Zpět na článek

Diskuze: Casey Hudson se vrací do BioWare, zaujme pozici generálního manažera

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
21. 7. 2017 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Marek_Tvrdy

To že nevydělali je za prvé chyba firmy a za druhé díky podělanému trendu tedy zákazníkům co se chovají jako zombíci.

A ještě za třetí díky volnému trhu kdy si dělá každý co chce.

Nejsou ani dané řádně normy jak odlišovat správně žánr her. Her je dnes plná prd3l a i já jako zkušení hráč mám problém některé zařadit.

Aby věci fungovali tak musí existovat určité normy které je třeba dodržovat. Bez referenčního modelu ISO/OSI tedy dnes TCP/IP by nemohl internet fungovat jak dnes funguje.

Vše je dne problém ve vzdělání. Problém je že mnozí ani neví co to samotné vzdělání znamená. Rozhodně to neznamená nazpaměť naučený Shannonův teorém vzoreček.

Znamená to v prvé řadě umět se učit a pracovat s informacemi. Sebekázně a kriticizmus vůči vlastním emocím.

Je to věda prostě.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
21. 7. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Zjednodušeně napsáno ale jo. Proč ne.

Problém dnešních her je jejich hlavní podstata. Tedy nekoneční ekonomický růstu (blbost na "N"tou) . Tedy hlavně protočit prachy.

Hry se dělají podle profláklé osnovy která se neustále utváří podle trendu. Samotný trend považují jako za chorobu lidstva. Je jen ukázkou omezení mysli a dekadence. Takový "Zombiizmus"

Jak dnes lidi se jen vlečkou a slintaj ve frontách na nové iPhony a Samsungy tak dnes herní průmysl je napřed a nechá rovnou lidi si předplácet hry s muck muck bonusovým obsahem. Jako třeba fialové kouříky v nově chystaném NFS.

Jako soráč ale nejsem úplně tak blběj abych nepoznal Ementál od kvalitního Eidamu. Navíc dnes se na tom Ementálu dělá plíseň. Taková plíseň že z vašeho PCčka udělá 386stu a vy jako správný Mentál si jdete koupit Titan XP s i9.

Dnešní celý zábavní průmysl je jedna obrovská žumpa na protáčení prachů. Ať už je to hudba, filmy, seriály, knížky... či hry. Všechno je to na stejné brdo.

Po dlouhé době napadl Evropský parlament rozumný nápad. Že by nakázaly aby hlavně elektronika byla dělaná aby se dala opravovat a měla delší trvanlivost. Ono to dá rozum protože pokud se brzo něco nezmění tak za 100 let budeme mít ukládku i na Marsu.

Dělám v nadnárodní firmě takže mám velice přesnou představu jak to všechno funguje.

Marek_Tvrdy:

Ano teoreticky by to takhle mělo fungovat. Bohužel realita je odlišná.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
21. 7. 2017 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

A pak jsou lidi, co pracují v korporátu a ví, jak to reálně funguje při vývoji software. Spousta skvělých her nevydělala a studia byla zavřena, lidi vyhozeni.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
21. 7. 2017 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Podle mé osobní zkušenostmi s mnoha různými hráči různého věku prochází průměrný hráč třemi fázemi

1. Naivita - tvůrci a producenti jsou kamarádi, co dělají všechno pro nás a musí nám dávat vše, co chceme

2. Paranoia - všechno, co tvůrci a producenti dělají, je jen podraz na hráče a snaha ho nefér odrbat. Je to taková protireakce na nenaplněnou naivitu.

3. Realismus - člověk už dokáže rozlišit normální obchodní praktiku, vlastní nereálné představy a skutečné podrazy.

Hráč "vyroste" až ve fázi 3.

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
21. 7. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Vyrastol si do pesimistickeho ufrflanca.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Marek_Tvrdy

Bohužel svět takhle naivně už nevnímám. Už jsem z toho takříkajíc vyrostl.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

DLC zde nejsou kvůli dojení, ale aby se nemusel rozpouštět tým po dokončení práce, na které dotyční lidi pracují. Tak jako řezník nechová krávu od telete, tak ani vývojáři hry nedělají všechno. A pokud někdo svou práci dodělal, tak ho buď musím přesunou na jinou práci, nebo vyhodit. A právě DLC je poměrně zajímavé řešení, kam uklidit takové lidi. Pokud se vám hra líbí, podpořte její tvůrce tím, že si koupíte Season pass, abych tvůrci mohli i nadále na takové hře pracovat. Odmítáním Season pass de-facto říkáte, že vás hra nezaujala a studio má lidi raději propustit, či se věnovat zcela jiné hře.

Spousta her má různě ořezaný obsah. I velice úspěšně hry, jako je například God of War III na Playstation, mají část hry vystřiženou, protože se nestíhalo je dodělat v požadované kvalitě. Ale zatímco u některých her se těchto částí časem dočkáme v DLC, u jiných je nikdy neuvidíme.

LuckyBaal
LuckyBaal
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

To jsem nevěděl, díky

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2017 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @LuckyBaal

"Být odejit" je sousloví, které se běžně používá k zdánlivě dobrovolnému odchodu z funkce nebo práce.

LuckyBaal
LuckyBaal
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upravil bych větu: "Je možné, že Flynn byl takříkajíc odejit.... " na Je možné, že Flynn byl takříkajíc donucen (nebo tak něco) odejit..."

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA chce jenom velkou dojičku. Hromada DLC. Exkluzivní obsah pro předplatitelé... Čili nevěřím že s tím něco Casey Hudson nadělá.

Můžeme jen doufat ve stravitelný funkční průměr.

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Tak to je divné. Viděl jsem video, které bylo dlouhé a dopadlo špatně díky nízkým bodům. Základní špatný konec jsem hrál, ale tento je jiný. I u DLC musíš sbírat bodíky. [ odkaz ]

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alcatras

[spoiler title="spoiler"]Pokud máš stažené DLC Ectended Cut, které je zdarma, tak to ruší veškeré ovlivnění galaktické připravenosti na konečný výsledek (=zničení planet+reaperů nebo jen reaperů) . Takže si můžeš vybrat cokoliv a silně ho doporučuju mít nainstalovaný, jelikož celý konec je daleko zajímavější a o cca 30 minut delší.

Pokud nemáš, rak musíš nasbírat bodíky galakticke připravenosti po onu optimální čárku. Body dostáváš ze všech možných vedlejšáků a rekrutování hlavní armády.[/spoiler]

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

~~Chci se zeptat. Na konci ME3 s volbou zničit reapery jsou 2 možnosti. S nízkým ems si zničil celý jeden vesmír a s vysokým ems si zničil jen reapery. Miluju tu sérii a hrál jsem to od 1 až do 3 dílu. Jen se chci zeptat, kde to ems získat a popřípadě kde zjistit její statistiku, kolik jich mám ~~

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Nabídka se opravdu měnila.

Byly tam 3 varianty Destroy, 2 varianty Control a pak 1 Synthesis. Podle výše bodů se nabízelo 7 různých kombinací závěrečných voleb.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Nabídka se měnila? Asi jsem něco přehlédl protože jediný co vím, tak že max se zpřístupnila třetí "space magic" možnost. A pokud mě paměť neklame, tak i bez hraní předešlých dílů šlo dosáhnout zelenyho konce ale je pravda, že jsem to dohrál jen jen jednou a konec jsem viděl dvakrát, před a po extended cutu s D koncem.

Jediný na co si vzpomínám, že mělo vliv dohrání předešlých dílů, byla možnost dosáhnout míru mezi Ghety a Quriany.

Ale dobře , omlouvám se tímto "ABC" Hudsonovi zato, že jsem ho nazval lhářem. Zatím potěš koště si ale stojím stále osobně považuji ME3 za nejhorší počin BW, radši ani nechci aby udělali Jade Empire 2

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Až na to, že ty původní nepřekroucené výroky pravda byly.

Hudson řekl, že předchozí rozhodnutí budou mít vliv na konec. Předchozí rozhodnutí se pak převedla na body. Počet bodů určoval, jaké budou na konci možnosti a jakou budou mít podobu. Takže pravda, jen v podobě, jakou fanoušci nečekali.

Stejně tak Hudson řekl, že nebude TRADIČNÍ (slovíčko, které pak kritici schválně vynechávají) ABC konec. A vzhledem k tomu, že ty možnosti nebyly pevně dané a nabídka se měnila podle bodů na základně průběžných rozhodnutí, tak to tradiční nebylo.

Schválně jsem se v té době ptal, která hra má tenhle systém. Nikdo mi nedokázal odpovědět, protože všichni dokázali vymyslet jen hru, kde konec reagoval na rozhodnutí a nebyla tam konečná volba (Jade Empire) a hru, kde byla volba, ale nereagovala na předchozí hraní (Deus Ex) . A pokud nedokáží přijít s jinou hrou, která ten systém měla, tak to těžko bude tradiční ABC konec.

Takže zklamání to samozřejmě pro mnohé bylo, ale ani jeden z těch dvou lež nebyl.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @pajmič

Ani ne, kdo lže jednou je toho schopný i později. Neměl mít tak velkohubý kecy jak konec vezme všechny rozhodnutí z trilogie, že to nebude žádný A, B a C jako u konkurence atd. Měl jak se říká držet hubu. Jsem rád že jsem měl jen dva sejvi a ne jak kámoš 7 s různýma kombinacema voleb

ME3 je pro mě mnohem horší než Andromeda. Story ala stokrát omleté klišé battlestar galactica, volby dialogu zredukováné na minimum, side questy leť, oskenuj planetu a vrať se atd. On ten konec byl pro většinu spíš jen taková poslední kapka. ME3 je s s přehledem nejhorší z série a i horší než všemi nenáviděný DA2, nebýt MP a později DLC tak bych jim poslal disk s hrou aby si ho strčili kam slunce nesvítí

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

A ona ironie tomu chtěla, že oba odešli ze stejného důvodu, tedy mizerné vedení a nulová perspektiva. Oba se nyní vrátili hlavně proto, že nové EA tu perspektivu má. Anhem je jedna z nich.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mass Effect 3 měl být největším dílem celé trilogie, epický závěr, jenž měl vše uzavřít. Dnešní EA by dalo na splnění všech očekávání dostatek času a prostředků, ale tehdy EA chtělo vše hned od všech svých producentských studií. Mass Effect 3, Dragon Age 2 a SWTOR měli původní deadline na 2011. ME3 byl odložen na začátek roku 2012, ale i tak je na naprosto nevyhovující deadline pro tvorbu tak velké a očekávané hry.

Pamatuji si rozhovory s Hudsonem a producenty před vydáním ME3. Kruhy pod očima velký jak spací pytle, unavený až na hrob. . Celá produkce ME3 byla crunch time. Ale přesto dokázali udělat skvělou hru i přes všechny ty proškrty ve scénáři a designu to dotáhly do skvělého konce. Vývoj her je složitý a hlavně nevyzpitatelný, obzvášt pokud máte za zadkem kravatáky s bičem v ruce.

Představe si co by z takového Witchera 3 vzniklo, kdyby CDPR někdo tlačil do neskutečnýho deadlinu. Ta hra by byla sotva poloviční a kdo ví zda by vůbec vznikla.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Mně na nich vždycky udivuje, až mi to přijde komické, že se s nimi téměř nikdy neshoduju

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Já s ním taky nemám problém, ale mě ty různé masové hysterie kolem her celkově nechávají chladným.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Mně se konec ME Trilogie upřímně líbí. Bez Extended Cutu byl sice sušší (páč se zkloubilo "neměli sme čas to víc rozvést" a "lidi jsou líní přemýšlet") , ale s ním je to pro mě nejuspokojivější konec napříč vším, co jsem kdy hrála.

A teď čekám ty letící kameny...

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @pajmič

A největší ironie je, že pevně danou volbu na konci vymyslel všemi opěvovaný Karpyshin a Hudson pak jen změnil její obsah, když utekla raná verze scénáře.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úroveň této konverzace je... bleh, škoda mluvit.

Aaryna je rozhodně škoda, lidi by si měli uvědomit (i EA, ale tu logicky zajímají jen prachy) , že v BW pracoval 17 let. A i za předpokladu, že by mu byla připisována většina chyb z Andromedy, byl v minulosti jedním z top zaměstnanců (a teď nemluvím o platu) .

Na druhou stranu návrat Caseyho - otce ME série - samozřejmě vítám. Jen ať dohlídne, aby se Anthem stal super hrou, která vydělá balík potřebný ke znovu nakopnutí ME pod jeho velením spolu s Karpyshynem

A teď je řada na Davidu Gaiderovi

Reklama
Reklama