Co jste chtěli vědět o Deus Ex a nebáli se zeptat
Deus Ex Novinka Co jste chtěli vědět o Deus Ex a nebáli se zeptat

Co jste chtěli vědět o Deus Ex a nebáli se zeptat

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

5

Vývoj nového Deus Exu je fanoušky bedlivě sledován, čehož si prý tvůrci nesmírně váží a proto čas od času odpoví na pár jejich dotazů <strong>+ nový gameplay trailer a galerie</strong>.

Reklama

Díky zatím poslednímu podobnému aktu jsme se tak mohli kupříkladu dozvědět, že ne všechny volby, které před vás hra postaví, budou mít jasné řešení. Zároveň ale údajně nehrozí, že byste potřebné informace pro další postup museli zdlouhavě hledat.

Rovněž bude ve hře možné číst noviny či elektronické knihy, avšak bankomaty se do finální verze nedostanou. Ačkoliv to vývojáře mrzí, neměli prý dostatek času na to, aby této funkci mohli věnovat adekvátní péči.

Určitě ale doporučujeme s sebou podobné blbůstky netahat. Velikost inventáře je omezena (patří do něj vše, kromě příběhových věcí) a i když investujete do jeho rozšíření, stejně se vám čas od času nevyhne složitá volba co zahodit a co si nechat.

A přemýšlet budete muset i při volbě vylepšení pro vaši postavu. Jakmile se totiž pro něco rozhodnete, bude to na pevno a nic už s tím neuděláte. V rámci přehlednosti budou veškerá rozšíření rozdělena do celé řady kategorií - "paže", "nohy", "hrudník" atd.

Pokud by vás to zajímalo, do začátku bylo Adamovi dáno Single Takedown, IFF, Retinal Prosthesis, základní schopnost hackování a Infolink. Co se prozměnu regenerace života týče, tvůrci varují, že si hráči budou muset dávat sakramentský pozor.

Upustili prý od konceptu á la Call of Duty a Halo a vaše zranění se budou hojit podstatně pomaleji. Újmě na zdraví nicméně velice snadno předejdete, pokud nepřátele zneškodníte jako první, k čemuž vám poslouží slušná řádka zbraní.

Ty budete moci kupovat v tajných obchůdcích rozesetých po celém herním univerzu, kdy každý bude nabízet něco trochu jiného. A stejně tak se údajně budou lišit i hackovací minihry. Aby se předešlo stereotypu, bude každá takováto pasáž vycházet z jiných předpokladů (jaký máte level, okolnosti apod.), což by mělo zajistit, že se nikdy nebudete nudit.

Co se interaktivity týče, stále si budete moci sáhnout na celou řadu věcí, a kupříkladu je využít k odlákání NPC, avšak absolutní volnosti se nedočkáte. Můžete se ale místo toho těšit třeba na pouzdra na zbraně. Ne vždy se totiž bude hodit držet zbraň v rukou a aby zmizela ve vzduchu je řešení ještě o třídu horší.

A sladká tečka na závěr; vývojáři nevyloučili, že v soundtracku k Human Revolution dost možná zazní pár motivů z předchozích dílů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama