Cevat Yerli, generální ředitel německého tvůrčího celku Crytek, se rozpovídal o akci Codename: Kingdoms, kterou jeho tým chystá ve spolupráci s Microsoftem exkluzivně pro Xbox 360.
Cevat Yerli se kolegům z CVG svěřil, že Codename: Kingdoms bude tlačit Xbox 360 na hranici svých možností a nabídne hráčům skutečně novou a intenzivní zábavu.
Redakce tamního magazínu se generálního ředitele Cryteku zeptala, kdy se o tajemné akci dozvíme více informaci. Odpovědí jim bylo: "V současné době nemohu o hře více říci, možná na E3, možná dřív, ještě nevím."
Codename: Kingdoms nebude čistokrevnou akcí, což potvrzuje také sám Yerli: "Jako společnost nemůžete dělat jen střílečky, musíme se chovat zodpovědně a vytvářet i nové formy zábavy a interaktivních zážitků. Osobně si myslím, že Kingdoms nabídne novou interaktivní zábavu."
"Práce s Microsoftem nám umožňuje vytvořit něco opravdu nového a úžasného. Myslím si, že Kingdoms bude úplně jiný. Díváme se na nové výzvy a přemýšlíme, co lidé chtějí hrát. Ať už je to cokoliv, my se budeme snažit udělat žánr, který ještě neexistuje. V každé chvíli co hráč hraje, mu chceme nabídnout nový zážitek, což bylo také jádrem vývoje naší nové IP."
Již v srpnu loňského roku se Cevat Yerli nechal slyšet, že Kingdoms nebude God of War, což pro CVG zopakoval a dodal, že si dali hodně záležet na bojovém systému, který posílí úžasnou akci.
Yerli se dále vyjádřil k samotnému grafickému zpracování, řekl, že Crysis 2 dostali na velmi dobrou úroveň, Kingdoms na tom bude ale ještě lépe, protože jim zaměření na jednu platformu dovolí tlačit schopnosti Xboxu 360 na hranici svých schopností, možná až na 110 procent.
Závěrem se Yerli zmínil i o pohybovém ovládání: "Kinect hry jsou v současné době velmi ležérní, hlavní proud je zaměřen na rozvoj trhu. Do dvou až tří let to může být jiné, budete moci hrát i lepší hry."
Po této odpovědi následovala okamžitě zvídavá otázka: Stejně jako Kingdoms?
"Já nevím," prohlásil Yerli se smíchem. "Možná ano, možná ne," dodal.