Svět Dragon’s Dogma představuje jen dvě třetiny toho, co ještě chtějí vytvořit.
Nejnovější číslo japonského časopisu Famitsu přineslo rozhovor s Hideaki Itsuno z Capcomu. Ten řekl, že chtějí vytvořit pokračování povedeného akčního RPG titulu Dragon’s Dogma, protože svět představuje pouze dvě třetiny toho, co si představují. Je tam tedy ještě spousta nových možností, které nám chtějí přinést.
Připomeňme, že již několikrát jsme od Capcomu slyšeli, že by rád pokračování Dragon’s Dogma.
Tak uvidíme, možná se pokračování za nějakou dobu dočkáme. Dragon's Dogma vyšlo 25. května 2012 pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360 a nevedlo si vůbec špatně, vyexpedovalo se přes milion kopií a v recenzi si hra od nás vysloužila 9/10.
"Akční fantasy, které kombinuje tradiční prvky japonských i amerických RPGček, stejně jako fůru známých her do jednoho klubka. Někdo by mohl namítat, že z toho nic dobrého vzejít nemůže, svými možnostmi ale Dragon’s Dogma jasně dokazuje, že tu někdo myslel správnou částí těla. Těšíme se na dvojku," napsal Michal Maliarov ve verdiktu naší recenze.