Konečně jsme se dozvěděli, co si BioWare myslí o divném zakončení sci-fi ságy Mass Effect.
Hudson v rozhovoru pro Digital Trends poznamenal, že je to konec, který studio zamýšlelo a rozhodně se nejedná o nějakou chybu či nedorozumění.
„Nechtěl jsem, aby hra rychle zapadla, a to i za cenu rozporuplné reakce na zakončení a různé konce, kvůli nimž budou hráči debatovat, co která situace znamená, kde jsou ty a ty postavy a kam to celé vůbec směřuje,“ řekl Hudson. „I to je podle mě na tom příběhu skvělé. Vždycky tu bylo nějaké tajemství, jež si každý vyložil po svém. Je to příběh, o kterém se může mluvit dlouho po jeho dokončení.“
Hudson také dodal, že bere BioWare odezvu fanoušků velmi vážně a je zcela jisté, že se to projeví na nadcházejících přídavcích a dodatečném obsahu.
„Fanoušci jsou pro nás důležití a vždy budeme poslouchat jejich reakce. Příkladem budiž Mass Effect 2. Z něj jsme zjistili, že chtějí hráči trávit více času s Liarou a dalšími postavami, takže jsme vytvořili další malé příběhy, jež zapadají do toho velkého. Připravujeme skvělý obsah do singleplayeru i multiplayeru, který si ve velkém zakládá na tom, co po nás chtějí fanoušci,“ poznamenal Casey.
I přes kolující petice to tedy vypadá, že se dalšího scénáře a změny koncovky v budoucnu nedočkáme.