profile-image

Emeriss013

Jiří Šmerda
Registrace 5. 11. 2018
ID 410116592
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

The Surge 2 se připomíná novým trailerem

The Surge 2 se připomíná novým trailerem

Vydání The Surge 2 se nezadržitelně blíží, připomeňte si jej novým trailerem

13. 9. 2019 18:00

Komentáře

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od chvíle, kdy se začali objevovat vážné náznaky o OW2, jsem přemýšlel, jestli je pro tuhle hru na světě místo. Je tu spousta důvodů si myslet, že se jedná jen o žďímáňí dalších peněz z hráčů, ale přístup, který Blizzard zvolil v představení tohoto spin-offu mě naprosto přesvědčil o tom, že OW2 je pro milovníky této franšízi, jako jsem třeba já. Miluju vše, co Blizzard okolo Overwatche vytvořil a že se nejedná jen o PvP střílečku, ale o skutečný svět s vlastním originálním příběhem, kde každá postava je sama o sobě silný charakter. A co mě v tomto světě chybí, mi přesně slibuje druhý díl. Zažít ten příběh, který Winston před více jak třemi roky započal. Plnohodnotný příběh prostě nepřidáte jednoduchým updatem a pokud to bude tak komplexní, jak doufám, tak si ani nepřeji aby se jednalo o pouhé DLC. A ta správná cesta dle mého názoru vede přes čislovku 2. Je mi jasný že spoustu hráčů zajímá příběh asi jako volba správního rady v Ekvádoru, ale v tom je ta krása, že Blizzard nikoho nenutí do přechodu na nový díl a jasně říká, že vše, co přinese MP v Overwatch 2 si zahrajete i v originálním díle. "No one gets left behind" říká Jeff Kaplan a já mu to věřím a ve stoje tleskám. Blizzard zase jednou získal mojí pozornost, tentokrát v tom nejlepším světle.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
15. 10. 2019 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel S tímto musím jen souhlasit, a to i když sleduji Fortnite jen skrze novinky a nikoliv jako hráč. To, co s ním ale Epic dokázal za poměrně krátkou dobu, je až neuvěřitelný a vlastně mě strašně mrzí, že mě samotná hra nijak moc nebaví, a to už jsem jí dal spoustu šancí. O takové podpoře ze strany vývojářů si může velká většina ostatních multiplayerových her nechat jen zdát. Vůbec se nedivím tomu, že je Fortnite tak dlouhou dobu světovým fenoménem a všechno je to naprosto zasloužený. Mě zbývá jen doufat, že se jednou Respawn s Apexem dotáhnou na podobnou úroveň, ačkoliv novou mapou si mě zase pořádně dostali. 😀

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
1. 10. 2019 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Ahoj, vzhledem k tomu, že o této chybě se nejen zde v komentářích tak často mluví, asi musí být skutečná. Je jen možné že jsem si této nesrovnalosti nevšiml a to především proto, že nejvyšší anglickou ligu jsem hrál až ve svojí čtvrté sezóně a v rámci šetření času jsem ji většinou prošel pomocí simulace. Stále si však stojím za tím, že tato nesrovnalost se mé zkušenosti moc netýkala a důkazem mi buď obrázek v druhé sérii záběrů na závěr části zaměřené na gameplay. Zde oba slavné týmy byly jedinými, kteří dokázali můj Walsall napumpovaný penězi ropných baronů přeskočit. Nebylo to sice tím extrémně vysokým bodovým ziskem, na který jsme v současné době zvyklí, pořád však byli pro mě nedosažitelní. Ba co víc, i zbytek uvedené tabulky vypadá poměrně reálně ( samozřejmě mimo Walsall), v těsném závěsu skončil Arsenal, Chelsea a ManU a já bych nic jiného ani neočekával. Pokud tak FIFA 20 dělá něco špatně, mojí verzi se to nejspíše vyhlo obloukem. Co se týká brankařů za svým si pevně stojím. Bavil jsem se o tom i s jinými hráči a někteří z nich kvůli tomuto prapodivnému vyrážení balónů téměř přestali hrát online zápasy. Dokonce i na tréninku u týmu ve kterém jsem byl hrát Pro Clubs jsme dostali několik gólů po takovéto nesmyslné chybě. Sám hráč, který normálně zastává roli brankaře v české lize to komentoval slovy, že tohle je v letošním ročníku naprosto běžné. Nakonec i samotná EA Sports si na základě fanouškovského feedbacku všimla, že tohle asi není naprosto v pořádku a v dnešním představování úprav pro nejbližší update, dala na první místo právě zmiňované hráčské odrazy. A samozřejmě beru že brankaři nikdy nebyli perfektní a stoprocentní, ale to co předvádí ve FIFA 20 je opravdový extrém.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
30. 9. 2019 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny FIFA byla vždycky o grindu, tohle se nemění ani novými módy 😂 Co se týká těch bugů, spousta z nich mi příjde jako velice specifických a pokud bych na ně chtěl narazit, musel bych je opravdu vyhledávat. Některé věci mi snad ani vadit nemohli, protože´jsou ukryté v místech kam mě mé herní kroky prostě nezavedly ( skautování ve Walesu, do úprav hráčů jsem se taky nepouštěl a bohužel ani složení skupin CL jsem blíže nestudoval, asi mě ani nenapadlo hledat na těchto místech chyby) S jinými věcmi jsem naopak problém neměl vůbec (Tiskovky můžou být po čase poněkud stereotipní, hráč je však vůbec nemusí absolvovat a oproti loňskému roku je to obrovský posun, z morálkou/formou jsem byl naprosto spokojenej a dle mého fungovala tak jak měla) a tak dál bych mohl pokračovat. Navíc ve srovnání s tím, co režim kariéry nabízí a jak byl v průběhu let dle mého názoru hodně vydařeně vymodelován, těchto několik specifických chyb zas tak moc ten dobrý dojem neovlivní. Ale asi pochopím hráče, kterým tyto věci nedají spát.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
30. 9. 2019 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Teoreticky by to jít mohlo, ale to by si ve hře musel strávit hodně moc času.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
30. 9. 2019 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Tak tento incident mě minul, takže se rád nechám poučit. Každopádně jsem během recenzování v kariéře prošel 3 sezóny ( samozřejmě částečně simulované) a nikde jsem na žádnej problém, který by mě zvedl ze židle abych šel malovat transparenty , nenarazil. Volta nic podobného jako Kariéru nemá. Funguje částečně jako Be a Pro, bez možnosti přestupů. Jen můžeš do nekonečna zlepšovat svoji postavičku z příběhu a částečně tým. Jinak jsou tam offline turnaje na všech dostupných hřištích. A samozřejmě zmiňovaný online soupeření. 6 hodin je opravdu jen pro příběh, který každopádně taky můžeš opakovat až do zblbnutí. Navíc si Voltu kdykoliv můžeš zapnout v režimu Výkop za jakýkoliv dostupný tým.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Souhlasím, tento trailer mi tu hru naprosto prodal!

