Zpět na článek

Diskuze: Cestou necestou na E3 2011: Battlefield 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hopla. Omlouvám se za geografickou nesrovnalost. Došlo k chybě v překladu a správná iformace je, že hra bude začínat v Sarajevu a na hranicích Iráku (což značí minimálně dvě hlavní postavy) . Informací zatím není dostatek a já jsem na zeměpisu ve škole nikdy nedával moc pozor. každopádně je chyba plně na mé straně a všem dotčeným se ještě jednou omlouvám.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ctira. d: Souhlasím. Již jsem to zde psal, ale žádná odezva.

Ctirad Kolaja
Ctirad Kolaja
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele od kdy je Sarajevo v Iráku? Já myslel, že je to hlavní město Bosny a Hercegoviny. A proč szorvna Sarajevo? Jak ten, kdo psal tento článek na to přišel. Když sami lidé z DICE, říkají, že ta mapa nemá valný smysl. Je tam prostě jako podtžení realističnosti. Já nechci rýpat, to v žádném případě. Jen si myslím, že nyste se mohli více zaměřit na podobu vašich článků. Není to poprvé, co jsem zde v nějakém textu, našel pár nesrovnalostí. Ono je někdy, možná lepší počkat nějakou tu chvilku a vydat výborný produkt, než být první na trhu, ale jen průměrní. Držím palce.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
8. 5. 2011 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas s Ahamara. Já jsem taky hrával cod 4 jak zběsilej, ale jen do doby než jsem poznal battlefield bc2. V cod není bojová technika a s tou je fakt velká prča. Jsou to nádherný velký bitvy. Kdežto v cod je to taková komorní přestřelka. A to zpracování je taky mnohem lepší nemůžu si pomoct, takže dojem z bitvy je uplně někde jinde. B3 vs BC2 ? V bad company se chtěli akci zintenzivnit oproti B2. Tqakže B3 by měl býtvíc o taktice půjde zalehnout což dělá hrozně moc. No uvidíme

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CoD ukazuje koncept dnešního boje v městské zástavbě bez podpory obrněné techniky (pokud nepočítáme perky) . BF se naopak ukazuje koncept klasické bitvy a v tom je podstatný rozdíl, který moc lidí nechápe. Ani jedna hra se nedá označit za reálnou a jako takové jsou hry prostě a jednoduše vytvořené pro to, aby to pro hráče byla zábava. Možná by stálo za to napsat o tom blogový článek a konečně tohle téma trochu osvětlit čiroké veřejnosti .

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A taky téměř kompletní destrukce prostředí a vozdila. V CoDku se holt v tancích, stíhačkách, bojových lodích, obrněných transportérech a vrtulnících apod. nezalétáš/neprojedeš.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem, nie som BF hráč. Trojku by som chcel vyskúšať. Čiže ak to dobre chápem pozitíva sú vo veľkosti máp, počtoch hráčov a vizuále. Taktiku neberiem, to je o ľuďoch.

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
8. 5. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

E3

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jo. BFBC2 je supr hra a je spíše akčnějšího rázu, BF3 bude taktičtější, větší a hezčí. A 64 lidí na mapě bude taky maso. Takhle nějak si to představuješ?

Bela
Bela
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zase len BF versus CoD. Prečo sa nebavíte v polohe BF BC2 versus BF3. To by ma celkom zaujímalo.

rampage
rampage
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to pardon, ze to nekteri nepochopili je zajimave, ze ty ale ano

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rampage problém je v tom, že nadsázka se musí umět správně používat .

rampage
rampage
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: ano! ty jsi na to kapnul! prejmenoval jsem si slozku s armou na battlefield bad company 2 a ted tu perlim... rika ti prosim te neco nadsazka? troufam si rict ze ne

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rampage, ty jsi asi ten poslední BF nehrál. To co popisujes je ArmA nebo OF

rampage
rampage
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: souhlas!

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rampage BFka a CoDčka jsou nesrovnatelné kousky. Já jsem hrál oboje (a né zrovna krátkou dobu) a rozdíl je naprosto jasný. CoD je čistokrevná FPSka, ale BF se tak nedá zdaleka nazvat. Je to pokus o vytvoření arkádové války. Flashpoint byl sice super, ale většině hráčů ho jednoduše hlava nebrala. Battlefield má všechno co mají Flashpointy, ale v trochu stravitelnější podobě. Hold nikdo nechce ovládat tank za pomocí třech hráčů a zadávat miliony příkazů jen pro to, aby si rozsvítil baterku. Série BF toho využila a tuhle díru na trhu zaplnila. Koncept se ujmul a je relativně úspěšný. CoD oproti tomu dodává klasickou arkádu po vzoru Quaka. Lidi dostali do rukou moderní zbraně a najednou si všichni můžou zahrát na Arnolda v nekonečné řežbě. Oba dva koncepty mají neco do sebe a oba si najdou své fanoušky. Narozdíl od CoD se ale bohužel BF musí vždycky pročistit od dětí, které si přišli vyzkoušet destrukci a podobné fičury a hrají si ve vrtulnících na atentátníky z jedenáctého září. Hold všechno má svá pro i proti a mně připadá nefér nový Battlefield předčastně hodnotit, když jsme viděli teprve jedno alfa video a dostali jsme skromné příděly informací .

rampage
rampage
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mihal: nevim co na cod vidi ostatni ale ja v nem vidim poradnou akcni FPS (mp samozrejme) - rychlost, skill, promod ikdyz postupem casu ty dily slabnou jestli si chcete hrat na vojacky tak je BF skvela volba. . lezet 5min v trave, po peti minutach jit do baraku, kde preckate do konce mapy, tak prosim. . hrajte BF

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já radši risknu bugy, než abych to hrál na mapách 12 na 12 Fatale .

Fatal.ErrorXP
Fatal.ErrorXP
Level 1 Level 1
8. 5. 2011 02:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara no myslím že BF3 je někde úplně jinde Jenom říkám to co DICE, že se počítá s problémy. Jak u PC tak i u konzolí, ale u PC je to otázka peněz, u konzolý patchů (většinou)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
8. 5. 2011 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Multiplayer BF BC2 na pc hraju přes rok a pořád mě perfektně zabaví. Proti gustu nic nemám at cod zase strhá prodeje, ale opravdu nerozumím tomu co na této hře vidíte. Takže B3 je pro mě jasně nejočekávanější hra roku a jestli tohle nebude naprostá bomba tak už nic. (Předobjednávat nebudu, na to je hrozně brzo, může se stát že to nebude ono, ale TO SE NESMÍ STÁT ! ! ! ! )

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fatale jenže Crysis 2 mi taky PC neroztavil a .

Fatal.ErrorXP
Fatal.ErrorXP
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara vždyť sami řikali, že to bude pro PC náročné ikdyž budou mít nejnovější komponenty.

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na mp jsem opravdu zvědavý

Bela
Bela
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale bugy sú smrteľný hriech herného priemyslu. A najhoršie je, že sme si na ne viac alebo menej zvykli. Bol to postup uvarenia žaby

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč by měla být PC verze zabugovaná Fatale? Měla by to být naprosto samostatná verze a tím pádem by se počet případných bugů mohl celkem slušně omezit. Krom toho ukaž my dneska hru bez bugů (krom nového Starcraftu) . Před nedávnem se tu řešilo, že bugy jsou dneska naprosto běžná záležitost a teď se to vytahuje jako jeden ze smrtelných hříchů herního průmyslu ?

Reklama
Reklama