Vydavatelská společnost poslední dobou podstupuje značné změny a velkou restrukturalizaci, což je také důvodem rušení mnoha herních projektů.
Jak bylo řečeno v nejnovější finanční zprávě, mnohé projekty byly odříznuty a zrušeny, a to z rozličných důvodů. Některé nedokázaly včas reagovat na potřeby digitálního trhu, další pro změnu již nepasují do současné podnikatelské strategie společnosti. Capcom se chce soustředit na přední a ty nejžádanější série a značky, což ale přirozeně znamená, že některé projekty musí ke dnu.
Pravděpodobně nejlepší zprávou je přesunutí vývoje veškerých herních projektů do domácího prostředí Capcomu. Tituly se nyní budou vyvíjet interně a studio nehodlá přenášet práci na externí studia a vývojáře třetí strany, což je rozhodně dobrým krokem. Cílem je zvýšit výslednou kvalitu a více konkretizovat pracovní síly.
Capcom díky změnám očekává zvýšení zisků, které ve fiskálním roce 2013 vůbec nejsou špatné (především díky Resident Evilu 6). Do konce současného fiskálního roku, který končí dubnem roku 2014, se mají zisky ještě zvýšit, což znamená, že studio očekává vydání další hitů. A nás rozhodně zajímá, jakých.