Bude však mít tolik obsahu a života, že si této drobnosti ani nevšimnete.
Velikosti mapy, kterou nabídl třetí Zaklínač, je opravdu těžké konkurovat. Hráči klidně mohli strávit stovky hodin bloumáním po krajině a stejně zbyla spousta aktivit, které mohli dělat a míst, která mohli prozkoumat. Cyberpunk 2077 bude ale naprosto jiným druhem hry, a proto bude velikost mapy, po které se bude hlavní postava V pohybovat, o něco málo menší, než měl k dispozici zaklínač Geralt. Nezoufejte však, jelikož hrací plocha bude podle vývojářů mnohem více zahuštěna různými aktivitami.
V rozhovoru magazínu GamesRadar z letošního Gamescomu producent Cyberpunku 2077, Richard Borzymowski, pověděl, jak CD Projekt Red přistupuje k tvorbě herní mapy a přirovnal ji k předešlému projektu tohoto oblíbeného vývojářského studia.
"Pokud se budete čistě dívat na plochu a kilometry čtvereční, pak by mohla být mapa Cyberpunku 2077 o něco málo menší než ta, kterou jsme měli ve třetím Zaklínači. Hustota obsahu však nabídne to, co přinesl Zaklínač 3 a navíc vymaže divočinu, která v Zaklínači byla, ale do Night City se moc nehodí. Otevřený svět naší poslední velké hry byl plný obrovských plání a lesů mezi menšími vesničkami a velkými městy jako Novigrad, v Cyberpunku 2077 se ale nacházíme v Night City. To funguje jako naprostá součást celého uspořádání, můžete ho klidně brát jako dalšího protagonistu, a to je přesně ten důvod, proč musí být tak zahuštěné. Pokud by město nebylo uvěřitelné, tak bychom nedosáhli takového efektu, jaký chceme, a proto jsem jej naplnili životem."
Cyberpunk 2077 s českými titulky vychází 16. dubna 2020 na PC, PlayStation 4 a Xbox One, později zamíří i na Stadii. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.