Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo
Novinka Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo

Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One Apple iOS Android Android

S rozvojem mu mají mimo jiné pomoci finance od tvůrce TikToku.

Reklama

Práce herního vývojáře je po většinu času hodně náročná. Vývoj stojí hromadu prostředků a tlak, se během něj rapidně navyšuje. Úspěch navíc není vždy zaručen, o čemž se v minulosti mohl už přesvědčit nejeden tvůrce. Brněnské studio Madfinger Games v minulém roce procházelo velmi obtížným obdobím. Tržby nebyly tak vysoké, jak se původně očekávalo a ztráta tím pádem narostla. Jak totiž expandoval mobilní trh, tak se navyšovala i konkurence (Diablo Immortal, CoD Mobile) pro hry vytvářené touto doposud primárně na mobily orientovanou firmou. Celková aktuální ztráta se pohybuje okolo 21,7 milionů korun. Společnost však stále disponuje 85 milionů v nerozdělených ziscích, takže situace ještě není až tak špatná.

V budoucím rozvoji, schopnosti pokrýt mzdové náklady činící 35 milionů a celkové expanzi, má nyní společnosti pomoci minoritní akcionář Nuverse. Ten je součástí ByteDance, což je v technologická firma stojící za platformou TikTok. Čínská společnost investovala do Madfinger Games pět milionů euro. Brněnské studio aktuálně pracuje na vývoji AAA titulu pro PC stojícím na Unreal Enginu. Za sebe jsem rád, že se společnost konečně rozhodla oprostit od Unity, které značně zestárlo. Detailní informace o celkové transformaci, příjmech a mnoha dalších prvcích, si můžete přečíst v rozhovoru pro Lupa.cz představujícím primární zdroj tohoto textu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama