Activision odhalil také celkový počet hráčů napříč platformami.
Už těsně po vydání Call of Duty: Modern Warfare II bylo zřejmé, že má tento díl zaděláno na to, aby z pohledu prodejů i počtu hráčů překonal předchozí díly série. Dalším významným milníkem bylo vydání free-to-play battle royale režimu Warzone 2.0, ke kterému došlo minulý týden.
Při pohledu na data ze Steamu je zřejmé, že tento režim přilákal další početnou skupinu hráčů. Údaje z webu SteamDB odhalují, že Call of Duty: Modern Warfare II/Warzone 2.0 pravidelně hraje na Steamu více než 400 tisíc hráčů. Je nutné zdůraznit, že jde o statistiku, které obsahuje hráče základního Modern Warfare II i Warzone 2.0.
Na značnou popularitu Warzone 2.0 ale poukazuje dobře patrný skok, který následoval právě po vydání tohoto free-to-play režimu. Zatímco před vydáním Warzone 2.0 hrálo Modern Warfare II okolo 80 tisíc uživatelů, tak po jeho vydání čísla vyskočila ke zmíněným 400 tisícům v jeden čas připojeným hráčům.
Je tedy zřejmé, že většinu z téměř půl milionu aktivních uživatelů na aktuálně tvoří právě hráči režimu Warzone. A to se stále bavíme pouze o Steamu. Z pohledu celkového počtu hráčů napříč platformy bude číslo ještě o poznání větší. Samotný Activision ostatně čerstvě odhalil, že si Warzone 2.0 vyzkoušelo za pět dnů od vydání celkem 25 milionů hráčů.