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher No... Vyhlašuji tipovací soutěž. Co se stane dřív? NHL se dočká nového enginu, nebo se nám Sam Fisher vrátí v nové hře? Aby jsme na oboje nečekali třeba jako na takového Godota.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Draper Bohužel nejde. Tvůj dotaz mě zaujal, tak jsem se vydal hledat a nenašel. Můžeš si tam jedině přepnout hudbu v pozadí hlavního menu z klasického soundtracku na "tématickou hudbu", aneb otravnou stále dokola se opakující melodii, která hrála tuším v NHL 15. Což by však byla škoda protože soundtrack je opět docela sympatický, není tam sice hit jako High Hopes od Panic! at the disco, ale i tak najdeš zajímavý výběr. A když ne, tak Spotify to jistí.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
13. 9. 2019 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zifi Věřím, že spousta fanoušků by dokázala mnohem detailněji vystihnout dílčí změny v samotném zápase. V jednom z prvních odstavců se úmyslně přiznávám že mezi ně nepatřím, aby si každý čtenář mohl udělat obrázek o recenzentovi. Zároveň si však za svým názorem pevně stojím a spousta skalních hráčů po celém světě hru hodnotí mnohem horší známkou než já. Každopádně si rád poslechnu i váš názor a nechám se přesvědčit o svém omylu, jelikož sérii NBA 2K jsem vždycky bral velmi pozitivně a i když jsem jí nehrál často, tak vždy velice rád.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
17. 6. 2019 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Opraveno, díky za upozornění

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Moc si cením tvé chvály, Děkuji. :) Však počkej Honzas! Jakmile se naučím posílat gify do komentářů, tak ti to natřu! :D

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Jak říká Miky, klidně můžeš hrát sám a nebo pro tebe mám ještě jednu alternativu. Pokud budeš používat divoké prase Horatia jako svého parťáka, po určité době získá schopnost, že sám sebe dokáže zvednout, tím pádem už se o AI vůbec nemusíš starat.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Heh, snažil jsem se spoilerům vyhýbat jak to jen šlo a využít tak jen informace, které byly předem známé, jesli jsem někde ustřelil, tak soráč :D . Jinak hernímu rozhraní se nevěnuji ani v odpovědích, tak ti odpovím tu. Co se toho týče, tak si můžeš v nastavení vypnout naprosto všechno, včetně těch ukazatelů zdraví. Můžeš to klidně nastavit tak, že z herního rozhraní nebudeš mít vůbec. Dokonce v nastavení můžeš najít nastavení režim pro lidi s poruchou barvocitu, což chválím. A moc děkuji za pochvalu. :)

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
13. 2. 2019 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si že bysme měli klukům z Warhorse pogratulovat, jelikož je to pro ně obrovská věc. Všechno co to pro ně přináší může pozitivně ovlivnit další výsledky. Otázkou ale zůstává, jak moc se bude THQ chtít angažovat, jelikož z minulosti víme že Vávra si moc do věcí kecat nenechá. Tak jen doufám že tento příběh neskončí podobně jako ten o Illusion Softworks, jelikož se mu v určitých bodech podobá.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
28. 11. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Desmond Miles Angličtina může být velice často matoucí. Darius I., kterého ty zmiňuješ je anglické jméno pro Xerxova otce, v našem rodném jazyce je ale známý jako Dareios I., takže takovou chybu jsem vskutku neudělal. Pokud se však podíváme na potomky slavného Xerxese, jeho nejstarší syn se skutečně jmenuje Darius, toho však čeština nepřekládá, jelikož za sebou nemá tak zářivou minulost, jako jeho dědeček. Jsme to ale pokrytci. Mnohem pádnější poznatek však je, že se Darius, kterého potkáme ve hře, je jmenovcem prince perské říše. Tento Darius je také známy pod jménem Artabanus a toho už i wikipedie spojuje se smrtí Xerxése, ale i jeho nejstaršího syna. A zde už trošičku přichází konspirace, částečně sdílená s herním serverem IGN. Proč by se ale ve hře jmenoval vrah stejně jako oběť? Hry se potkávání jmenovců rády vyhýbají, aby nedošlo ke zbytečně matoucím situacím. Není tedy možné, že tento Darius, byl skutečným synem Xerxése? Raději bych si to ale nechal vysvětlit samotnou hrou.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
28. 11. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Desmond Miles Je to dle úhlu pohledu. Vskutku Bayek a Aya jsou ti, kdo vytvořili bratrstvo. Darius tedy nemohl být součástí bratrstva, jelikož v jeho době žádné neexistovalo. Takže v tomto máš pravdu, Darius nebyl v partě lidí běhajících po střechách, skrývajících se ve stínech... Co ale člověka dělá Asasínem? Logo na tričku nebo to jak se chová, jakou má morálku a chování, postoje. Dokonce i způsob zabíjení či oblékání má až nápadně podobný jeho nástupcům.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@101macro Souhlasím, je škoda že cívka není na konzolích. Možná by byl boj trochu s ovládáním ale nějak by to určitě šlo udělat. Myslím že už bych nikdy nezapl jinou hru 😂

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel H1Z1 docela chytlo druhej dech při vydání na PlayStation. Myslím si že bude zajímavý sledovat nástup PUBG na PSko.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Teď už to vidím taky. Šlo jen o neznalost toho breaker/breakout boxu, proto jsem si ho přeložil jednoduše rozdělená krabice. Při bližším průzkumu ale vidím že skutečně se jedná o nějaké díry do PS. Chyba v interpretaci. Takto vznikají hoaxy 😂 . Pokusíme se to v článku opravit, ať nevzniká zbytečná mystifikace

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hosana Na to se nedá zapomenout 😂 . Každopádně když jsem před 5 lety uvažoval do které konzole vložím svoji první výplatu, Kinect pro mě byl tehdy velkým lákadlem.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Konkrétně píše : "PS VR2 Will have no breaker box this time around it'll be inside console". Pak se zmiňuje o VR ještě jednou : "No breakout box. Has a camera... " Těžko říct jestli jsem to 100% pochopil tak jak to myslel, ale breaker box si překládám jako rozdělující krabice a to že bude inside console, pravděpodobně znamená že bude součástí balení s konzolí. Při mých zkušenostech s americkou angličtinou bych pak řekl, že breaker box = breakout box, jelikož v Americe je důležitější obsah sdělení, nežli forma a tak si slovíčka hodně často skládají jak chtějí. Převážně na místech jako Reddit.

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Cenovka 500 USD za konzoli a PS VR2 se mi zdá taky málo, na druhou stranu si nemůžou dovolit jít s cenou o moc výš, to by jim to pak nikdo nekupoval. Zároveň by to VR mohlo sloužit jako něco extra oproti konkurenci, stejně jako byl před 5 lety Kinect pro Microsoft. Co se dvojího představení týče, tak to logiku dává, jelikož podobným způsobem byla představena i PS4. Nejprve v únoru menším ohlášením a nakonec na E3 v plné kráse. Podobnou taktiku ale volí i Microsoft, jelikož už pár měsíců zpátky nám oznámili, že pracují na konzolích typu Scarlett, ale na oficiální představení pořád čekáme. S podivností data vydání máš nejspíš pravdu, tento uživatel Redditu se však ohání i konkrétními měsíci. Říká že v Sony mají v plánu vydat novou konzoli v Březnu. Ve hře je ale prý i Listopad 2020 a že ještě nejsou rozhodli. Co se týče titulů jako TLOU, DS atd. Všechny by měli být směřovány na PS 4, zároveň by ale měli být i launchovými tituly pro PS5. A dokonce se zmínil i o zpětné kompatibilitě, kterou nepotvrdil, ale řekl že většina pozdějších titulů se dočkáme alespoň ve verzi nějakého portu. No je to všecko teoretizování postavené na "Jedna bába povídala" na druhou stranu je to zajímavý a svým způsobem mě to baví. 😂

Jiří Šmerda
Jiří Šmerda
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Díky za tento postřeh, článek už by měl být aktualizován.

Reklama
Reklama