani v tomto směru bohužel nepadlo žádné definitivní rozhodnutí, podle Lamii si však v Treyarchu oblíbili flexibilitu dedikovaných serverů, už jenom kvůli tomu, že razantně prodlužují životnost hry. Navíc i v tomto případě platí, že systém už v enginu dávno je, takže s implementací dedikovaných serverů není problém. Jak to ale bude s hodnocenými a nehodnocenými servery, nebo jestli zase bude potřeba si server pronajmout, to je otázka.

Server One of Swords navíc zjistil, že Black Ops 2 bude podporovat DirectX 11. Bohužel, i v tomto smyslu nevíme nic bližšího, celkově ale Treyarch chystá velké grafické úpravy a rozšíření, jakkoliv toto prohlášení v souvislosti s CoD enginem zní vtipně a směšně. Hlavní samozřejmě je, aby Treyarch opět nepodělal optimalizaci.

Další detaily pro vás připravujeme do dnešního preview.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama