Zpět na článek

Diskuze: Červnové ohlédnutí redakce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Atelier Ryza je fajn. Moje první atelier hra. Škoda jen slabšího příběhu. Pořád zvažuju, že bych šel i do dvojky. Ale ta má prý příběh ještě jednodušší... tak nevím. Jsem zvědavý, jestli Gust teď v červenci oznámí trojku (Spoiler: Asi ano).

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
2. 7. 2021 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Mi přišly skoro všechny Ateliery takové jednodušší, ale prostě mně to baví už od Totori. K tomu novému Atelieru, máš na mysliš tohle: https://twitter.com/GustSocialPR/status/1410886182142021633 Ono to může být něco nového k pokračování Blue Reflecion, ale je fakt, že si všichni myslí, že bude nový Atelier.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
1. 7. 2021 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Červen nic moc. Ať už hrami, nebo vlastně i časem na hraní. Jezdil jsem od nevidím do nevidím, takže jsem tak akorát stihl dohrát celou sérii ME včetně Andromedy, no a pak jsem si vyzvedl na Amazon Prime? Twitch Prime? BF4 zadarmo, tak teď hraju mulťák a strašně mi to nejde. Já radši CoD, ale ty "realistické" střílečky mě taky lákají, jen mě štve, že mi tahle tak nejde :D Biomutant se mi tu stále válí. Jednou jsem ho zapl, abych si smazal postavu a začal znovu. Strávil jsem asi 30minut rozhodováním se, jaký typ srsti a její barvy budu mít, no a pak jsem to vypl bez rozhodnutí :D Jo, a Titanfall 2 jsem si zase na chvíli zahrál. Podobný případ jako BFko. Občas mám své dny. Mrzí mě co se stalo s DnD, i když je pravda, že jsem jenom zahlédl pár negativních reakcí a specifika neznám, protože jsem ještě neměl na ni náladu, zatím se nezajímám.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 7. 2021 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Červen mi přinesl hodně zklamání. Těšil jsem se na Necromunda: Hired Gun a jak píše Ondřej, ze začátku to byl nářez, by jsem ze hry unešený, aby nakonec se z toho vyklubala natahovaná nuda. Druhá hra byla Dungeons & Dragons: Dark Alliance a opět v bledě modrém. I trailery mě navnadily, ale první recenze mě uzemnily. Začátek byl nadějný, za Bruenora mě to sice nechytlo, Cattie byla celkem nehratelná a až Drizzt to dokázal rozjet. Ale stejně jsem víc jak do třetího aktu nevydržel. Asi jsem od toho čekal větší příběhovku, ale ani koop to rozhodně nezachránil. To už je lepší Vermintide. Třetí hra, která mě červnové menu totálně otrávila byla kolekce Ninja Gaiden na PC. Tak odporně odfláknutý port jsem drahně let neviděl a doufám, že zase dlouho neuvidím. A ani ta hratelnost se šílenou kamerou mě neuchvátila. No a nakonec ze soudku toho lepšího ze šestého letošního měsíce. Epic se dohodl s tvůrci Genshin Impact a přidával k tomu bonusy, tak jsem se rozhodl hru zkusit. Asijské hry (vyjma Resident Evil, Silent Hill a Evil Within) jdou mimo mě, včetně Scarlet Nexus, který mě absolutně nezaujal, ale Genshin Impact mě celkem přesvědčil. Pěkná grafika, zajímavé postavy a slušná hratelnost mě donutila ve hře strávit několik hodin až do 12. levelu. Dočasně jsem toto čínské free RPG odložil, ale bavil jsem se u něj. Pak Farflame vydal parádní češtinu do Greedfall, do hry, ve které se rukopis Spiders nezapře. Ani ta s prominutím béčkovost. Sice je to jejich nejlepší hra a asi první od nich, kterou zřejmě dnes dotáhnu do konce, ale stejně jsem se neubránil pocitu mírné pachutě. Hra v první půlce je hodně zajímavá, nejvíc mě bavila v městském prostředí, ale od poloviny to šlo z kopce. Boj byl od začátku takový plytký, ale v úvodu to držel příběh a zasazení. Pak se hra ukázala v celé "kráse". Nudné questy (vyjma jednoho z vyšetřováním vynášení námořních armádních dat), které akorát nutí pendlovat z bodu A do bodu B, vyslechnout si nezajímavý dialog a takhle pořád dokola. Jedno NPC vás pošle k jinému, který vás odešle zpět k prvnímu a tak dále. Kdyby alespoň ty ostatní úkoly byly zajímavé. Teda ve druhé půlce, ta první byla zábavná. Nevím, kde se to tak pokazilo. Pak si člověk všímá i těch menších přešlapů, jako příšerné kopírování a opakování interiérů i celých lokací. Nebo v jedné cutscéně NPC v agónii prosí o lék, aby následné při návratu do hry vedle vás pobíhala, jako by ještě před vteřinou nebyla v posledním tažení. Nic dramatického, ale ubírá to na uvěřitelnosti světa. Prostě autoři se nemůžou vymanit z té "druhé ligy" RPG. Ale rozhodně mi jsou sympatičtí a jsem rád, že i takovéto menší hry vznikají. Chuť jsem si ale dokonale spravil u Jedi Academy. Nedávno jsem dojel Jedi Outcast a tak to bylo nasnadě. Ta hra snad nezestárla, naopak zraje jako víno. Takže nakonec nejlepší hra června je u mě tahle v nejlepším slova smyslu "vykopávka". Tedy spíš archeologický skvost. 😀

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 7. 2021 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Díky moc za podrobný report 👌 Jsem rád, že se alespoň ten Genshin Impact líbí, pro ten mám také slabost 🤭

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 7. 2021 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Skutečně líbí, sice teď jsem ho odinstaloval, ale vím, že se k němu vrátím. Až mě překvapilo, jak hodně mě to bavilo. Je až s podivem, že je to F2P hra, sice s mikrotransakcema, ale upřímně jsem si jich za celou dobu hraní ani nevšimnul a ani jsem neměl potřebu něco o nich zjišťovat a neměl jsem pocit, že bych byl o něco ze zážitku ochuzený. Podle mého, tak by se to mělo dělat a spousta vydavatelů by si z toho měla vzít příklad.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 7. 2021 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Tedy, to by mě trefil šlak. Dohrávám Greedfall, hraji vedlejší misi společníka a mám připravit pohřební obřad. Dorazíme k mohyle, usadily se tam dvě skupin potvor a mají hnízda, která je potřeba zničit. Hm, nemám elementární past, takže zpět k bodu cestování a k obchodníkovi. Vyčistím lokaci, zbavím se hnízd a společník mi řekne, že potřebuji k obřadu balzám. Takže opět cesta přes kus mapy k ohníčku a portnout se k obchodníkovi (nebo minimálně k alchymistickému stolu, pokud máte potřebné ingredience). To mi snad mohla říct rovnou při zadání úkolu, ne? Řeknětě mi, tohle má být zábava? A to není v této hře ojedinělý případ. Nesnáším takové umělé natahování herní doby.

Reklama
Reklama