Chcete zrušený Silent Hills? Podpořte jeho nástupce
Allison Road Novinka Chcete zrušený Silent Hills? Podpořte jeho nástupce

Chcete zrušený Silent Hills? Podpořte jeho nástupce

Michal Burian

Michal Burian

13

Nadějný indie projekt Allison Road bojuje o život na Kickstarteru. Od komunity chtějí tvůrci vybrat £250 000.

Reklama

Společnost Konami před časem zrušila Silent Hills, na které měl pracovat japonský designér Hideo Kojima a režisér Guillermo del Toro. Fanouškům se to pochopitelně nelíbilo. Toho využilo nezávislé studio Lilith, které vytváří nástupce. Při tvorbě se inspirovali hratelným prototypem P.T.

V Allison Road na hráče čeká hororová atmosféra z pohledu první osoby. Sledovat budeme příběh nejmenovaného protagonisty, který se jednoho krásného podzimního dne probouzí se ztrátou paměti. Na nic si nepamatuje a netuší, proč se nachází v jednom z městských domů na předměstí Manchesteru. V průběhu pěti nocí budete mít za cíl odhalit tajemství domu a utkat se s mysteriózní Lily a dalšími temnými subjekty.

Vývojáři se netají tím, že se inspirovali právě u P.T. Stejně tak využívají prvky z Resident Evil, Silent Hill 2 a Dead Space. Hráčům slibují návrat ke kořenům pravého psychologického hororu. Mezi klíčové prvky řadí stealth a průzkum. Abyste si hru užili ještě více, bude Allison Road podporovat VR, ale k hraní nebude potřeba.

Indie tým se snaží mít Allison Road připravené do konce roku 2016. Pokud bude kampaň na Kickstarteru úspěšná, tak se tým o deseti členech rozroste a bude možné zajistit vše potřebné, aby hra vyšla pro PC. Cíl je stanoven na 250 tisíc liber. O 50 tisíc liber více umožní vytvořit Mac a Linux verze, celkových 375 tisíc liber potom více jazykových verzí. Potom přijdou na řadu také PS4 a Xbox One verze.

„Máme vše promyšlené, k vývoji využijeme vlastní finance, abychom hru dokončili bez ohledu na to, co se nám podaří na Kickstarteru. Peníze navíc poslouží k rozšíření našeho týmu. Talentovaní vývojáři nám pomohou s vývojem a zajistí, že hra vyjde dříve. Náklady na tuto hru jsou mnohem menší, než u většiny AAA her. Ve skutečnosti by to bylo podobné, ale nemáme takové platy a disponujeme jen základní kanceláří, kde na počítačích využíváme Unreal Engine. To nám pomáhá soustředit všechny naše zdroje na vývoj hry,“ dočteme se v prohlášení.

Crowdfundingová kampaň na Kickstarteru potrvá do 21. října.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama