Čím se pochlubilo Call of Duty: Ghosts na prezentaci Xbox One?
Call of Duty: Ghosts Novinka Čím se pochlubilo Call of Duty: Ghosts na prezentaci Xbox One?

Čím se pochlubilo Call of Duty: Ghosts na prezentaci Xbox One?

Martin Cvrček

Martin Cvrček

77

Představení další generace Xboxu máme úspěšně za sebou, takže se můžeme v klidu podívat na to, co nás čeká v další generaci Call of Duty <strong>+ trailer, deníček, obrázky a artworky</strong>. <strong>Aktualizováno o videa v HD</strong>.

Reklama

Je nám jasné, co vás na novém Call of Duty zajímá nejvíc. Engine. Grafická stránka chystaného dílu byla na prezentaci Xbox One ukázána v docela slušné podobě. Vývojáři z Infinity Ward se pochlubili třeba volumetrickým osvětlením nebo detailními texturami, ukázanými na příkladu modelu vojáků a bojového psa, a skutečně to vypadá dobře, alespoň z hlediska detailů. Pes má v uchu tetované číslo, voják má na rukou vidět zřetelné jizvy, a pokud jde o obličej, i ten vypadá přesvědčivě.

I prostředí vypadá působivě, mohli jsme vidět především džungli a mořské dno, kdy obojí vypadalo víc než slušně. Nicméně, na některých věcech budou muset tvůrci stále zapracovat, třeba na vodní hladině, která vypadá pořád stejně tragicky a směšně jako v Modern Warfare 3. Některé věci se prostě zatím nezměnily, jak prozradil Mark Rubin britskému Eurogameru. Navíc prohlásil, že engine nemá jméno, už jenom proto, že ho vývojáři ani pojmenovat nechtějí. Na řadu informací byl bohužel dost skoupý, třeba na otázku rozlišení obrazu na konzolích. Takže na bližší info ohledně enginu si ještě budeme muset počkat.

Pokud jde o příběh, Ghosts se odehrává za 10 až 15 let, opět nás tedy čeká blízká budoucnost, která ale není zrovna růžová. Jakási katastrofa totiž tvrdě zasáhla Ameriku (nejspíš větší katastrofa než válka s Ruskem nebo další generál Shepherd), přičemž jsou ozbrojené síly tak nějak v háji, stejně jako vláda. Nad vším přitom visí superhrozba v podobě nějaké země. Jaké, to zatím nevíme. Doufejme, že budou tvůrci trochu originální a neukážou jen další vizi konfliktu s Čínou nebo Severní Koreou. Scénář má každopádně na svědomí Stephen Graham, který napsal scénář k filmu Traffic, a jak slibuje Rubin, vše má být více apokalyptické.

K lehkým změnám došlo i v rámci hratelnosti. Bude se možné vyklánět. A to asi i na konzolích. S výjimkou Modern Warfare 2 a 3 byla tato funkce na PC vždy samozřejmá, na konzolích to však bylo od dob Call of Duty 2 tak trochu tabu, protože na gamepadech nebylo dost tlačítek. S tím je teď očividně konec.

A pokud jde o multiplayer, tentokrát nás čekají dynamické mapy, které budou ovlivňovat různé události, třeba zemětřesení, stejně tak může hráč např. pustit na nepřítele hromadu klád. S těmito funkcemi už delší dobu experimentuje Treyarch v rámci série Black Ops, ale teď se do toho očividně pustilo i Infinity Ward. Tentokrát také bude možné více přizpůsobit hráčovu postavu, čeká nás možnost výběru jednotlivých částí výstroje, například helmy.

Když to všechno sečteme, zatím nedošlo ke zvlášť šokujícím informacím, ale zatím je brzy cokoliv soudit, více se dozvíme v následujících měsících. Jo, a abychom nezapomněli, v případě DLC se opět můžeme "těšit" na měsíční exkluzivitu pro Xbox One. Až po měsíci od vydání se dodatečný obsah probojuje na další platformy, což už je v případě CoD klasika, která určitě nikoho nepřekvapí.

Artworky

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama