Vylepší hratelnost, umělou inteligenci a opraví spoustu chyb a problémů. Na frekvenci snímků za sekundu se ale zatím nedostane.
Od prvního dne, kdy Assassin's Creed: Unity vyšlo, čelí Ubisoft intenzivní kritice od fanoušků, kterým se nezamlouvá, že společnost minulý týden uvedla na trh hru se spoustou problémů, chyb, nedodělků a především si stěžují na mizernou frekvenci snímků za sekundu. Frame-rate má masivní poklesy na všech třech platformách, kdy klesá i pod hranici 20fps a v mnoha místech, kde není ani človíčka, se viditelně seká.
Ubisoft se snaží situaci napravit, tým vývojářů pracuje na opravách. Některé už vyšly a z našich zkušeností lze konstatovat, že vylepšují výsledný zážitek z hraní AC: Unity. Pokles fps však místy trvá. Na frame-rate se nezaměří ani dnes představená třetí aktualizace. Místo toho výrobce slibuje vylepšení hratelnosti a umělé inteligence.
Po vydání třetího hlavního patche by se vám nemělo stát, že se hlavní hrdina Arno zasekne (včetně vozíku se senem), neměli byste mít problém dostat se do nebo z úkrytu a rovněž Ubisoft myslí i na obecné problémy s kamerou. Zejména pak v místnostech, kde nevidíte ikonku upozorňující vás na útok nepřítele.
Arno má v různých situacích problémy s detekcí NPC. To také opraví chystaná aktualizace, stejně tak umělou inteligenci postav.
Třetí část se bude týkat matchmakingu a konektivity. To se vztahuje na celou řadu otázek s kooperací, včetně chyb bránících se připojit do hry. Stejně tak budou přidány chybějící popisky k některým misím a lokalizace a další věci ohledně menu a HUDu.
Poslední věcí je obecná stabilita. Ta zahrnuje opravy několika nehod, které byly identifikovány v kampani i co-op módech.
Závěrem dodejme, že dneska na Xbox One dorazí druhý patch. Postup a plány Ubisoftu s opravou AC: Unity můžete sledovat ve speciálním live blogu.