Zpět na článek

Diskuze: CD Projekt RED chystá ještě jedno RPG

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
25. 3. 2018 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Pokud přirovnáváš CDPROJECT RED k ROCKSTAR GAMES, což souhlasím, že je na místě. Protože sám CDPROJECT RED se inspiruje tímto studiem a zhlíží k němu. Tak bys měl tedy vědět - že právě R* nestojí jen na GTA. Naopak, já z GTA nejvíce miluji San Andreas a právě další díly mě nijak extra neuchvátily. Dá se říci, že by mi ta série vůbec nechyběla. Čtyřka je monotonní a stereotypní akce a pětka je ve všem dokonalá, ale překvapivě pro mě nezábavná. Právě naopak jejich ostatní série jsou pro mě tím nejdůležitějším - Red Dead Redemption, patří k tomu nejúžasnějšímu co jsem kdy hrál. L. A. Noire je top hra, Bully je extrémně zábavná značka, kde by si mnoho hráčů přálo druhý díl a Max Payne 3 je opravdu skvělá střílečka. A myslím, že spousta z nás by si přála nějaké info o zmrzlém Agentovi.

Právě tím se to studio vyvíjí, prací na mnoha hrách - studím různých nových prvků , testováním nových zasazení, možností, funkcí, skilů apod. Ne monotonní akcí na jedné jediné sérii. Jako to dělá Activision, Ubisoft a podobně - pak ti mizí lidi, nejsou spokojení s prací furt na tom jednom.

Cyberpunk 2077 není modla hráčů - naopak, tato značka má větší kořeny a mnohem - mnohem VĚTŠÍ a promyšlenější předlohu, než Sapkowskiho Zaklínač. Ačkoli knižní předloha Zaklínače je skvělá, stále si myslím, že Sapkowski je lepší povídkář, než spisovatel velkých příběhů. Sám si svou auru zkazil vyjadřováním o této herní sérii a zbytečně násilným ukončením sedmého dílu (který je i nejslabší) a myslím, že sérii nejvíce pomůže pauza a následné pokračování s jinou osobou (nejlépe možnost vybrat si rasu či zaměření) a absolutní volnost, kterou budou moci tvůrci mít pro napsání pokračování.

Pokud o věcech nic nevíš, nekomentuje je za každou cenu. Cyberpunk 2077 má prostě mnohem větší předlohu než celý Zaklínač, není to nic, co by si tvůrci vytáhli z prstu.

Dej tvůrcům možnost zkusit si něco nového a třeba tě za pár let překvapí oznámením nové hry z tohoto univerza, dle mého tak učiní a možná i dříve než si myslíme, protože ekonomická stránka této série je prostě skvělá. Ale každý potřebuje změnu.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
25. 3. 2018 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @hRDLA

Vím, že jsou i jiný hry. Ale tohle je jedna z mála sérií, která mne zaujala natolik, že jak knihy, tak hru jsem hltal každou částí svýho těla. Jenom u málokterých her se mi to stalo. Naposled co vim, tak God of War svou monumentálností mne uchvátil a Uncharted série mě taky dost bavila. Pak Beyond Two Souls, Heavy Rain a další podobný hry. Ale žádná ne tolik, jako právě série Zaklínač. CoD a BF1 považuju za výsměch minulosti. GTA je opečovávaná série, která mě taky hodně baví, ale ne tolik, abych z toho byl paf. To už je ale o tom co kdo preferuje. Read Dead Redemption je spíše jeden velký bug, ale na druhý díl se neskutečně těším. Z minulosti a současnosti jsou mraky her, ale jenom zlomek jich je dobrý. Futurismus je fajn, když se to umí udělat. Například jak já tenhle styl moc nemusím, tak určitě si pujdu koupit Detroit: Become Human. To mne zaujalo svojí komplexností, ale jinak na mne ty zbylé hry co mají futuristické prvky nepůsobí ani zdařilým dojmem.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
25. 3. 2018 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Pochopitelně že to mám koupené. A ne jednou koupené. 18krát jenom Zaklínač 3. A první a druhý díl jsem dohrál tak dohromady 30krát. Nejvíce zahrání jsem měl u prvního dílu. U něj je to nějakých 20 dohrání plusmínus kvůli rozhodnutím pro třetí díl atp. Třetí díl ukázal, jak je krásný spojit středověkou kulturu s mysteriózní kulturou a příběhem. Kyberpunk je prostě z dosavadních informací další úlitba moderním hráčům, kteří pořád chtějí futurismus za každou cenu. Ubihnus bych raději nejmenoval. Dal bych tomu za příklad Rockstar. Ti svou GTA sérii hýčkají celé roky a potom to vydají. Takhle by k tomu CD Projekt RED mohl také přistupovat. Ať na tom klidně dělají 4 nebo 6 let, ale ať nám dodají další díl, který nám opět vyrazí dech jako ten třetí. U Kyberpunku jsem možná přestřelil, ale je to jejich vina, že jsem to řekl. (s mírnou nadsázkou a ne úplně vážně myšleno) Protože oni si se Zaklínačem nastavili laťku tak vysoko, že něco co nemá pořádnou knižní předlohu pro mne bude nuda. Prostě knihy mají něco do sebe a svět, který je vymyšlený a nemá žádný růst jako v případě Kyberpunku pro mne nemá žádnou hodnotu. V knižní sérii Zaklínač jsem se s postavama sžíval a hltal jsem každé písmeno. Bylo to něčím unikátní a poutavé. Stejně jako herní Zaklínač. Kyberpunk mě ani nemůže oslovit už jenom svým zasazením. Doufám, že se pletu, ale pořád CD Projektu připisuju jako jejich skvost sérii Zaklínač. To ostatní se bude horko těžko překonávat.

Já vím Anciable.... to už jsem také četl, ale to je zatím ve hvězdách a to mne, jako naprostého fanatika do Zaklínače, ničí a toužím mít svou dávku Zaklínače i třeba každých 6 let. Ale aby to bylo. Mají ohromné množství možností, v jakých zemích se to může odehrávat. Sice jsou věci, které bych jim vytknul ne zrovna vybíravým způsobem, ale to je už jenom rýpání. Opravdu doufám, že to dodrží a dodají nám další hru ze světa Zaklínače.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
25. 3. 2018 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Myslím že se říkalo že jen příběh s Geraltem je uzavřenej ale jinak se hra z toho světa bez něj ukázat klidně může.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
25. 3. 2018 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Takového fanouška chce každá společnost mít

Když už to hraješ osmnáctkrat, tak by bylo správné to hrát v celé trilogii, protože to je Full experience. Doufám samozřejmě, že máš všechny díly koupené!

Pokud si někdy na něčem velkém dělal, tak sám musíš chápat, že nikdo nechce svůj život trávit jedním projektem - jednou sérii. (Kor takovou, kde nuceně spisovatel se snažil všechny možné postavy či příběhy uzavřít v posledním dílů knižní série) A kde tě neustále hlavní otec série kritizuje za to, že ty hry jsou k ničemu. To člověka moc netěší.

Trojka ukázala současné maximum, kam se RPG může dostat. Takže je třeba jít jinam. A jen proto ze se ti to líbí - to asi nám všem - mi přijde nechutné, že hned nazýváš jejich další obrovský projekt nudou. Tím vlastně kritizujes dokonale studio, o kterém ale píšeš že ho miluješ.

Jo a pokud chceš furt další díly jedné série, tak si raději vzpomeň na Ubisoft.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
25. 3. 2018 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mein gott. Oni prostě budou stále říkat, že Zaklínač je zatím uzavřený? Však svět Zaklínače skýtá tolik možností, kde by se to mohlo odehrávat, co všechno by mohli udělat. V Temerii jsme toho neprozkoumali ani zlomek. Zerrikánie, Kaedwen, "M"ilfgaard i ten pitomej Ofier, Redanie, Haakland, Zangwebar, Cintra, Kovir a Poviss a další země. Nevím proč to ukončili. Však to nemusí být s Geraltem. I když by to byla nekonečná škoda, protože Geralt je pro mne jedna z mála postav, se kterou jsem se sžil a kterou bych chtěl vídat vícekrát. Zaklínače tři jsem dohrál 17krát a pojedu to po 18té, protože mám zaklínačský absťák. A CD Projekt RED ještě po konci Zaklínače 3 udělali provokativní video, kde se s námi loučí. I to pitomý video bylo udělaný tak, že jsem měl chuť si to znova rozehrát a přečíst si znovu knihy z jeho světa. Vidět tam všechny ty postavy a zjistit, že to co jsem s nimi prožil už bambilion let neprožiju, to mě opravdu sere. Nějakej Cybernudapunk ať si strčí někam. Nikdy to nepřekoná svou kvalitou Zaklínače. Nezbývá mi než doufat, že udělají dalšího Zaklínače.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
24. 3. 2018 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem teda zvědavý. Líbilo by se mi nějaké postapokalyptické RPG

zoltan chivay
zoltan chivay
Level 24 Level 24
23. 3. 2018 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale beztak být to witcher tak mě nevadí ani engin z roku 2015

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Galaktické sci-fi RPG bych si od nich nechala líbit.... ne omyl... já ho potřebuju!

Hlavně ne COD a nebo zombíky. Vše ostatní bude OK.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
23. 3. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Jako taky bych MMO nechtěl, dával jsem jen příklad. Radši si zahraji něco s pořádným příběhem než nějakou rozsáhlou krávovinu, kde si můžu zaběhat s kamarády. Proto se také vyhýbám všem MOBA hrám, střílečkám typu CS apod.

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
23. 3. 2018 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

podla tvojej logiky je potom Blizzard v hajzlu, a pockej ne ! Bioware doplatilo jen na svoje male varlata a bratrickovanie sa z EA.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Blackhand47XD

Naposledy kdy nějaké velké ambiciozní studio se rozhodlo dělat MMO, tak odešli všichni původní zakladatelé do důchodu a od studia od té doby už očekáváme pouze průměrné, či lehce nadprůměrné produkty.

A ano, koukám na tebe BioWare a tvé snahy udělat SW: TOR, které stáli v čele v totální rozdrancování studia, takže ne!

dinss
dinss
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Blackhand47XD

To je jasný, že by se ve světě Zaklínače mohlo udělat MMO ale osobně bych ho nechtěl. Když už taky bych si dal hru ze světa Zaklínače ale za svoji vlastni postavu se kterou bych si mohl dělat co chci respektive si nějakého Zaklínače vytvořit. Ale tohle téma je asi zbytečné protože Zaklínač rozhodně není v plánu.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
23. 3. 2018 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @dinss

MMO by mohlo být zasazené do doby vzniku Zaklínačů, kdy jich ještě byly stovky.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @hRDLA

Ano, fantasy s prvky středověku nám ukázali už třikrát a vždy perfektně! Věřím, že se do série ještě vrátíme s novou postavou a úplně novým příběhem, nejlépe desítky let po Witcherovi. Tak, aby nebyly limitováni poslední knihou Geraltova příběhu. A mohli jsme si zahrát za trpaslíka či elfa

Takže další Fantasy není třeba, spíše právě pořádné sci-fi, těch je pořád jak šafránu (mrzí mě, že se od tohoto žánru studia značně distancují - zombíky či historii máme v každé druhé hře, zatímco sci-fi po Mass Effectu nikdo pořádně neudělal) . A věřím, že právě CD PROJECT RED by nám nějaký pořádný epický universum mohlo přivést.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
23. 3. 2018 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blackhand47XD: nad tim sem taky premejslel, ale podle me zemeplocha se na rpg moc nehodi na to je to az moc rozsahly a vypravny, adventura me na to sedi vic, dalsi problem je ze terry pratchet bohuzel umrel a recyklovat knihy me nepripada dobry

dinss
dinss
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Narw

To by se musela vytvořit šablona a každý rok by se musela vydat alespoň jedna hra. To by pak byl Ubisoft. I když je to teď mnohem lepší než před lety...

dinss
dinss
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ľubor Fabian

NE! Kam by jste to MMO ještě chtěli narvat?

martinvese
martinvese
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosil bych dalšího Zaklínače, díky.

Narw
Narw
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by se nám z CDProjectu pomalu klubal novej Ubisoft? Chtělo by to dalšího velkýho hráče.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
23. 3. 2018 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice mě ta série zatím minula, ale fajn by mohlo být RPG ze světa Zeměplochy.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
23. 3. 2018 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Top RPG na styl Skyrimu od CD Projektu bych si nechal hodně líbit. Velkých fantasy RPG který jsou opravdu kvalitní moc není.

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
23. 3. 2018 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky bych bral post apo rpg Podobne stalkerovi. (Takze souhlas s "Inari")

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
23. 3. 2018 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MMo zo sveta zaklinaca by bodlo

flexo369
flexo369
Level 21 Level 21
23. 3. 2018 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nech to má dobrý príbeh (zaručene, je to CD Projekt) , nech to má nextgen grafiku (zaručene, je to CD Projekt) , nech sa to dobre hrá (zaručene, je to CD Projekt) , nech to nie je prepchaté mikrotransakciami a inými nezmyslami (zaručene, je to CD Projekt) , nech mi to utiahne PC a beriem to

Reklama
Reklama