Zpět na článek

Diskuze: Český dabing remake Mafie potvrzen

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, síla zvyku :D

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to samozřejmě věc názorů. Je fakt, že herec to prožije víc než dabér a jeho vlastní hlas je přirozenější a lidi se s jeho hlasem zžijou. A když to potom nadabují, tak to nemusí být vždycky ono, s tím souhlasím. Hlavně, když jeden herec má někdy i 3 dabéry, to je pak zlo. :D Ale když se podívám na srovnání Mafia s CZ a AJ dabingem, tak mi ten AJ přijde horší (zvlášť u Toma, ten se fakt nepovedl). Ten CZ je zkrátka více prožitý a právě Rychlý mi přijde pro Paulieho jako super volba. To, že půlku hry řve, jak píšeš, to zkrátka patří k postavě. Takový malý cholera, jak říká Žlutý Pít. :D https://www.youtube.com/watch?v=YktJGRP4NRI

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Český dabing u Mafie mi příjde perfektní. Slyšel jsem to i anglicky a to byla teda fakt sračka.

Filip Zima

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[spoiler title=" "]`

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení nemáte někdo řešení u Mafie 2 na audio stopu u verze pro Playstation 4? Jde o to, že při cutscenách je zvuk mono a mimo filmečky to jde většinou stereo. Bylo to tak i předtím? (to si fakt nevybavuji). Jako jo přežiju to, ale jestli je nějaké řešení jak to posichrovat tak bych to uvítal protože je to takový polovičatý Samozřejmě v audio nastavení se nic nastavit nedá jako u PC verze :/

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já Vám nevím, jsem za dabing moc rád a předobjednávka je jasná, ale celkem jsem rád za nový dabing, nevím proč ale nějak u mě nostalgie u starého dabingu nefunguje, Rychlý se na Mafiána zoufale nehodí, je to takové čtene bez Emocí, v tom teaseru jak mluví Tom s tím připzvukem, mi sedí lépe, tohle byla škoda už ve dvojce, v dabingu chyběl přízvuk Vita, hodně často mluvil o tom že je Ital, ale z cz to tak nebylo cítit. Spíš na Paulieho bych viděl hlas třeba Ivana Trojana a na Tomyho pana Dlouhého. Na Dona Salieri Alois Švehlík. Ty by mi tam celkem sedli :)

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris Za mě je teda Rychlý super co se dabingu týče. A pokud bych měl vybrat někoho, kdo postavu nejvíce prožívá, je to právě on. Vašut třeba nebyl tak úplně prožitý, ale jeho hlas seděl perfektně. Kéž by se tam ti dva objevili.

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Však ano, je mi jasné, že jsem v menšině :D Jen mi prostě nikdy na příběh o Mafiánech, nesedli ty hlasy, Dalimil Klapka byl tedy vynikající v obou hrách. Mě by se i líbilo, kdy by remake byl ve vážnějším tónu, když to budou dvě hry, vždy si můžeme pustit klasiku i Remake :)

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris Určitě. Já si myslím, že i ta klasická jednička bude mít pořád to svoje kouzlo a lidé se budou vracet i k ní a ke starému dabingu. Docela bych ale rád znal složení dabérů, ať tak nějak vím s čím počítat. Né, že by dabing rozhodoval o tom jestli koupím nebo ne, ale bylo by to s ním super, kdyby aspoň dosahoval kvality staré Mafie.

Zergris

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie To určitě ano, kort když vezmeme, jaká je teď situace kolem dabingů obecně, ale doufám že to klapne

Corvus
Corvus
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 5. 2020 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris Kort prosím ne...

Corvus
Corvus
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 5. 2020 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris Naprosto souhlasím. Dokonce jsem kdysi o tomhle sepsal článek, za který jsem byl skalními fanoušky pranýřován. Ten dabing je asi tzv. kultovní, ale je prostě především typicky česky směšný a podobně namluvené figurky se hodí tak do nějaké české, humorné adventury. Korunu všemu nasadil právě naprosto OTŘESNÝ Rychlý, který neskutečně psychoticky přehrává a v každé scéně řve jak protrženej. Vašut byl někdy až moc stoicky nevýrazný a klidný. Nejhorší byla ale Rybová, která těmi svými 3 slovy totálně zničila atmosféru milostné scény. Já tedy na původním dabingu naprosto netrvám. U filmů je dabing totální přežitek a naprosto nechápu, kdo může přemluvení postav preferovat... Prakticky úplně KAŽDÝ předabovaný herec totálně likviduje původní vyznění originálu. A než to stačí zase někdo plácnout: ANO, JISTĚ, máme tu geniálního Filipovského, který zní mnohem lépe v roli Cruchota než samotný francouzský originál s Funésem. Jistě. Ale to je tak všechno (nemluvě o tom, že těmto starým pardálům se herecky už těžko někdo v současnosti vyrovná, nuly typu Kohák apod. určitě ne). Ať vezmu jakýkoliv lepší film, tak je přeci JASNÉ, že herec, který se kvůli roli dřel, šprtal, naučil se kvůli ní střílet z luku, ovládat meč a jezdit na koni a potom podá životní výkon na Oscara, NIKDY prostě nemůže český SERIÁLOVÝ "herec" překonat v nějaké kabince 1x1 metr, kde ČTE roli z papíru pod lampičkou... Naprosto nechápu lidi, kteří si zničí například (je jedno, co vyberu) Pána prstenů tím, že si jej pustí v televizi (o reklamách nemluvě). Dabing je absolutní ZLO a ve vážných hrách ten český vždycky vyznívá trapně. Zaklínač i Mafia jsou toho naprosto ukázkovým příkladem... Pepepepepepetr Ry-ry-chlý, viď To-to-tome! LOLec.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
21. 5. 2020 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus To je váš názor a nikdy Vám ho nebere. Mluvíte tu o nějakých charakterních rolí, ale řekněte mi, kolik lidí se dívá na dramata, kde se řeší nějaké vážné téma. V Hollywoodských filmech typu Avengers nebo Smrtonosná past je nějaká uvěřitelnost hlavní postavy naprosto k smíchu, přičemž právě tyhle filmy bývají nesledovanější a nejziskovější. Jinak vždycky si vzpomenu na ty anglické trailery na tyhle bijáky, kde nějaký chlápek pronese nějakou "úžasnou hlášku" takovým tím namachrovaným způsobem, tak víc už slyšet nepotřebuji. V podstatě některé akční filmy jsou už komedie sami o sobě. České seriály jsou to, co jsou, ale ony ani ty americké seriály nejsou všechny tak kvalitní, jak by se mohlo zdát z ČSFD. Já se seriálům raději vyhýbám, protože některé z nich jsou uměle natahované nudnou vatou. Jinak to, že jsou někteří herci seriáloví, z nich nedělá ještě něco horšího a neznamená to, že by snad na víc neměli. To že upsali svůj duši hraním v nějakém stupidním seriálu, aby si přivydělávali, jim snad nemůžete brát za zlé. Vy se na to dívat nemusíte, stejně jako to tak dělám já. Problém je i v tom, co se u nás točí a i ten rozpočet na filmy je někde jinde. Nemůžeme si zde dovolit točit drahé akčňáky, úžasné sci-fi, epické fantasy či velkolepé historické filmy. A tak se tu točí klasické české komedie, historické a politické filmy a kriminálky. A někteří proto, aby se nemuseli ztrapňovat na obrazovce v nějakém pitomém seriálu, se třeba proto dali na dabing, aby si alespoň něco přivydělali. Někteří lidé chtějí slyšet hlasy českých herců nebo jen nechtějí po náročném dni zaměstnávat mozek další zbytečnou činností a jedno, zda jde o dělníky či úředníky. Jinak nechápu, že to vadí zrovna Vám. U her si můžete vybrat jakou jazykovou verzi chcete, u filmů máte výběr buď na DVD nebo na zahraničních VOD službách. Jinak možná si právě díky tomu dabingu u Mafie tu hru koupilo a zahrálo mnohem víc lidí, než se kdy podařilo všem těm úžasným zahraničním trhákům typu AC, Warcraft, Tomb Raider. A ještě co se týče toho anglického dabingu, tak ten mi přišel dost nevýrazný. Hrát to s ním, to bych si připadal, že jsem snad omylem spustil další GTA a ne, že hraji Mafii a to bych u hry těchto filmových kvalit opravdu nechtěl.

Corvus
Corvus
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 5. 2020 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zergris "Ták tohle je moje království, běž dál a posaď se. Vyhrňte si rukáv pane, pomoc se blíží!" - mám dost... https://youtu.be/0aB5Jd7NnF4

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aby to nebyla ultra korektni sra#ka

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 To už si prý zamluvilo TLoU2 podle toho jak lidé vyvádějí třeba na redditu. Tady se přinejhorším ze Sáry stane Latisha - černoška s nevyhraněnou sexualitou která vystudovala medicínu a dokáže tak Toma naprosto profesionálně ošetřit potom co byli napadení v uličce a ona se sama dokázala ubránit násilníkům a zachránit i Toma. Ten se po ošetření zvedne, poděkuje a odejde domu kde bude čekat na příležitost srovnat s nimi účty. :D Ale trochu se bojím že si asi nebouchneme do velkého Stena u černé kočky...

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Vubec bych se nedivil, kdyby Tom byl homo a chodil za Pauilem.

Corvus
Corvus
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 5. 2020 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Co je korektního na tom, že někdo umlátí postavu golfovou holí z pomsty? To, že mají vývojáři koule zabít důležité/hlavní postavy? Naopak! Jak skvěle to funguje v současných seriálech?! Naprosto perfektně. Konečně jsme vyrostli a autoři mají koule na to zničit klidně i hlavní nebo velmi důležité postavy, které si fanoušci oblíbili. Přesně i proto jsou dnes seriály výborný. Žádné sračky typu: ON VLASTNĚ NENÍ MRTVÝ, protože za 150 dílů zjistíme, že se to jiné postavě celé jen zdálo. I proto je úspěšný například Stephen King, který dokáže své postavy trápit a vraždit. Není nad to vytrhnout diváka, hráče, čtenáře z komfortní zóny a šokovat ho. Naprosto nesdílím ten marast, který se na TLOU II navalil. Nikde žádnou agitku nevidím. Připadá mi, že jsou už z té korektnosti všichni vyhrabaný. Jen proto, že se chce pomstít bábovka a rozmašíruje nelítostně Joela? No a? Věky věků je pomsta hnací motor vražd. Od pravěku. A že ho zabije ženská? Tak se z toho hlavně všichni posírejte do vejšky. Jo, málem bych zapomněl, jsou tam ještě lesby... no to je ale strašný. Ruším objednávku :-D

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to není chyba steamu ale vydavatele, vydavatel si sám upravuej informace na produktové stránce

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stejně už vidím jak na to bude každej nadávat že to už není ten stejný dabing nejsou tam stejní dabéři že to není ono atd.

sypač

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Dabing u MAFIA 2 je Skvělej tak doufám že bude stejná kvalita.

Cougar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://www.youtube.com/watch?v=0eIoTzIKZPI Tohle třeba ať se můžou snažit jak chcou ale takhle skvěle to udělat znova nemůžou :D a jsem zvědavej právě třeba tahle konkrétní scénka, jestli nebude třeba předělaná atd... to by byl prostě průser.

FyAnkle

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, koukám na Steam a žádná čeština tam napsána není....

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FyAnkle čeština bude, všechno bude!

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FyAnkle Třeba bude exkluzivně na Epic store... Jo i taková doba přijde...

Malum
Malum
Level 36 Level 36
19. 5. 2020 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FyAnkle Steam nepíše dabing ani u remasteru Mafia 2 a přesto tam je. Mají špatné informace.

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vidíte, Češi, jak jsou na vás v USA hodní. Je nutné ale uznat, že ten remake M1 vypadá fakt parádně, původní hru jsem nikdy nedohrál. Teď mám ale už předobjednáno a nemůžu se dočkat. Jsem rád, že vávra s tím remakem nemá nic společného, snad nedostane v médiích moc prostoru, umím si představit, jak by prskal.

ktopak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cibulový punk Dost trapný koment na to aby si vyvolal schválně silnou reakci :D Takže ne, nežeru ti to..

travex76

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cibulový punk Co to je vávra? To myslíš pana Vávru, cibulový skunku? Docela by mě zajímalo proč se tady snažíš někoho nasrat. To, že jsi originál nedohrál a nemůžeš se dočkat remaku o něčem rozhodně svědčí, že. Tipuji tak 12-13 let? Možná trochu méně.... :D

ktopak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@travex76 Proč mu na to vůbec odpovídáš :-D, vždyť jde vidět, že to napsal schválně aby se takové komenty jen hrnuly.. Je to rejpal.

newborec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@travex76 Taky jsem jedničku nedohrál, bylo to v době, kdy už to bylo prostě starý, a těším se na remake, je mi 44. Vávra je extrémně nesympatický tvor. Kdysi něco dokázal, ale ty jeho kecy, třeba k politice .

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nic, to nejde nekoupit!

FlyAnkle

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Taky jsem chtěl koupit, koukám na Steam, ale čeština tam napsánna není...

Blackmoor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak přece bůh existuje :) … TAKE MY MONEY ….

BabetakCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna Alexej Pyško je špičkový dabér. Spíš se obávám, že půjde o naprosto neznámé a méně kvalitní dabéry.

Cougar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, ale samozřejmě důležitá otázka je, kdo se na dabingu podílel ... Je divné že nic ještě neprosáklo, ale pokud nebude na Tommyho Vašut tak už to bdue první průser ... Jako veterán co dohrál Mafii nekolikrát budu těžko zkousávat, jestli bude každej hlas úplně jinej ...

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar Ta hra bude stejně vypadat jinak. A člověk by měl být aspoň trochu vděčný, že se český dabing v nějaké formě objeví... Prý průser -___- Člověk se asi opravdu nemůže zavděčit všem.

Cougar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V A proč by to nemohl být průser? já jsem prostě od přírody pesimista a Hangaru 13 nevěřím vůbec nic a né jen kvůli Mafii III ... jak píšu dabing může být průser hlavně díky zvyku ... Ale to že hru hodlají totálně předělat, přepisovat a ještě rozšířit nemusí žádný dabing zachránit, ale může se z tý hry stát klidně hovno , to je prostě můj názor a souhlasím s Vávrou že od toho nic neočekávám :D

Malum
Malum
Level 36 Level 36
19. 5. 2020 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar Určitě bude snaha získat pro ten projekt i Marka Vašuta. A i kdyby se to nepovedlo, tak je samotný dabing velice vstřícným gestem. (Pro které se vyplatí hru koupit.) Zkuste být pro jednou optimistický. Nepamatuji si, kdy u nás naposledy vyšla nějaká nová hra s dabingem. V předminulém desetiletí?

Katanna

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar Rychlý řekl, že se dabingu neúčastní, takže komplet předělanej, což dává logiku.

Zeslonatrus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar Je to tak v pořádku, dostaneme stejný, ale zároveň jiný zážitek. Ty časy kdy jsme to hráli jako děcka se stejně nevrátí 😁 Je to spíš nostalgický dáreček, příjemné připomenutí. Ale původní Mafie bude vždy nepřekonatelná díky sentimentu který k ní chováme.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2020 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar nepočítal bych s tím,postavy ani nebudou vypadat dle svých předloh (stačí se podívat na Tommyho jako člena Black Cats motogangu - bojím se co s tím udělaj 😱 ),takže Alexej Pyško klidně může dabovat Paulieho a my se s tím budeme muset smířit :D na druhou stranu můžeme být rádi,že tam dabing vůbec je 👍

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Martine, čekal jsem, že sem tuto novinku dáš, když sem viděl kolik komentářů je na český dabing ve vedlejším článku :-))))

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Doplnil jsem to i do původního článku, ale je mi jasné, že pro mnoho lidí je to tak velká věc, že si zaslouží svůj vlastní prostor 🤭

Reklama
Reklama